هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی

لابیا پلاستی نوعی عمل زیبایی مخصوص زنان است که امروزه در اصفهان خواهان زیادی دارد. در عمل لابیاپلاستی در آن لبه های داخلی و یا بیرونی واژن را تغییر و یا بهبود می دهند. در این عمل طول و اندازه لبه ها را معمولا کاهش می دهند همچنین در این عمل زیبایی می توانند مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس را بردارند، لابیا پلاستی دو نوع متفاوت دارد که با توجه به تشخیص پزشک و یا سلیقه افراد نوع آن انتخاب می شود. مدل های مختلف لابیاپلاستی عبارتند از: لابیا ماژور و لابیا مینور. انجام دادن عمل جراحی لابیا پلاستی اصفهان برای زنان دلایل مختلفی دارد از جمله: ظاهر زیبا، تمیز بودن، بهبود عدم تقارن ظاهری، کم بودن تحریک کلیتوریس، درد هنگام مقاربت، احساس درد و سوزش هنگام ورزش و... .
دو روش trim و wedge برای انجام عمل لابیا پلاستی وجود دارد که در هر کدام از این روش ها نوع جراحی و زمان عمل آن با هم متفاوت است. عمل لابیا پلاستی از جمله عمل هایی می باشد که برای هر فرد متفاوت است و با توجه به نیاز بیمار و روش عمل پزشکی که آن را انجام می دهد، متغییر می باشد به همین دلیل اطلاع دقیقی از هزینه عمل لابیاپلاستی اصفهان در دست نیست. برای به دست آوردن قیمت عمل لابیاپلاستی در اصفهان کافیست با مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس گرفته و از ایشان سوالات خود را بپرسید.

هزینه با پوشش بیمه ای عمل لابیا پلاستی در اصفهان

به دلیل آن که عمل لابیا پلاستی در اصفهان جزء عمل های زیبایی می باشد معمولا شامل بیمه و بیمه تکمیلی نمی شود حتی در مواردی که این عمل را به عنوان درمانی انجام دهند بیمه ها هیچگونه هزینه ای را تحت پوشش خود قرار نمی دهد. در بعضی مواقع با توجه به تشخیص پزشک، لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا را در مطب انجام می دهند و به دلیل حساس بودن واژن زنان انجام این عمل با لیزر نتیجه ی بهتری دارد و عمل برگشت ناپذیر می باشد، اما انجام این عمل با لیزر هزینه ی بیشتری نسبت به جراحی دارد. با توجه به نکات گفته شده در مورد عمل لابیا پلاستی و روش های آن هزینه های آن نیز متغییر می باشد که به موارد زیادی بستگی دارد مانند شکل، اندازه و نوع جراحی و...
پیشنهاد می شود شهروندان اصفهانی که قبل از تصمیم گیری در مورد انجام دادن عمل لابیا پلاستی به پزشک متخصص در اصفهان مراجعه و مورد معاینه قرار گیرید چون در بعضی مواقع لزومی به انجام عمل نمی باشد پس بهتر است حتما با پزشک مشاوره شود و در صورت انجام تا حد امکان از لیزر برای عمل جراحی استفاده کنید. برای انجام عمل لابیا می توانید به مطب بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان، دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه نمایید.

