عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق

همان طور که می دانید، عمل ترمیم لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب می شود که گاهی اوقات می تواند ناموفق باشد. عمل های ناموفق زیبایی به دسته عمل هایی می گویند که افراد با انتخاب پزشک نامناسب عمل را به دست متخصصی می سپارند که اطلاعات زیادی در رابطه با انجام آن ندارد. از این رو نتیجه نهایی نیز آن طور که باید به خوبی دیده نمی شود. پس از آن بیمار به دنبال عمل ترمیم باید باشد که بتواند مشکلات عمل اول را از بین ببرد. عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق نیز جزء دسته از عمل ها محسوب می شود. در این مطلب همراه ما باشید که متوجه شوید آیا می توان عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق را انجام داد یا خیر. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. 

عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق چیست؟

زمانی که عمل لابیاپلاستی را انجام می دهید و از نتیجه نهایی آن راضی نیستید یا هنوز مشکلاتی را در رابطه با واژن خود دارید، عمل ترمیم لابیاپلاستی وارد عمل می شود. عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق به عملی گفته می شود که تمامی نقص و ایراداتی که در عمل قبلی به وجود آمده است، در این عمل از بین می رود. معمولا در این عمل دکتر به همراه نظر بیمار در رابطه با مشکلات عمل قبلی تمامی نواقص و مشکلات را رفع می کند.

عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق چیست؟
به طبع عمل ترمیم زمان بسیار کمتری نسبت به عمل اصلی به خود اختصاص می دهد اما از دقت بسیار بالاتری برخوردار است؛ زیرا این عمل تنها یک بار امکان ترمیم دارد و عمل ترمیم نیز باید به گونه ای انجام شود که تمامی ایرادات به خوبی برطرف شده و دیگر مشکلی در این بین به وجود نیاید. معمولا عمل لابیاپلاستی ترمیمی به سه روش انجام می شود که به ترتیب عمل جراحی، لیزر و عمل پروتزی است. این که عمل ترمیم با کدام یک از روش های اشاره شده انجام شود بسته به نظر بیمار و نظرات پزشک دارد.
اما هر بیماری نمی تواند این عمل را انجام دهد. گاهی اوقات افراد با توجه به سلیقه خود این نظر را دارند که عمل لابیاپلاستی آن ها نیاز به ترمیم دارد و گاهی اوقات نیز این نظر به قطع صحیح خواهد شد. به عنوان مثال، زمانی که لابیاها با یکدیگر تقارن ندارند یا زمانی که لابیاها در عمل قبل به شدت از بین رفته اند و همواره دارای حساسیت هستند، عمل ترمیم آن انجام خواهد شد. در صورتی که موارد ذکر شده را با خود به همراه دارید، این عمل را با خیالی راحت به دکتر لیلا مقاره عابد بسپارید.  این را بدانید که عمل لابیا پلاستی موفق است که پس از عمل نیز نکات مراقبتی رعایت شود تا از بروز مشکلات و عوارض ناشی از عمل کاهش یابد. عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی یکی از مشکلات بعد از عمل است. با رعایت نکات و توصیه پزشک از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

عمل ترمیم لابیاپلاستی ناموفق چیست؟

آیا امکان ترمیم لابیا پلاستی ناموفق وجود دارد؟

همان طور که توضیح دادیم باید بگوییم که بله امکان ترمیم لابیاپلاستی در شرایط فوق وجود دارد. در واقع فرد نمی تواند به خودی خود تصمیم بگیرد که نیاز به عمل ترمیم دارد؛ زیرا عمل لابیاپلاستی عمل زیبایی حساسی است که تنها در صورتی ترمیم آن انجام می شود که پزشک دستور دهد. پزکش باید تشخیص دهد که عمل قبلی به خودی خود به درستی انجام نشده و عمل ترمیم باید جایگزین آن شود.
برای این که نیازی نباشد که عمل لابیاپلاستی را انجام دهید و دوباره دوره نقاهت آن را طی کنید، سعی نمایید پزشکی را در این زمینه انتخاب کنید که به خوبی از پس انجام این عمل بر می آید و مشکلاتی را برای شما به وجود نمی آورد. لیلا مقاره عابد بهترین انتخاب در این زمینه است.

انجام عمل لابیاپلاستی با دکتر لیلا مقاره عابد

 اگر می خواهید عوارض لابیاپلاستی به صفر برسد و عمل موفقی داشته باشید، انجام عمل لابیاپلاستی با دکتر لیلا مقاره عابد یکی از بهترین انتخاب ها در حوزه عمل زیبایی است. در نظر داشته باشید که عمل لابیاپلاستی مانند دیگر عمل های زیبایی سرپایی نیست که پزشک در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام دهد بدون این که نتیجه انتهایی بتواند جلوه مناسبی نداشته باشد، بلکه این عمل باید با نهایت دقت صورت گیرد که علاوه بر رضایت بیمار به عمل ترمیم نیازی نداشته باشد. همچنین آسیبی به بخش های حساس لابیا وارد نشود و بیمار بتواند به راحتی پس از انجام عمل به انجام کارهای روزمره خود بپردازد.

انجام عمل لابیاپلاستی با دکتر لیلا مقاره عابد
انتخاب پزشک مناسب برای انجام این عمل می تواند مهم ترین موضوع در این زمینه باشد. پس با گرفتن وقت مشاوره از دکتر لیلا مقاره عابد اطلاعات لازم در رابطه با این عمل را کسب کرده و سپس به انجام آن بپردازید.
کلام آخر
اگر احتیاج به عمل ترمیم لابیاپلاستی دارید یا می خواهید عملی را انجام دهید که به زیبایی واژن شما منجر شود، دکتر لیلا مقاره عابد بهترین انتخاب در این زمینه است. کافیست ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک ما داشته باشید که تمامی موارد مرتبط با عمل زیبایی خود را دانسته و سپس وقت عمل خود را با پزشک هماهنگ کنید که شاهد نتیجه ای فوق العاده باشید.

 

نوشتن دیدگاه