لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

برای درک اینکه لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است لازم است بدانید لابیاپلاستی به جراحی زیبایی واژن گفته می شود که طی آن فرایند کوچک کردن لابیای مینور و لبه های پوستی دو طرف دهانه واژن انجام می شود. اگر با آناتومی دستگاه تناسلی زنان آشنایی داشته باشید می دانید که لابیاهای هر یک از بانوان شکل و ظاهر مختص به خود را دارند. برخی از آن ها با لابیاهای کوچک متولد می شوند و بسیاری دیگر تغییر اندازه لبه های آنان پس از تولد اتفاق می افتد. از این رو بسیاری از خانم ها به خاطر نارضایتی از ظاهر لابیا و یا عدم تحمل ناراحتی های جنسی تمایل بسیاری به جراحی لابیاپلاستی دارند. در این نوع جراحی که عموماً در میان خانم ها رایج است پزشک می تواند شکل و اندازه لابیا واژن را تغییر داده و تقارن و هماهنگی را میان آن ها ایجاد کند. در نهایت موجبات زیبا شدن دستگاه تناسلی زنان را به وجود می آورد.
جالب اینجا است که لابیاپلاستی تنها مختص به کشور ما نیست و حتی در کشورهای اروپایی هم جزء محبوب ترین جراحی های زیبایی زنان محسوب می شود. ما در این بخش از مطلب خود قصد نداریم در رابطه با جزئیات لابیاپلاستی برایتان صحبت کنیم. در واقع می خواهیم بگوییم که لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین باره با ما همراه باشید. بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت را در این سایت مشاهده می کنید.

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟
چه کسانی به لابیاپلاستی نیاز دارند؟


ممکن است شما هم جزء آن دسته از مخاطبین مطلب ما باشید که این سؤالات در ذهنتان خطور کند که چه کسانی به لابیاپلاستی نیاز دارند؟ آیا این جراحی زیبایی در دوران بارداری هم امکان پذیر است؟ چه مدت پس از زایمان می توان عمل جراحی لابیاپلاستی را انجام داد؟ بهتر است پیش از پاسخ دادن به این سؤالات اندکی درباره نحوه انجام این جراحی آشنا شوید. همان گونه که از قبل هم به آن اشاره شد عوامل گوناگونی از قبیل زایمان های متعدد طبیعی، افزایش وزن، بالا رفتن سن و... در تغییر لابیاها، اندازه و شکل آن ها تأثیرگذار هستند که این ها در کنار از بین بردن زیبایی ظاهری دستگاه تناسلی زنان، باعث کاهش اعتماد به نفس در آن ها نیز می شود. به همین خاطر است که متخصصین جراحی زیبایی، لابیاپلاستی را به این دسته از بانوان پیشنهاد می کنند.

لابیاپلاستی چگونه عمل می کند؟


شیوه جراحی زیبایی لابیاپلاستی به گونه ای است که طی آن اندازه لابیای ماژور و مینور کاهش یافته و در نهایت کارایی و عملکرد لابیا بهتر و بهتر خواهد شد. به طبع چنین شرایطی احساس خوشایند و مطلوبی را در خانم ها به وجود خواهد آورد. دوست عزیز که خود را یکی از کاندیدای این نوع جراحی زیبایی می دانید لازم است توجه کنید که لابیاپلاستی در صنعت پزشکی معمولاً دو هدف را دنبال می کند. اول هدف زیبایی و سپس از بین بردن مشکلات عملکردی لابیا. اما صرف هدف زیبایی در تمامی مواقع برای انجام این حراجی قابل قبول نیست. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که این نوع جراحی برای چه کسانی مناسب تر است. بسیاری پزشکان و متخصصین صنعت زیبایی بر این باور هستند که جراحی زیبایی لابیا از لحاظ روانی هم مزیت های بسیاری را برای بیماران به ارمغان می آورد.

- خانم هایی که لابیای آن ها نامتقارن است و ظاهر زیبایی ندارد

 

این دسته از بانوان از نامتقارن بودن لابیای خود احساس خوشایندی ندارند. معمولاً عدم لابیای متقارن برگرفته از عوامل ژنتیکی است و این خود می تواند موجبات نارضایتی روابط جنسی میان زوجین را فراهم آورد. به طبع چنین شرایطی مشکلات بسیاری از قبیل کاهش اعتماد به نفس خانم ها و خجالت کشیدن از اندام های جنسی خود را به همراه دارد.

 

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

 

- خانم هایی که به خاطر داشتن لابیای بزرگ، فعالیت های روزانه خود را به سختی انجام می دهند

 

این دسته از خانم ها معمولاً به خاطر داشتن لابیای بزرگ در انجام بسیاری از کارها از قبیل فعالیت های ورزشی دچار مشکل می شوند. به عنوان مثال این دسته از بانوان نمی توانند به انجام برخی فعالیت های ورزشی نظیر دوچرخه سواری بپردازند. سوزش، درد، زخم شدن ناحیه بیرونی واژن از جمله عوارض ناشی از این مشکل است. این دسته از زنان می توانند با مراجعه به پزشک متخصص زنان نسبت به جراحی لابیا و رفع مشکل خود اقدام کنند.

 

- بانوانی که با پوشیدن شلوارهای تنگ احساس ناخوشایندی دارند

 

خانم های بسیاری هستند که با داشتن لابیای بزرگ در هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ احساس بد و ناخوشایندی دارند. این دسته از خانم ها که تعدادشان هم کم نیست به هنگام پوشیدن شلوار تنگ با دو مشکل عمده مواجه می شوند:

  • لابیای آن ها در زیر شلوارهای تنگ مشخص است و این باعث احساس شرم و خجالتشان می شود
  • به خاطر نامتقارن بودن لبه های مینور و ماژور و نیز تنگ و چسبان بودن شلوار، واژن آن ها دچار عرق سوزی، سوزش شدید و زخم می شود.
نوشتن دیدگاه