بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان

 در میان شاخه های پزشکی رشته های مختلف دارای اهمیت های خاصی می باشند. یکی از رشته هایی که در پزشکی دارای حداکثر حساسیت می باشد حیطه مربوط به زنان و زایمان می باشد. این علم با بررسی مشکلاتی که به طور خاص برای خانم ها ایجاد می‌شود، فعالیت و برای رفع مشکل و درمان آن ها اقدام می‌کند. این فعالیت ها اعم از موارد مربوط به رحم و دهنه رحم، تخم دان و بیماری های مربوط به آن ها می‌باشد. در موارد حساس‌تر، زایمان به عنوان یک امر حیاتی به یک پزشک حاذق و ماهر نیاز دارد. امروزه خانم های باردار از دوره های قبل از بارداری شروع به مشورت با پزشک می کنند و در طول دوره 9 ماهه بارداری و حتی قبل و بعد از آن تحت نظر پزشک متخصص می باشند. به دلیل اهمیت خاصی که این مقوله و این دوره خاص برای خانم ها دارد، آنان به دنبال این می‌باشند که از یک فوق تخصص زنان و زایمان در این دوره برای انجام امور مشورت و درمانی استفاده کنند. در هر کدام از شهرهای ایران متخصصان و فوق تخصصان حرفه ای مربوط به زنان و زایمان در انجام تعهدات مربوط به پزشکی عمل می‌کنند. در شهرهای بزرگ به خصوص اصفهان فوق تخصص زنان و زایمان های زیادی به انجام فعالیت می پردازند. دکتر لیلا مقاره عابد یکی از بهترین دکترهای متخصص در زمینه زنان و زایمان و انتخابی عالی برای شماست.

ویژگی های یک فوق تخصص زنان و زایمان خوب

برای یافتن یک فوق تخصص باید ویژگی های یک پزشک متعهد و مجرب را دانست. در حیطه علم پزشکی و به خصوص برای خانم هایی که در دوران بارداری به سر می برند به دلیل دارا بودن شرایط خاص روحی ، علاوه بر تعهد و مهارت یک پزشک، اخلاق و خوش برخوردی پزشک فوق‌تخصص حایز اهمیت است. در این صورت بیمار یا شخص باردار به لحاظ روحی نیز دارای حس خوشایندی خواهد شد. یک پزشک فوق تخصص زنان و زایمان باید بتواند در انجام امور مربوط به پزشکی دارای تعهدات لازم باشد و آن ها را به درستی انجام دهد.داشتن اخلاق و بینش و آگاهی نسبت به روحیات بیمار، دارا بودن توان تشخیص بالا و انجام اقدامات لازم پزشکی از دیگر ویژگی های یک پزشک فوق تخصص خواهد بود.

ویژگی های یک فوق تخصص زنان و زایمان خوب

فرق متخصص و فوق تخصص زنان چیست؟

ممکنه شما هم به گوشتان خورده باشد که دکتر x فوق تخصص زنان دارد یا دکتر y متخصص زنان و زایمان است. از خودتان پرسیده اید که آیا این دو با هم چه فرقی دارند؟ خب ما در این مطلب جواب شما را خواهیم داد. همه ما می دانیم که وقتی فردی بعد از 7 سال تحصیل مدرک پزشکی خود را دریافت کرد این امکان را دارد که برای ادامه تحصیل اقدام کرده و تخصص خود را بگیرد. این تخصص می تواند در زمینه زنان، قلب، چشم و ... باشد. اما فردی که پس از اتمام دوره تخصص خود باز هم دوره ای 2-3 ساله را طی کند و در یکی از زیر شاخه های تخصص ادامه تحصیل بدهد دارای مدرک فوق تخصص خواهد بود. حال که فکر می کنید حتما شنیده اید که می گویند دکتر x متخصص زنان و فوق تخصص نازایی. شما به راحتی می توانید تخصص های یک دکتر را از روی کارت ویزیت وی مشاهده کنید. دكتر ليلا مقاره عابد جراح متخصص زنان زايمان و نازایی در اصفهان برای درمان و مشاوره بانوان گرامی در مطب پذیرای شما خواهد بود. 

