چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

عمل لابیاپلاستی یکی از جراحی های پر طرفدار در میان بانوان است که اغلب از آن به عنوان یک جراحی خطرناک یاد می شود. این کار به صورت ظریف و با استفاده از بی حسی انجام می شود و در پاره ای از اوقات با عوارضی همراه است. یکی از نکاتی که در این زمینه همواره ذهن افراد را درگیر کرده این است که چند روز بعد از جراحی بخیه ها شروع به افتادن می کنند و این امر به چه صورت اتفاق می افتد.
عمل لابیاپلاستی چنانچه به روش جراحی انجام شود، نیازمند به بخیه است که برخی اوقات این بخیه ها توسط جراح برداشته ميشود و برخی نیز به صورت خود به خود شروع به ریزش می کنند. بخیه ها معمولا بعد از ٥تا٧روز برداشته ميشود و این امر در افراد مختلف امری متغیر می باشد. در صورتی که این جراحی با استفاده از لیزر انجام شود نیازی به بخیه و کشیدن آن نیست. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در مورد مراقبت های بعد از عمل لابیا با کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل نمایید.

چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

مراقبت از بخیه ها بعد از عمل لابیاپلاستی

به طور کلی نخ هایی که در طی عمل لابیاپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد دارای انواع مختلف پلی پروپیلن، نخ کرومیک و... می باشد. توصیه می شود در زمان جراحی به گونه ای بخیه انجام شود که هیچگونه کششی در بریدگی ها ایجاد نشود. یکی از نکات قابل توجه در این زمینه هزینه و قیمت نخ بخیه است که باید برای مراجعه کنندگان به صرفه باشد، به عبارتی می توان گفت نخ بخیه از قیمت های مختلف و متنوع برخوردار است و باید به گونه ای باشد که فاقد مواد تشکیل دهنده خطرناک باشند.
مراقبت از بخیه ها امری مهم و اساسی پس از عمل لابیاپلاستی است به گونه ای که باید از نشستن و خوابیدن بر روی آن به صورت جدی خودداری شود. جوش خوردن بخیه ها در طی عمل لابیاپلاستی به عوامل و اسباب مختلف همچون وضعیت بافت واژن، وضعیت جسمانی، تغذیه و... بستگی دارد، به هر اندازه سن فرد بالاتر باشد این امر به صورت کندتر و آهسته تر رخ می دهد. افراد در این دوره باید به تغذیه خود توجه اساسی داشته باشند و چنانچه مواد مصرفی آنها دارای پروتئین باشد زخم ها سریع تر و آسان تر بهبود می یابند. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید.
برخی خوراکی ها که دارای مقادیری از ویتامین a و c هستند می تواند به بهبود بخیه ها کمک کنند و عمل جوش خوردن آنها را تسریع بخشند. نوع دوخت بخیه ها امری مهم است و باید متناسب با برش هایی باشد که در آن ناحیه ایجاد می شود، در این صورت بخیه ها با التهاب کمتری همراه می شوند و جای آنها پس از مدتی به صورت کامل محو و ناپدید می شود.

برای انجام عمل لابیا پلاستی می توانید به مطب بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان، دکتر مقاره عابد مراجعه نمایید.

چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

باز شدن بخیه لابیاپلاستی

یکی از دغدغه های اساسی افرادی که عمل لابیا پلاستی انجام می دهند، نوع و چگونگی بخیه بعد از عمل است. باز شدن بخیه ها و افتادن آن یکی از ترس های عمل لابیاپلاستی است. عموما بخیه ای که در این عمل استفاده می شود از نوع جذبی هستند و نیاز به کشیدن بخیه در آن وجود ندارد، اما در شرایط خاص و طبق نظر پزشک بخیه جذب زده نمی شود و در این صورت نیاز به کشیدن بخیه است. مدت بهبود زخم و جوش خوردن بخیه متفاوت است و نیاز به مراقبت های ویژه ای است تا بخیه ها باز نشوند. برای باز نشدن بخیه ها و بهبود سریع تر زخم ها بهتر است از نشستن و خوابیدن روی زخم های جوش نخورده پرهیز شود. اگر بخیه ها باز شدند، سریعا به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا پزشک برای جوش خوردن دوباره بخیه پماد یا هر دارویی که لازم است را تجویز کند. اگر در هنگام شست و شو به بخیه ها فشار وارد شود یا محل دچار کشیدگی شود، ممکن است بخیه ها دچار آسیب شوند و عفونت ایجاد شود، پس تا می توانید مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی را انجام دهید تا بخیه ها دچار مشکل نشوند و این عمل برای شما عوارضی نداشته باشد. این را بدانید که توانایی و تجربه پزشک متخصص باید به گونه ای باشد که احتمال باز شدن و خونریزی به حداقل برسد. برای باز شدن بخیه لابیاپلاستی نوع دوخت نیز بسیار تاثیرگذار است. بخیه لابیاپلاستی باید متناسب با برش های خورده شده روی واژن زده شود تا التهاب کمتری داشته باشد و سریعتر بهبود یابد و در نهایت سریع تر پزشک متخصص بخیه را بکشد.

