مدت زمان عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن یکی از عمل های رایج امروزی است که توسط پزشکان با تجربه انجام می شود. قطعا با توجه به پرطرفدار بودن این عمل، سوالات بسیاری در رابطه با آن به وجود می آید مانند مدت زمان عمل لابیاپلاستی، مدت زمان نقاهت، مراقبت های بعد آن و غیره. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که مدت زمان این عمل زیبایی چقدر است و علاقه مندید تا اطلاعات بیشتری از آن را دریافت کنید، در این مطلب همراه ما باشید که در کنار یکدیگر به تمامی اطلاعات پیرامون این موضوع بپردازیم. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. 

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد

همان طور که می دانید، عمل لابیاپلاستی به عملی گفته می شود که در آن کوچک کردن لابیا مینور، قسمت داخلی لابیا صورت می گیرد، به طوری که زیر لب بزرگ، قسمت بیرونی لابیا آویزان نشود. در حالی که این وضعیت به خودی خود شاید ناراحت کننده نباشد، اما پوشیدن لباس های تنگ یا ورزشی می تواند ناراحت کننده باشد. از این رو عمل لابیا پلاستی توصیه می شود. این جراحی تقریبا 1 ساعت طول می کشد و یک عمل سرپایی است، یعنی همان روز عمل به خانه می روید، اما گاهی اوقات عمل باید با دقتی بیشتر صورت بگیرد، در این صورت عمل تا سه ساعت طول می کشد، اما در صورتی که عمل تا سه ساعت طول بکشد، مجددا پس از عمل مرخص خواهید شد.

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد
پس از لابیاپلاستی باید انتظار تورم و کبودی در ناحیه واژن را برای حدود 2 هفته داشته باشید. به مدت شش هفته نمی توانید ورزش کنید یا رابطه جنسی داشته باشید. انتظار لکه بینی را برای 3-4 روز داشته که باید از پد استفاده کنید. اکثر بیماران پس از 3-4 روز می توانند به انجام فعالیت های خود بپردازند. گاهی اوقات نیز پزشک بخیه های غیر جذبی برای شما اعمال می کند که برای کشیدن آن ها لازم است بعد از یک هفته به پزشک مراجعه کنید. با رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی از بروز عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی جلوگیری کنید.

مدت زمان عمل لابیاپلاستی در انواع مختلف عمل لابیاپلاستی

به صورت کلی عمل زیبایی واژن بین یک الی سه ساعت زمان خواهد برد. از جایی که این عمل بدون بیهوشی انجام می شود و افراد ترجیح می دهند که در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد، دکتر لیلا مقاره عابد این عمل را در بهترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. فرقی نمی کند که روش عمل چه چیزی باشد، دکتر لیلا مقاره عابد با بهترین دستگاه ها در بهترین زمان آن را انجام خواهد داد. از آنجایی که این عمل زیبایی عملی سرپایی است، قطعا همان طور که اشاره کردیم باید انتظار داشته باشید که در همان روز به خانه برگردید. به صورت کلی نیز دو نوع عمل زیبایی لابیاپلاستی وجود دارد که یکی اندازه لب های خارجی واژن را کاهش می دهد و دیگری مربوط به کاهش اندازه های لبه داخلی می شود.

مدت زمان عمل لابیاپلاستی در انواع مختلف عمل لابیاپلاستی

علاوه بر این دو نوع تکنیک وجود دارد یکی از روش‌های اصلاحی در نظر گرفته می ‌شود که در آن دکتر مقاره عابد پوست اضافی اطراف لبه بیرونی لابیا را بر می ‌دارد و روش دیگر به عنوان روش برداشتن قلمی لابیاها شناخته می شود. در این مورد جراح یک گوه V شکل را در پهن ترین نقطه برش می دهد و لبه ها به هم دوخته می شوند. مهارت دکتر در بخیه تاثیر زیادی دارد. باز شدن بخیه لابیاپلاستی یکی از نگرانی های هر فردی قبل از عمل است. با رعایت نکات مراقبتی و مراجعه به پزشک متخصص و مجرب این نگرانی را نداشته باشید.

انجام عمل لابیاپلاستی با دکتر لیلا مقاره عابد در بهترین زمان

در اولین جلسه مشاوره دکتر لیلا مقاره عابد علائم شما مورد بحث قرار می گیرد و معاینه ای برای تعیین اینکه آیا شما کاندیدای خوبی برای انجام این عمل هستید یا خیر، انجام می شود. اگر پزشک معالج تشخیص دهد که لابیاپلاستی برای شما مفید است، در مورد تکنیک های جراحی با شما صحبت خواهد کرد. در این جلسه مشاوره درباره عوارض لابیاپلاستی و ... با شما صحبت می شود تا با آشنایی کامل این عمل را انجام دهید. این را بدانید که عمل لابیاپلاستی توسط دکتر لیلا مقاره عابد با کمترین عوارض احتمالی انجام می شود. با اطمینان کامل این عمل را به این پزشک متخصص و باتجربه بسپارید. جالب است بدانید که عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره توسط دکتر مقاره با کمترین عارضه و آسیب به پرده بکارت انجام می شود.

کلام آخر

در این مطلب به تمامی اطلاعات پیرامون مدت زمان عمل لابیاپلاستی و هر اتفاقی که در روز این عمل برای شما خواهد افتاد پرداختیم. شما می توانید با انجام مشاوره در رابطه با این عمل در کنار دکتر لیلا مقاره عابد به بهترین شکل ممکن این عمل را در زمانی بسیار کوتاه انجام داده و از نتیجه نهایی آن، این که دیگر نیازی نیست به هنگام ورزش درد را تحمل کنید یا لباس های مورد علاقه خود را نپوشید دوری کرده و راضی باشید.

نوشتن دیدگاه