عوارض عمل لابیاپلاستی

افرادی که اقدام به عمل لابیاپلاستی می نمایند باید در مورد عوارض عمل لابیاپلاستی هم اطلاعات زیادی داشته باشند تا بتوانند تصمیم گیری درستی در مورد عمل خود داشته باشند و همچنین با انجام این عمل مراقبت های لازم را از خودشان داشته باشند. عوارض عمل لابیاپلاستی چندان جدی نمی باشد و از آنجایی که یکی از عمل های سبک زیبایی به شمار می رود برای خانم ها ضرر زیادی ندارn. عمل لابیاپلاستی امروزه توسط بسیاری از خانم ها انجام می شود، چرا که یکی از عمل های زیبایی است و به همین دلیل باید بدانید که این عمل عوارض چندان جدی و خطرناکی ار همراه خود ندارد. برای اینکه شما با عوارض عمل لابیاپلاستی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه این مقاله از سایت دکتر لیلا مقاره عابد برخی از عوارض مهم آن را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

عوارض لابیاپلاستی چیست

لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی به شمار می رود که برای بسیاری از خانم هایی که لابیاهای خود رضایت ندارند عمل مفید و نتیجه بخشی می باشد. پزشکی که برای شما می خواهد این عمل را انجام دهد باید تخصص ویژه ای در این مورد داشته باشد، در غیر این صورت امکان دارد که شما دچار عوارض عمل لابیاپلاستی شوید، بنابراین اینکه شما دچار عوارض این عمل شوید بستگی به پزشک شما دارد و در صورتی که پزشک شما تخصص و مهارت در این زمینه نداشته باشد امکان دارد شما دچار عوارض این عمل گردید. برای اطلاع از هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی اصفهان با کلینیک دکتر مقاره عابد تماس بگیرید.

 عوارض عمل لابیاپلاستی
به طور کلی باید بدانید که عوارض عمل لابیاپلاستی به دو دسته تقسیم می شود که یکی از آنها عوارض کوتاه مدت و دیگری عوارض بلند مدت می باشد. بیشتر کسانی که برای انجام این عمل به پزشک مراجعه می کنند از عوارض آن ترس بسیاری دارند، در صورتی که این ترس ها غلط است و شما باید بدانید عوارضی که امکان دارد در این عمل برای افراد به وجود آید به دلیل جراحی است که در کار خود تخصص ندارد، همچنین اگر بیمار به درستی در روند عمل با پزشک همکاری نکند شاید دچار عوارض این عمل شود. در صورتی که شما به این دو مورد دقت نداشته باشد امکان دارد که دچار :

  • تشکیل فیستول در ناحیه تناسلی زنانه خود شوید.
  • عفونت های سطحی از جمله مهمترین عوارض آن به شمار می رود.
  • دردهای مزمن که در این ناحیه به وجود می آید از جمله دیگر عوارض آن می باشد.
  • از آنجایی که بافت به درستی ترمیم نشده است، امکان دارد که زخم از همان جا باز شود.
  • نیاز پیدا کردن به جراحی مجدد برای اینکه لبه های ناحیه تناسلی را یک بار دیگر اصلاح نمود.
  • از آنجایی که هماستوز در عوارض این عمل امکان دارد ناقص شود، شاید هماتوم هم در ناحیه تناسلی شکل بگیرد.

در صورتی که تب و یا علائم دیگری را در بدن خود مشاهده نمودید باید سریعا در مورد عوارض عمل لابیاپلاستی که برایتان به وجود آمده است با پزشک تماس بگیرد، تا پزشک با دارو مشکل شما را درمان کند.

عوارض عمل لابیاپلاستی

نقش پزشک در عوارض عمل لابیاپلاستی

شما به خوبی می دانید که عمل لابیاپلاستی یک یاز عمل های بسیار حساس زنانه می باشد که باید برای انجام دادن آن پزشک تخصص و مهارت ویژه ای داشته باشد، در واقع اینکه پزشک شما یک پزشک عمومی باشد و برای شما بخواهید این عمل زیبایی را انجام دهد بسیار خطرناک است و به همین دلیل شما باید عمل لابیاپلاستی خود را به دست پزشکی بسپارید که متخصص عمل لابیاپلاستی می باشد، تا دچار عوارض عمل لابیاپلاستی نشوید. در واقع باید بدانیم که پزشکان بسیار زیادی قادر به انجام دادن این عمل نمی باشند و آنها هستند که بیمار را دچار عوارض این عمل می نماید.
جراحی که تخصص ویژه ای در این زمینه دارد هرگز شما را دچار عوارض عمل لابیاپلاستی نمی نماید. بلکه این جراح یک ماه پیش از اینکه شما عمل زیبایی خود را انجام دهید، تمامی نکاتی را که شما باید رعایت نمایید را گوشزد می کند تا با انجام دادن این نکا دچار عوارض این عمل نشوید. همچنین جراح از شما تست ها و آزمایش های گوناگونی مانند پاپ اسمیر دریافت می کند تا به خوبی بتواند تمامی زوایای ناحیه تناسلی و اندام تناسلی شما را بشناسد و سپس اقدام به عمل زیبایی نماید. برای کاهش عوارض عمل لابیاپلاستی بهتر است برای انجام این عمل به بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان مراجعه نمایید. دکتر مقاره عابد از بهترین پزشکان در این زمینه می باشند که خدمات فوق را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهند. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را در این مقاله مشاهده کنید. 

دیدگاه‌ها  
سلام روز بخیر- عوارض عمل لابیا پلاستی برای همه یکسانه؟
به نقل از بهاره رادمنش:
سلام روز بخیر- عوارض عمل لابیا پلاستی برای همه یکسانه؟

سلام دوست عزیز، خیر- میزان عوارض ناشی از عمل لابیاپلاستی در افراد مختلف، متفاوت است و بروز عوارض کاملا به قدرت بدنی فرد و نحوه انجام مراقبتهای پس از عمل بستگی دارد.
تب هم از عوارض لابیا پلاستی محسوب میشه؟
به نقل از مهین صادقی:
تب هم از عوارض لابیا پلاستی محسوب میشه؟

سلام دوست عزیز، تب یکی از عوارض احتمالی است که ممکن است فرد پس از انجام عمل لابیاپلاستی به آن مبتلا گردد. در صورت بروز تب باید سریعا به پزشک معالج مراجعه نمایید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول عوارض عمل لابیاپلاستی

چگونه از بروز عوارض لابیاپلاستی جلوگیری کنیم؟
با انتخاب یک پزشک و جراح باتجربه و متخصص از بروز عوارض احتمالی لابیاپلاستی می توان جلوگیری کرد.
آیا عمل لابیاپلاستی خطرناک است؟
خیر اگر عمل لابیاپلاستی تحت نظر پزشک متخصص و مجرب باشد، خطرات و عوارضی ندارد، اما باید همه افراد قبل از عمل لابیاپلاستی از عوارض احتمالی آن مطلع شوند.