تجربه عمل لابیاپلاستی

همانطور که می دانید یکی از مشکلات و دغدغه هایی که بانوان از آن رنج می برند نارضایتی از ناحیه تناسلی و اندام جنسی خود می باشد به گونه ای که در اکثر اوقات اعتماد به نفس شخص را سلب می کند. اما باید بدانید در این مواقع نیازی به هیچگونه نگرانی و ناراحتی نیست، چرا که پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته برای حل این مشکل راهکارهای متعددی ارائه دهد که مهمترین و موثرترین آن ها تجربه عمل لابیاپلاستی می باشد.
عمل لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی زیباسازی و جوانسازی واژن است که در تمام دنیا رواج یافته و ظاهر واژن را تغییر و اصلاح می کند. با توجه به اینکه دستگاه تناسلی بانوان با مرور زمان و در طی روابط جنسی مکرر دچار افتادگی و چین و چروک می شود و این امر کاملا رایج و طبیعی است، در صورتی که این امر مشاهده شود باید اقدام به عمل لابیاپلاستی شود. نکته قابل توجه این است فرد باید پیش از اقدام به این کار آمادگی لازم را داشته باشد.
یکی از نکات لازم پیرامون تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی از این جراحی و آگاه بودن بر تمامی جزئیات آن است، به گونه ای که در نهایت منجر به نتیجه مطلوب شود. داشتن تجربه و تخصص و مهارت کافی پزشک نقش موثری در حاصل شدن نتیجه مطلوب این جراحی دارد.
به طور کلی افراد زمانی که اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی کرده اند باید در نظر داشته باشند خطراتی همچون عفونت رحم، تغییرات دائمی و ثابت در احساسات، درد مداوم، زخم و... ممکن است به صورت ناگهانی رخ دهد. نکته قابل توجه این است انجام این جراحی خالی از محدودیت سنی است و خانم ها می توانند در هر سنی این کار را انجام دهند. چنانچه خانم ها دارای بیماری های خاص باشند توصیه نمی شود این جراحی را انجام دهند، لذا داشتن آمادگی روحی از ملزومات این کار می باشد.
نکته: پس از انجام این جراحی باید مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی به درستی رعایت شود و در صورت مشاهده عوارض جانبی بعد از جراحی حتما باید با پزشک متخصص مشورت شود. برای انجام عمل لابیاپلاستی اصفهان می توانید به مطب بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان، دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه نمایید.

تجربه عمل لابیاپلاستی

روش های انجام عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی با دو روش بیهوشی و بی حسی صورت می گیرد که هر یک از این روش ها راهکار خاص خود را دارد و هزینه در آنها متفاوت می باشد. اغلب افراد این جراحی را با تکیه بر بی حسی ترجیح می دهند چرا که در طی انجام این کار هیچگونه دردی را احساس نمی کنند. یکی از نکات مهم در زمان جراحی لابیاپلاستی انجام کامل آزمایشات مربوطه است، که برخی از آنها آزمایش خون، تست پاپ اسمیر، چک کردن فشار خون، بررسی بیماری هایی همچون دیابت و کلیه شخص، بررسی بیماری افراد در طول زندگی و... است. در صورتی که این جراحی به صورت بیهوشی انجام شود ممکن است فرد دچار گیجی و حالت تهوع شود که با کمی صبر و استراحت این علایم ناپدید می شود.
ممکن است پس از انجام عمل لابیاپلاستی افراد درد زیادی را احساس کنند که در این صورت توصیه می شود از مسکن استفاده شود. بر اساس مطالب فوق الذکر پس از این جراحی ممکن است عفونت هایی در آن ناحیه ایجاد شود که در اینصورت باید فرد اقدام به مصرف آنتی بیوتیک نماید. گاهی افراد تصور می کنند ممکن است عمل لابیاپلاستی میل جنسی را کاهش دهد اما این تصور غلط است مگر اینکه کار توسط افراد بی تجربه و فاقد تخصص صورت بگیرد.
امروزه یکی از روش ها و راهکارهای انجام عمل لابیاپلاستی، لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا است که روشی مدرن برای انجام این کار می باشد. این جراحی به سبب اینکه نیازمند دقت و ظرافت است، چنانچه با استفاده از لیزر صورت بگیرد نتیجه آن بسیار مطلوبتر جلوه گر می شود. دوران نقاهت پس از عمل لابیاپلاستی در روش های مختلف امری متغیر است. به عبارتی می توان گفت چنانچه این جراحی با استفاده از بیهوشی و بی حسی انجام شود فرد درد و عوارض زیادی را متحمل می شود اما در این روش میزان درد به نسبت کاهش می یابد. دکتر لیلا مقاره عابد از بهترین پزشکان در این زمینه می باشند که خدمات فوق را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهند.

تجربه عمل لابیاپلاستی

تجربه عمل لابیاپلاستی مطلوب

لازم به ذکر است افرادی که تمایل به انجام عمل لابیاپلاستی دارند باید تمامی جزئیات مربوط به آن را بدانند و فردی که به وی مراجعه می کنند باید در این زمینه متخصص و متبحر باشد. استفاده از داروهای بی حسی در بهترین و برترین برندها می تواند از اصول مهم و اولیه در انجام این جراحی باشد و نتیجه دلخواه را حاصل نماید. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را در این مقاله مشاهده کنید. 

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول تجربه عمل لابیاپلاستی

طبق تجربه افراد دوره نقاهت عمل لابیا پلاستی چقدر است؟

دوره نقاهت عمل لابیا پلاستی در اکثر بانوان 30 روز است، اما پس از یک هفته استراحت نیز می توان به سرکار رفت و به زندگی عادی خود بازگشت، اما باید مراقبت های لازم بعد از عمل لابیا پلاستی را انجام داد.

طبق تجربه افراد مزایای انجام عمل لابیا پلاستی چیست؟

زیبایی ظاهری و حفظ تقارن اندام جنسی، افزایش کیفیت زندگی، عدم نمایان بودن لابیا ها، راحتی در انجام حرکات ورزشی، رضایت از ارتباط جنسی از مزایای عمل لابیا پلاستی است.