باز شدن بخیه لابیاپلاستی

بخیه جذبی لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی که با بیهوشی انجام می شود، نیاز به بخیه دارد. در این عمل بهتر است از بخیه های جذبی استفاده شود. در واقع نوع بخیه تاثیر بسزایی روی درد و ترس های ناشی از جراحی لابیاپلاستی دارد. هنگامی که دکتر از بخیه جذبی استفاده می کند، با جوش خوردن زخم ها، بخیه می افتند. عفونت واژن، سوءتغذیه دوران نقاهت پس از لابیاپلاستی، سن بالا، ضعیف بودن بافت واژن، بی کیفیت بودن نخ بخیه و... از مواردی هستند که باعث می شوند زمان جذب شدن بخیه و در نتیجه بهبود زخم ها کاهش یابد. بخیه جذبی انواع مختلفی دارند. نوع ساده نخ جذبی پس از شش الی دوازده روز جذب بدن می شود. این را بدانید که بخیه ها زمانی می افتند که زخم کاملا جوش خورده باشد. بخیه های جذبی کمتر با درد و سوزش همراه هستند، با این حال اگر دچار سوزش، درد و... شدید می توانید با پزشک معالج خود در ارتباط باشید و تحت نظر پزشک خود داروهایی را مصرف کنید تا این علائم تسکین پیدا کنند. دکتر لیلا مقاره عابد بهترین متخصص و جراح لابیا پلاستی است. با عمل جراحی توسط دکتر لیلا مقاره عابد نگران عوارض ناشی از عمل نباشید و تحت نظر ایشان دوره پس از جراحی لابیاپلاستی را بگذرانید. اگر سوالی در زمینه بخیه های لابیاپلاستی دارید، با شماره های درج شده در سایت با مشاوران دکتر لیلا مقاره عابد در ارتباط باشید. 

بخیه جذبی لابیاپلاستی

مدت زمان جوش خوردن بخیه بعد از عمل لابیاپلاستی واژن

با توجه به مطالب فوق الذکر بخیه ها به دو صورت جذبی و غیر جذبی می باشند که در هر دو مورد فرد باید تمامی مراقبت ها را به خوبی انجام دهد. یکی از نکات و موارد مهم در حیطه عمل لابیاپلاستی مدت زمان جوش خوردن بخیه هاست که برای افراد دارای اهمیت فوق العاده ای است.
از نکات مهم که در جوش خوردن بخیه ها و مدت زمانی که برای آن در نظر گرفته شده، نحوه مراقبت از آنهاست که تاثیر بسزایی در روند بهبودی دارد. فرد در این دوره باید از انجام کارهای سنگین، که ممکن است منجر به بازشدن و آسیب رسیدن به بخیه ها شود خودداری کند. محقق شدن نتیجه مطلوب در پی این جراحی تا حد زیادی بستگی به انتخاب پزشک و تخصص وی دارد به همین سبب توصیه می شود پیش از اقدام به این کار از جزئیات آن اطلاع کسب نمایید و سپس این جراحی را انجام دهید.
در نهایت باید گفت که رعایت کلیه این نکات پیرامون جراحی و مراقبت های پیش و پس از آن، سبب می شود نتیجه عمل لابیاپلاستی مطلوب و ثمربخش باشد و رضایت افراد را به دنبال داشته باشد. همچنین این مراقبت ها نسبت به دیگر جراحی ها، تهاجم به مراتب کمتری دارد و عدم وجود عوارض جانبی پس از این کار، از نقاط مثبت آن به شمار می رود و همین امر سبب شده به صورت چشمگیری مورد استقبال افراد قرار بگیرد. افرادی که همواره به دنبال بهترین و موفیت آمیزترین عمل لابیاپلاستی در اصفهان هستند برای اطلاعات بیشتر می توانند با بهترین جراح زیبایی زنان در تماس باشند و از صفر تا صد این اقدام آگاه شوند.


خواندن این مقالات را نیز به شما توصیه می کنیم.

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی

عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی

درد بعد از عمل لابیاپلاستی

تجربه عمل لابیاپلاستی

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

بهبود بخیه های عمل لابیاپلاستی تحت تاثیر چه عواملی است؟
اگر پس از عمل لابیاپلاستی به تغذیه و مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی توجه شود، بخیه های در زمان مشخص می افتند و بهبود پیدا می کنند.
چند روز بعد از عمل لابیاپلاستی باید از بخیه ها مراقبت کرد؟
تا زمانی که بخیه نیفتاده باشد یا توسط پزشک باز نشود، باید از بخیه ها مراقبت کرد، همچنین پس از باز شدن بخیه ها نیز تا چهل روز نیاز به مراقبت و رعایت نکات مراقبتی است.