فرق متخصص و فوق تخصص زنان چیست؟

ویژگی های علمی فوق تخصص زنان و زایمان

پزشک فوق تخصص به دلیل تحصیلات و گذراندن دوره هایی که بیشتر از دوران تخصص می باشد، دارای مهارت و علم بیشتری برای درمان و مراقب های مربوط به زنان و زایمان می باشند. برای بیماری های مربوط به زنان و زایمان داشتن قدرت تشخیص یکی از ویژگی هایی است که پزشک باید داشته باشد. داشتن مهارت های لازم برای انجام جراحی های لازم مربوط به رحم، تخمدان و زایمان از جمله ملزوماتی است که بهترین دکتر زنان و زایمان اصفهان باید دارای آن باشد.
در هر صورت یافتن بهترین فوق تخصص زنان در اصفهان می تواند امری دشوار تلقی شود. اما با اندکی جست و جو می توان یک پزشک مناسب را انتخاب نمود. این جست و جو می تواند از سرچ های اینترنتی و تحقیق درباره فوق تخصص هایی که در شهر اصفهان وجود دارند حاصل شود. با اندکی جست و جو می توان نام، میزان تحصیلات، آدرس و انواع خدماتی که توسط فوق تخصص ارائه می‌شود را بست آورد؛ کما اینکه بسیاری از کلینیک ها و پزشکان امروزه دارای صفحات مجازی مربوط به خود هستند که افراد می‌توانند با دنبال کردن آن ها از انواع خدمات و امور پزشکی و حتی میزان رضایت بیماران آن ها مطلع شد. به طور کلی برای پیدا کردن یک فوق تخصص زنان و زایمان در شهر اصفهان می‌توان به روش های مختلفی اقدام نمود؛ ازجمله اینکه به روش های مجازی به تحقیق درباره با کار پزشک مربوطه پرداخت و از میان بررسی های انجام شده به انتخاب ماهرترین و مجرب ترین آن‌ها پرداخت . همچنین می‌توان از تجربه شخصی و میزان رضایت اطرافیان برای انتخاب پزشک زنان و زایمان استفاده کرد. 

دیدگاه‌ها  
سلام خانم دکتر من برای بار اول حامله هستم می خواستم بدونم هم پزشک زنان نیاز دارم هم ماما؟ این دو با هم خیلی فرق داره؟
به نقل از مرضیه:
سلام خانم دکتر من برای بار اول حامله هستم می خواستم بدونم هم پزشک زنان نیاز دارم هم ماما؟ این دو با هم خیلی فرق داره؟

سلام مرضیه عزیز. مراجعه به پزشک زنان در دوران بارداری خیلی مهم است چرا که بررسی مشکلات جنین و مادر به کمک پزشک زنان انجام می گیرد اما از آنجایی که پزشک زنان به دلیل تنگی وقت نمی تواند جوابگوی تمام سوالات شما باشد، ماما می تواند کمک زیادی به شما بکند. ماما به شما کمک می کند برای سوالات خود در خصوص دوران بارداری، نگه داری قبل و بعد از زایمان و ... جواب های درست و مناسب بدست بیاورید. البته در نظر داشته باشید که ماما به هیچ عنوان اجازه درمان، تجویز دارو و .. را ندارد. در انتها انتخاب با خود شماست اما ما کمک گرفتن از ماما را همراه با مراجعه منظم به پزشک زنان برای چکاپ های ماهیانه به شما پیشنهاد می کنیم.
سلام. از چه سنی باید به دکتر متخصص زنان مراجعه کنم؟
به نقل از مقدسی:
سلام. از چه سنی باید به دکتر متخصص زنان مراجعه کنم؟

با سلام. هر دختر یا خانمی در صورتی که احساس کرد مشکلی مرتبط با مسائل زنانه (مشکلات دوران قاعدگی، درد سینه، مشکلات واژنی و ... ) دارد باید به پزشک زنان مراجعه کند. اگه برای چکاپ می پرسید ما اوایل 20 سالگی را برای اولین ویزیت به شما پیشنهاد می دهیم. چکاپ های بعدی با نظر دکتر هماهنگ می شود.
میشه توی دوران پریودی رفت پیش فوق متخصص زنان؟
+1
به نقل از معظم:
میشه توی دوران پریودی رفت پیش فوق متخصص زنان؟

سلام. به هیچ وجه بدون مشورت نوبت دکتر زنان خود را به دلیل قاعدگی کنسل نکنید. اگر برای آزمایشی خاص نوبت دارید قبل از کنسل نظر دکتر متخصص خود را بپرسید.
لطفا نام وشماره تلفن چند فوق تخصص زنان در اصفهان را ایمیل کنید
لطفا نام وشماره تلفن چند نفر از پزشگان فوق تخصص زنان را ایمیل فرمایید
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان باید با مهارت و با تجربه، مورد اعتماد و اعتبار، با اخلاق و حرفه ای، خوشنام، دلسوز، رازدار، مسئولیت پذیر و دارای وجدان کاری باشد.

چرا باید به بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان مراجعه کرد؟

برای درمان قطعی مشکلات زنان و همچنین باروری با آرامش به دلیل خوشنام بودن و تجربه کافی که پزشک متخصص دارد، بهتر است به آن مراجعه کرد.

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان کیست؟

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در اصفهان، دکتر لیلا مقاره عابد است.