هزینه با پوشش بیمه ای عمل لابیا پلاستی در اصفهان

هزینه عمل لابیا پلاستی در اصفهان

هزینه عمل لابیاپلاستی چیست؟ در کل می توان هزینه های کوچک کردن لابیا اصفهان را شامل هزینه ویزیت اولیه ی پزشک متخصص، هزینه عمل و دستمزد پزشک و هزینه بیمارستان و زمان بستری می باشد و این هزینه ها کاملا متفاوت است، عمل های زیبایی اکثر اوقات در بیمارستان های خصوصی انجام می گیرند که این امر موجب بالا رفتن هزینه ها می شود اما نکته ی مثبت عمل لابیا پلاستی در این می باشد که پس از عمل نیازی به بستری شدن ندارد و بیمار ترخیص می شود و فقط نیاز به مراقبت های شخصی دارد. عمل لابیا پلاستی از جمله عمل های زیبایی است که می توان در کنار آن عمل های دیگر مانند روشن سازی واژن، پارینورافی، تزریق ژل و... را انجام داد که با توجه به خواست هر فرد هزینه ی هر کدام از این عمل ها به صورت جداگانه حساب می شوند که با انجام این کار در یک روز می توانیم در هزینه های بیمارستان صرفه جویی کنیم. قیمت عمل لابیاپلاستی در اصفهان بسیار مناسب است، به همین دلیل هموطنانی که حتی در کشورهای دیگر مقیم هستند برای انجام دادن این عمل ترجیح می دهند به ایران بیایند و در شهر اصفهان هزینه ی کمتری را متقبل شوند. با توجه به پیشترفت هایی که در علم صورت گرفته است روش های نوینی برای انجام این عمل پدید آمده است که عوارض، مدت جراحی، دوران نقاهت و... آن کاهش می یابد. عوامل بسیاری بر هزینه ی این عمل تاثیر می گذارد که یکی از اساسی ترین عوامل فرم و شکل لابیای مینور شما می باشد( لابیای مینور: لبه های داخلی و کوچک واژن) که بیشترین تغییر روی لابیای مینور انجام می شود و هرچه اندازه آن بزرگ تر باشد نیاز به کاهش طول بیشتری دارد که هزینه ی جراحی را بالاتر می برد. نکته ی بعدی که از عوامل تاثیرگذار بر هزینه ی عمل می باشد تعداد برش هایی که بستگی به چروک لابیا ها دارد، این برش ها با هزینه عمل نسبت مستقیم دارد. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را می توانید از مشاوران حاضر در کلینیک ما مطلع شوید. 

برای اطلاع از قیمت جراحی زیبایی واژن در اصفهان یا خدمات تزریق ژل واژن اصفهان می توانید با کارشناسان ما در کلینیک دکتر مقاره عابد تماس بگیرید. این هزینه با توجه به آناتومی لابیا در هر فرد می تواند متفاوت از دیگری باشد.

هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان

عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی در اصفهان طرافداران بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. با توجه به کاربردهای موثری که دارد و نتایج بسیار مطلوبی که بر جا می گذارد، انجام این عمل به هر کسی پیشنهاد می شود. عمل زیبایی واژن علاوه بر اینکه اثرات زیبایی خارق العاده ای را در ناحیه تناسلی بانوان بر جا می گذارد، فواید دیگری نیز دارد. از بین بردن بوی بد واژن، جلوگیری از بروز عفونت، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد آسودگی بیشتر هنگام ورزش کردن، بالا بردن لذت در روابط جنسی، آسان شدن نظافت واژن و لابیا، کمتر شدن تحریکات مزمن و... از دیگر فوایدی است که عمل زیبایی واژن به دنبال دارد. قیمت عمل لابیاپلاستی در اصفهان در مرکز تخصصی دکتر لیلا مقاره، بسیار مناسب است و برای انجام آن، استرس هزینه هایی که در بر خواهد داشت را نداشته باشید. ما همواره در کنار شما هستیم تا از زیبایی خود لذت ببرید.
از فاکتورهایی که بر نرخ انجام این عمل اثرگذار هستند، می توان به تکنیک جراحی که آن پزشک برای انجام کار خود پیش می گیرد، محل انجام عمل زیبایی واژن (مطب یا بیمارستان)، روش انجام عمل زیبایی واژن، انجام هم زمان دیگر عمل های زیبایی واژن و... اشاره کرد. این عمل در بین خانم ها بسیار محبوب شده است، البته اندام شما بدون هیچ عمل زیبایی هم زیبا است، اما در صورتی که در اثر اتفاقی برای شما مشکلی پیش آمده است، ما در کنار شما هستیم تا زیباترین اتفاقات را خلق کنیم. برای انجام عمل زیبایی واژن در اصفهان، می توانید با مطب دکتر لیلا مقاره تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را از همکاران ما به دست آورید. دکتر مقاره پس از کسب سال ها تجربه در این زمینه، با استفاده از بهترین و کارآمد ترین متدها و به روز ترین دستگاه های جهان، عمل شما رابه بهترین نحو انجام می دهد. یکی از صفحات پر بازدید در نی نی سایت به عنوان مرجعی برای مسائل مرتبط با بانوان، صفحه ای تحت عنوان لابیاپلاستی دراصفهان است که افراد مختلف اطلاعات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، اما معمولا درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان صحبت چندانی نشده و افراد بیشتر به معرفی پزشکان و بیان تجربه های خود پرداخته اند. اگر به دنبال استعلام هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان نی نی سایت هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از طریق تماس با مطب دکتر لیلا مقاره عابد بدست بیاورید.

هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان

هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی 1401

هزینه جراحی و عمل لابیا پلاستی با توجه به عواملی تعیین می گردد. دقت داشته باشید هر ارزانی بی دلیل نیست و اعضای بدن خودتان را برای هزینه کمتر به خطر نیندازید. سابقه مرکز جراحی و عمل لابیاپلاستی، وسایل و تجهیزات قابل استفاده جهت انجام جراحی، سایر خدمات تکمیلی زیبایی مرکز، تجربه و تخصص دکتر برای عمل لابیاپلاستی و... از مواردی هستند که در تعیین قیمت عمل لابیاپلاستی در اصفهان موثر هستند. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی در سال 1401 همچون هزینه سایر خدمات، با توجه به گران شدن متریال های مصرفی، نیز افزایش یافته است و اگر در بهترین مرکز جراحی و عمل لابیاپلاستی کار خود را انجام دهید، باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. زیرا این مراکز از بهترین پرسنل و متخصص تشکیل شده است و در آن ها از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و سایر تجهیزات روز دنیا استفاده می شود. با اینکه همه چیز در کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد از بهترین ها است، اما هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی در اینجا بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، بسیار اقتصادی است. جهت اطلاع از قیمت جراحی و عمل لابیاپلاستی 1401، می توانید با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان و تهران فرق داره؟
+1
به نقل از نگار:
هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان و تهران فرق داره؟

سلام بر شما دوست عزیز، متفاوت بودن هزینه های عمل لابیاپلاستی در اصفهان و تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به میزان تخصص و تجربه پزشک و همچنین نوع عمل و میزان تغییرات مورد نیاز اشاره کرد.
قیمت عمل لابیاپلاستی خانم مقاره با توجه به کیفیت کارشون واقعا مناسبه.
-1
سلام
به نقل از بهمنی:
قیمت عمل لابیاپلاستی خانم مقاره با توجه به کیفیت کارشون واقعا مناسبه.

سلام بر شما دوست عزیز، خوشحالیم که از خدمات و قیمت عمل لابیاپلاستی انجام شده توسط دکتر لیلا مقاره راضی بودید. امیدواریم همیشه سالم تندرست باشید.
سلام من می خواستم عمل لابیاپلاستی رو انجام بدم، از هر جا پرسیدم گفتن که هزینه عمل لابیا پلاستی در اصفهان مناسب تره و همه تقریبا دکتر مقاره رو بهم معرفی کردن. من به دکتر مقاره مراجعه کردم و واقعا راضیم از عملی که انجام دادم چون که قیمت مناسبی بهم گفتن و هم عمل رضایت بخشی داشتم.
به نقل از مینا:
سلام من می خواستم عمل لابیاپلاستی رو انجام بدم، از هر جا پرسیدم گفتن که هزینه عمل لابیا پلاستی در اصفهان مناسب تره و همه تقریبا دکتر مقاره رو بهم معرفی کردن. من به دکتر مقاره مراجعه کردم و واقعا راضیم از عملی که انجام دادم چو که قیمت مناسبی بهم گفتن و هم عمل رضایت بخشی داشتم.
سلام مینا جان خوشحالیم که از هزینه و انجام عملت راضی بودی. خانم دکتر مقاره عابد کارشون حرف نداره و واقعا انتخاب درستی داشتید.
به نقل از مینا:
سلام من می خواستم عمل لابیاپلاستی رو انجام بدم، از هر جا پرسیدم گفتن که هزینه عمل لابیا پلاستی در اصفهان مناسب تره و همه تقریبا دکتر مقاره رو بهم معرفی کردن. من به دکتر مقاره مراجعه کردم و واقعا راضیم از عملی که انجام دادم چون که قیمت مناسبی بهم گفتن و هم عمل رضایت بخشی داشتم.
سلام مینا جان خوشحالیم که از هزینه و انجام عملت راضی بودی. خانم دکتر مقاره عابد کارشون حرف نداره و واقعا انتخاب درستی داشتید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی اصفهان

آیا هزینه جراحی عمل لابیاپلاستی اصفهان شامل بیمه می شود؟
با توجه به اینکه لابیاپلاستی در دسته عمل های زیبایی قرار دارد، هزینه های آن شامل بیمه نمی شود.
قیمت جراحی لابیاپلاستی در اصفهان شامل چه هزینه هایی است؟
جراحی لابیاپلاستی شامل هزینه ویزیت پزشک متخصص، هزینه اقلام مصرفی عمل و دستمزد پزشک و هزینه بیمارستان و اتاق عمل است. این هزینه ها با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است.