مدل های مختلف لابیاپلاستی

لابیا پلاستی یکی از روش های زیبایی می باشد که شما باید با مدل های مختلف لابیاپلاستی آشنایی بیشتری داشته باشد و سپس از این روش زیبایی استفاده کنید، در واقع هر عمل زیبایی با روش های مختلفی صورت می گیرد که مدل های مختلف لابیاپلاستی روش های متنوعی می باشد و هر یک از آنها هم ویژگی های مختلفی دارد که به روش های متفاوتی انجام می شود. برای اینکه شما با مدل های مختلف لابیاپلاستی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه تمامی این روش ها و مدل های عمل زیبای لابیاپلاستی را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

بهترین مدل لابیاپلاستی

در ادامه به بررسی مدل های مختلف لابیا پلاستی و بررسی بهترین مدل انجام این عمل خواهیم پرداخت. برای آشنایی با مدل های مختلف لابیاپلاستی بهتر است تا انتهای مطلب از وبسایت شخصی دکتر لیلا مقاره عابد خارج نشوید و ما را همراهی کنید.

معرفی مدل های مختلف لابیاپلاستی

همانطوری که بیان نمودیم مدل های مختلف لابیاپلاستی با روش های مختلفی انجام می شود و هر یک از آنها عبارت می باشد از :

مدل های مختلف لابیاپلاستی

جراحی

جراحی یکی از بهترین روش های عمل لابیاپلاستی می باشد که پزشک جراح به وسیله تیغ های جراحی این عمل زیبایی را برای شما انجام می دهد، و دیگر نواحی را که باقی می ماند را به خوبی بخیه می زند. جراحی که در این روش برای عمل انجام می شود به صورت بی حسی، بیهوشی و خواب عمیق می باشد که پزشک به خوبی می داند کدام یکی از آن روش ها را برای جراحی انتخاب کند. در زدن برش هایی که در روش جراحی وجود دارد پزشک باید مهارت ویژه ای داشته داشته باشد و بدون شک این روش زیبایی برای فرد نتیجه بسیار رضایت بخشی خواهد داشت.
لیزر
یکی دیگر از مدل های مختلف لابیاپلاستی استفاده کردن از لیزر می باشد. برش هایی که در این روش عمل زیبایی صورت می گیرد به وسیله لیزر است و بسیاری از پزشکان از این روش استفاده می کنند. اگر از لیزر برای عمل لابیاپلاستی استفاده شود، دقت و ظرافت بسیاری در این عمل وجود خواهد داشت. دوران نقاهت این عمل با لیزر بسیار کمتر می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد از این روش در عمل خود استفاده می کنند. لیزر که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد، لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا می باشد و با اندکی تحقیق می توانید متوجه شوید که این دستگاه بهترین دستگاه لیزر می باشد. لیز قابلیت منحصر بفردی دارد و در بسیاری از مطب های پزشکان از این روش استفاده می شود، در واقع باید به خوبی بدانید که این روش از جمله بهترین روش های عمل لابیاپلاستی در اصفهان می باشد که بسیار تمیز و بی نظیر است.

معرفی مدل های مختلف لابیاپلاستی
سافرینگ یا سافتینگ
از دیگر مدل های مختلف لابیاپلاستی سافرینگ و یا سافتینگ می باشد که تکنیک های خاصی در این روش مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه چند جلسه باید از این روش استفاده شود، بستگی به مشکل فردی که مراجعه کرده است دارد، ولی در واقع باید بدانید که اگر شما به دنبال تغییراتی جزئی هستید، باید بدانید که این روش برای شما بهترین روش عمل لابیاپلاستی می باشد. در این روش نیازی نیست که شما بیهوش شود و تنها پزشک لابیا های شما را بی حس می کند تا شما احساس درد نداشته باشید.
خواب عمیق
از دیگر مدل های مختلف لابیاپلاستی که در عمل های زیبایی از آن استفاده می شود خواب عمیق می باشد. در این روش به بیمار داروی خواب آور می دهند و بعد از آن به او داروی بی حسی را تزریق می کنند تا او را بیدار کنند. این روش برای کسانی که از بیحسی می ترسند بسیار عالی می باشد، چرا که آنها نه بیهوش می شوند و نه بی حس، تنها با خوابد دیگر درد عمل را نمی توانند احساس کنند.
بیهوشی
بدون شک همه شما به خوبی می دانید که بیهوشی عوارض زیادی دارد و از جمله مدل های مختلف لابیاپلاستی به شمار می رود، ولی باید بدانید که اگر شما می خواهید چندین عمل زیبایی را با لابیاپلاستی انجام دهید، بهترین روش عمل شما بیهوشی می باشد، چرا که از این طریق پزشک به راحتی می تواند عمل زیبایی شما را انجام دهد و نتیجه رضایت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. تجهیزاتی که برای بیهوشی وجود دارد بسیار خاص می باشد و به همین دلیل شما باید نزد بهترین پزشک که در زمینه لابیاپلاستی تخصص دارد مراجعه کنید تا عمل خود ار انجام دهید.

 

نوشتن دیدگاه