هزینه عمل لابیاپلاستی چیست

آیا می دانید هزینه عمل لابیاپلاستی چیست؟ آیا عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت این جراحی را می شناسید؟ اگر شما هم جزء آن دسته از متقاضیانی هستید که خود را کیس عمل لابیاپلاستی می دانید، اگر به مراتب سایت های مختلف گوگل را برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و هزینه این عمل زیرورو کرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله ما را تا اتمام آن مطالعه کنید. زیرا ما در این بخش از مطلب خود به دنباله مطالب پیشین که توضیحاتی درباره عمل لابیاپلاستی ارائه دادیم با شما در رابطه با هزینه انجام این جراحی صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را در این مقاله مشاهده کنید. 


مقدمه ای بر عمل لابیاپلاستی


همان گونه که در مقاله های قبلی به این توضیحات اشاره کردیم، لابیاپلاستی یک نوع جدید و پیشرفته جراحی زیبایی واژن است که به زیبایی و قرینه سازی دستگاه تناسلی زنان می پردازد. این نوع جراحی نه تنها برای زیبایی واژن به کار برده می شود جنبه درمانی هم دارد. به عبارتی ساده تر می توان آن را بهبود اندازه و فرم آهر لابیاها نسبت داد که باعث کاهش بسیاری مشکلات زنانگی از قبیل، عفونت، دردهای ناشی از نامتقارن بودن لابیاها و... می شود. به همین خاطر است که عمل لابیاپلاستی در زمره جراحی های پرطرفدار و محبوب زیبایی میان خانم ها قرار دارد. به ویژه بانوانی که به زیبایی بدن خود اهمیت بسیاری می دهند و دلشان می خواهد از رابطه جنسی خوشایندی را با شریک جنسی خود تجربه کنند.

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست


بهترین سن انجام عمل لابیاپلاستی


یکی از سوالات رایجی که در رابطه با انجام عمل لابیاپلاستی ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر نموده این است که بهترین سن برای انجام این جراحی چه زمانی است؟ همان طور که می دانید بلوغ هر شخصی دورانی است که اندام های جنسی آن رشد می کند. درست در این زمان است که لابیاهای دستگاه تناسلی هم شروع به رشد کرده تا نهایتا به اندازه و فرم واقعی خود برسند. از سن 18 سالگی به بعد متناسب با ساختار بدنی و ژنتیک خانم ها، اندازه واقعی لابیاها صورت می گیرد. به عبارتی تغییر شکل، فرم، رنگ و اندازه آن ها که قرار است تکامل یابد در این سن به اندازه واقعی خود می رسند. از این رو بهترین سن انجام عمل لابیاپلاستی پس از سن 18 سالگی است. برای اطلاع از هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی اصفهان با کلینیک دکتر مقاره عابد تماس بگیرید.

دوران نقاهت و مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی


جراحی و عمل لابیاپلاستی دوران نقاهت و مراقبت های طولانی مدتی ندارد. بیمار در روز اول و پس از انجام جراحی می تواند از مطب خارج شده و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد. همچنین احساس درد در روز اول به کمک مسکن برطرف می شود. موارد بسیاری وجود دارند که بایستی پس از انجام عمل لابیاپلاستی مورد توجه قرار گیرند. از جمله آن ها می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

  • دوچرخه سواری
  • سوارکاری
  • موتور سواری
  • ورزش هایی با کشش داخلی پا همراه است

حتی رابطه جنسی هم بایستی سه الی چهار هفته پس از انجام عمل لابیاپلاستی به تاخیر بیفتد تا ناحیه جراحی شده به بهترین شکل خود باقی مانده و دچار تغییر حالت نشود. از آنجایی که دستگاه تناسلی زنان به طور ذاتی مرطوب است لذا در زمان جراحت باید به دور از نور بماند. زیرا در این زمان بیشتر از سایر موقعیت های دیگر مستعد دریافت عفونت است. همچنین لازم است به صورت مرتب و روزانه بخش لابیاپلاستی با مواد خاص به تجویز پزشک شست و شو داده شده و پس از آن خشک نگه داشته شود.

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست


برآورد هزینه عمل لابیاپلاستی


از آنجایی که عمل لابیاپلاستی برای هر شخصی متناسب با شکل و اندازه ظاهری لابیاها متفاوت است از این رو نمی توان اطلاعاتی دقیق درباره قیمت و هزینه مربوط به آن ارائه کرد. از طرفی هم فاکتورهای بسیاری وجود دارند که در تعیین قیمت این جراحی زیبایی واژن نقش مبرهنی ایفا می کنند. بنابراین بهترین راه به دست آوردن هزینه عمل لابیاپلاستی، آن است که ابتدا فرد توسط پزشک مربوطه معاینه شود، سپس در رابطه با هزینه های مربوط به آن با او مشورت نماید. در ادامه شما را با یک سری عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه عمل لابیاپلاستی آشنا خواهیم کرد:

  • نحوه عمل لابیاپلاستی
  • جراح و متخصص عمل لابیاپلاستی
  • روش جراحی لابیاپلاستی
  • مکان انجام لابیاپلاستی
  • شکل، فرم و اندازه لابیاها
  • عمل های همزمان با لابیاپلاستی
  • ترمیم لابیاپلاستی
  • شرایط و موقعیت فرد بیمار

برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان می توانید به مطب بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان و لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت به دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه نمایید. 

نوشتن دیدگاه