کوچک کردن لابیا اصفهان

این روزها عمل کوچک کردن لابیا در بین خانم ها بسیار رایج شده است. این روش که به آن لابیاپلاستی هم می گویند، نوعی عمل زیبایی است که در آن لبه های واژن که در اصطلاح تخصصی به آن لابیا می گویند، تحت عمل جراحی قرار می گیرد. اگر ساکن اصفهان هستید و به دنبال مرکزی برای عمل لابیاپلاستی در اصفهان می گردید، می توانید با شماره های مطب دکتر مقاره عابد تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

کوچک کردن لابیا در کلینیک دکترمقاره عابد اصفهان

از آن جایی که این عمل، بر روی ناحیه تناسلی که یکی از حساس ترین نقاط بدن شماست انجام می گیرد، نباید سهل انگارانه با آن مواجه شوید. شما باید پیش از اقدام به عمل مراکز درمانی بسیاری را جست و جو و درباره بهترین مرکز برای لابیاپلاستی تحقیق کنید. یک خطای کوچک می تواند خسارت های جبران ناپذیری را برای سلامتی و زیبایی شما به هراه داشته باشد.

بهترین مراکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان مراکزی هستند که:

  • این عمل را تحت نظارت و عاملیت مستقیم پزشک متخصص زنان انجام دهد.
  • مجوزهای لازم را برای انجام چنین عمل هایی داشته باشد.
  • محیطی امن و بهداشتی داشته باشد.
  • جربه کافی را در این زمینه داشته باشد.
  • مراجعان از خدمات آن راضی باشند.
  • به کادر درمانی و خدماتی صبور و متخصص مجهز باشد. 

یکی از صفحات پر بازدید در نی نی سایت به عنوان مرجعی برای مسائل مرتبط با بانوان، صفحه ای تحت عنوان لابیاپلاستی دراصفهان است که افراد مختلف اطلاعات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، اما معمولا درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان صحبت چندانی نشده و افراد بیشتر به معرفی پزشکان و بیان تجربه های خود پرداخته اند. اگر به دنبال استعلام هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان نی نی سایت هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از طریق تماس با مطب دکتر لیلا مقاره عابد بدست بیاورید.

چرا لابیاپلاستی کنیم؟

این عمل علاوه بر این که جنبه زیبایی دارد، در بسیاری از افراد به دلایل پزشکی و سلامتی توصیه می شود. بزرگ بودن لبه های واژن در بسیاری از موارد رابطه جنسی را برای زن دردناک می کند و احتمال بروز عفونت های زنانه را هم افزایش می دهد. یکی دیگر از عوارض لابیای بزرگ، محدودیت در تحرک و انجام حرکات ورزشی حرفه ای در بعضی از زنان است. این افراد به محض تعریق در هنگام فعالیت های شدید دچار عرق سوختگی در این ناحیه می شوند؛ اتفاقی که علاوه بر دردناک بودن می تواند موقعیت حرفه ای زن را هم به خطر بیندازد.
در چنین موارد پزشک زنان به شما توصیه می کند که عمل کوچک کردن لابیا را انجام دهید تا تجربه بهتری از تحرک، فعالیت، رابطه جنسی و زندگی روزمره داشته باشید. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید.

بهترین مرکز کوچک کردن لابیا در اصفهان   

کوچک کردن لابیا در اصفهان

اگر مشغول خواندن این مطلب هستید، احتمالا به دنبال بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان می گردید. حقیقت این است که افراد بسیاری اعم از پزشکان و افراد معمولی این عمل را در مراکز مختلف انجام می دهند. اما همان طور که درابتدای مطلب هم به آن پرداختیم، لابیاپلاستی عملی بسیار حساس است که باید حتما توسط پزشک متخصص و در مراکز درمانی مجهز صورت گیرد.
علاوه بر این پزشکی که انتخاب می کنید باید سابقه و تجربه کافی و موفق در زمینه کوچک کردن لابیا را داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت عمل خود را به او بسپارید.
دکتر لیلا مقاره عابد، جراح ومتخصص زنان یکی از بهترین پزشکانی است که عمل کوچک کردن لابیا اصفهان انجام می دهد. شما می توانید در صور تمایل با مطب دکتر مقاره عابد تماس بگیرید و پس از برگزاری جلسه معاینه و مشاوره، نوبت عمل خود را رزرو کنید.

دیدگاه‌ها  
هزینه کوچک کردن لابیا در اصفهان چقدره؟
به نقل از بهناز:
هزینه کوچک کردن لابیا در اصفهان چقدره؟

سلام دوست عزیز برای اطلاع از هزینه کوچک کردن لابیا در اصفهان با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
کوچک کردن لابیا فقط جنبه زیبایی داره یا جراحی درمانی هم محسوب میشه؟
به نقل از کولیوند:
کوچک کردن لابیا فقط جنبه زیبایی داره یا جراحی درمانی هم محسوب میشه؟

سلام دوست عزیز، این عمل در دسته اعمال جراحی زیبایی قرار دارد اما جنبه های درمانی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول کوچک کردن لابیا اصفهان

کوچک کردن لابیا همان لابیاپلاستی است؟
بله دقیقا، نام تخصصی عمل کوچک کردن لابیا، لابیاپلاستی است.
کوچک کردن لابیا شامل بیمه های درمانی می شود؟
لابیاپلاستی و یا به عبارت دیگر کوچک کردن لابیا جز اعمال جراحی زیبایی محسوب می شود و شامل بیمه نمی شود.