عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره

آیا دختر باکره هم می تواند عمل لابیاپلاستی را انجام دهد؟ یکی از مهم ترین سؤالاتی که این روزها در رابطه با عمل لابیاپلاستی از متخصصین و پزشک زنان می شود این است که آیا دختر باکره می تواند این نوع جراحی زیبایی را انجام دهد؟ آیا لابیاپلاستی به پرده بکارت آسیب نمی رساند؟ به همین منظور ما در این بخش از مقاله خود تصمیم داریم تا با پاسخ دادن به این دسته از سؤالات، مشاوره و اطلاعات کافی را درباره موضوع عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در اختیارتان قرار دهیم. جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم این مقاله از سایت دکتر لیلا مقاره عابد را تا انتها مطالعه کنید. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را در این مقاله مشاهده کنید.


آیا امکان لابیاپلاستی برای دختران باکره وجود دارد؟

در گام اول بایستی این قضیه را بدانیم که عمل لابیاپلاستی یکی از جراحی های محبوب و پرطرفدار زیبایی واژن محسوب می شود که لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ برای کوچک کردن و متقارن ساختن لابیاهای واژن به کار برده می شود. این شیوه جراحی دقیقاً در ناحیه خارج از پرده بکارت انجام می شود. این اتفاق به این معنی است که هیچ گونه ارتباطی به نواحی درونی واژن و به عبارتی پرده بکارت ندارد. به همین دلیل است که دختران باکره هم در لیست کاندیدای این روش قرار دارند.
اگرچه لابیا به عنوان قسمت اصلی دستگاه تناسلی زنان معرفی می شود اما این قسمت در خارج از ناحیه واژن قرار دارد. بنابراین می توان گفت فاصله میان آن ها و پرده بکارت بسیار زیاد است. از طرفی هم صدمه رساندن به ناحیه بکارت دستگاه تناسلی تنها از راه ارتباط جنسی و وارد کردن جسمی به داخل واژن است. البته در برخی از انواع نازک این پرده ممکن است به هنگام انجام ورزش هایی همچون سوار کاری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری دچار آسیب شوند. اما بی ادعا می توان گفت که عمل لابیاپلاستی هیچ گونه آسیبی بر پرده دختران باکره نخواهد گذاشت.

عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره


نحوه انجام لابیاپلاستی در دختران باکره

دلایل اصلی انجام عمل لابیاپلاستی تنها در برقراری رابطه جنسی دشوار خلاصه نمی شود. زیرا وجود لابیاهای بزرگ و نامتوازن در بسیاری دختر خانم ها موجب بروز درد و ناراحتی آن ها می گردد. همچنین بسیاری از آن ها در حین پوشیدن لباس های تنگ دچار مشکل می شوند. حتی قریب به اکثریت دختران باکره به هنگام مراجعه به مطب های پزشک متخصص زنان، دلیل اصلی انجام عمل لابیاپلاستی را بر بد فرم بودن و ظاهر ناخوشایند لابیاها تعبیر می کنند. از این رو انجام این شیوه جراحی، علاوه بر جنبه درمانی موجبات بهبود شکل ظاهری دستگاه تناسلی را هم فراهم می آورد. نحوه انجام این عمل در اغلب دختر خانم ها پس از بیهوشی عمومی صورت می گیرد. پروسه جراحی هم به کمک لیزر حدود یک الی دو ساعت به طور می انجامد. اگرچه احتمال اینکه در بسیاری از افراد، عمل به شیوه بی حسی موضعی و سرپایی انجام شود بسیار زیاد است.
طی جراحی لابیاپلاستی در دختران باکره همانند زنان متأهل هم لابیاهای نامتوازن و بزرگ تر بریده شده و هرگونه بافت یا پوست اضافی آن ها توسط لیزر(برخی مواقع هم قیچی جراحی) برداشته می شوند. به این ترتیب لابیاها تغییر شکل داده می شوند. در نهایت نواحی جراحی شده بخیه داده می شوند. برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان می توانید به مطب بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان، دکتر مقاره عابد مراجعه نمایید.

کاندیدای مناسب برای عمل لابیاپلاستی در دختران باکره

عمل لابیاپلاستی در خانم ها (صرفه نظر از باکره یا متأهل بودن) به فاکتورهای بسیاری از جمله شکل، اندازه و بافت لابیاها بستگی دارد. معمولاً کاندیدای انجام این جراحی در دختران هم آن هایی هستند که تغییرات قابل توجهی در لابیاهای آن ها بنا به دلایل مختلف اعم از ژنتیکی در مقایسه با سایر کسانی که از لابیاهای طبیعی و متقارن برخوردارند دارند، صورت گرفته است. به طور کلی کاندیدای مناسب برای انجام این عمل افرادی به مشخصه های زیر هستند:

  • دختران بالای 18 سال
  • داشتن درد و ناراحتی های فیزیکی به هنگام نشستن یا انجام برخی فعالیت های روزمره
  • احساس درد و ناراحتی شدید ورزش کردن و یا پوشیدن لباس های تنگ
  • نداشتن اعتماد به نفس و رضایت نسبت به دستگاه تناسلی خود به دلیل ناهماهنگی لابیاها
  • پارگی لابیاها و یا بزرگ بودن آن ها به دلیل عوامل ژنتیکی

 

عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره


مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی در دختران باکره

  • انجام ندادن برخی از فعالیت ها و حرکات ورزشی که امکان تورم، کبودی و یا پارگی عمل را در ناحیه مذکور بالا می برد.
  • استفاده نکردن از لباس های تنگ تا زمان بهبودی کامل بخیه ها.
  • استحمام نکردن به مدت 72 ساعت.
  • خشک نگه داشتن آلت تناسلی به ویژه واژن.
  • حفظ و ارتقا بهداشت محل جراحی شده.

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت را در این سایت مشاهده می کنید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره

آیا دختران باکره ای که عمل لابیاپلاستی انجام داده اند، می توانند بعدا به روش طبیعی زایمان کنند؟
بله این عمل پس از شش ماه ترمیم می شود و حتی در آینده افراد می توانند زایمان طبیعی راحت تری داشته باشند.
انجام عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره خطرناک است؟
خیر انجام عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره خطرناک نیست و هیچ گونه آسیبی به پرده بکارت وارد نمی شود.