چه کسانی کاندید انجام لابیاپلاستی هستند؟

عمل لابیاپلاستی یکی از عمل هایی است که برای آن سن خاصی مد نظر نیست و درمانی خانم ها از سنین ۱۳ الی ۷۵ ساله می‌توانند این عمل جراحی را با موفقیت انجام دهند اما سن طلایی برای انجام این عمل جراحی در حدود ۲۵ الی ۴۰ سال است. برخی از زنان به دلیل وجود مشکلات متعدد در قسمت واژن خود سعی می کنند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند تا این مشکلات به صورت کامل برطرف گردند، اما به صورت کلی زنان در هر سن و با هر شرایطی می توانند این عمل را انجام دهند و برای انجام عمل لابیاپلاستی کاندید شوند.
برای مثال زنانی که لبه واژن آنها بیش از اندازه بزرگ است، می تواند عمل لابیاپلاستی مینور انجام داده و لبه های واژن را کوچک تر کنند یا زنانی که لبه واژن آنها بیش از اندازه کوچک است. می‌توانند عمل جراحی لابیاپلاستی ماژور انجام داده و لبه واژن خود را بزرگتر کنند. آیا به طور دقیق می دانید که عمل لابیاپلاستی چیست و چه کسانی کاندید انجام لابیاپلاستی هستند؟ در این مقاله قصد داریم به افرادی که بیشتر برای انجام عمل لابیاپلاستی کاندید می‌شوند، بپردازیم به همین دلیل برای اینکه متوجه شوید این عمل برای شما مناسب است یا خیر در این مقاله از دکتر مقاره با ما همراه باشید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید که عمل لابیاپلاستی در اصفهان باید توسط یک دکتر حرفه ای انجام شود. 

کاندیداهای لابیاپلاستی

کاندیداهای لابیاپلاستی

به صورت کلی در اکثر موارد افراد زیر برای انجام این عمل کاندید می شوند:
زنانی که به دلیل برجسته بودن بیش از اندازه لبه واژن احساس شرم می کنند و در مواردی مانند رفتن به استخر و باشگاه احساس می کنند، واژن آنها بیش از اندازه مشخص است؛ از این عمل برای از بین بردن بزرگی واژن و کوچکتر کردن آن و جلوه بهتر آن در لباس‌های تنگ استفاده می‌کنند.
برخی از زنان به دلیل بزرگی بیش از اندازه لبه های واژن ممکن است در هنگام راه رفتن بیان نشستن طولانی مدت احساس درد داشته باشند و به همین دلیل برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی کاندید می‌شوند.
در برخی از زنان بزرگ بودن لبه واژن باعث مشکلاتی مانند مشکل در رابطه جنسی خواهد شد و باعث میشود رابطه جنسی و نزدیکی با درد زیاد همراه باشد به همین دلیل این زنان کاندید عمل جراحی لابیاپلاستی می‌شوند.
در برخی از افراد بزرگ بودن بیش از اندازه لبه واژن باعث می‌شود فرد به راحتی دچار عفونت شود، به همین دلیل انجام عمل جراحی لابیاپلاستی کاملا ضروری است. انجام این عمل در این افراد احتمال عفونت را به یک دهم کاش می دهد.
برخی از زنان جنبه ظاهری لابیای خود را دوست ندارند برای مثال در قسمت لابیا احساس تیرگی بیش از اندازه می‌کنند به همین دلیل با انجام عمل لابیاپلاستی تا حدود زیادی شکل ظاهری و تیرگی ناحیه تناسلی خود را بهتر می‌کنند.
در برخی از زنان لابیاها اندازه مشابهی ندارند و همین موضوع باعث می‌شود فرد در هنگام برقراری رابطه جنسی احساس خوبی نداشته باشد و اعتماد به نفس لازم برای برقراری رابطه را از دست بدهد. در این گونه موارد انجام عمل جراحی لابیاپلاستی می‌تواند اندازه لابیاها را در دو طرف واژن یکسان کند.
زنانی که از ورزش های حرفه ای مانند سوارکاری و یا دوچرخه سواری لذت می‌برند در برخی از موارد به دلیل بزرگ بودن لبه واژن در هنگام انجام این ورزش‌ها احساس درد زیادی دارند، به همین دلیل با انجام عمل لابیاپلاستی می‌توانند این درد را از بین برده و از ورزش حرفه‌ای خود لذت بیشتری ببرند.

افراد مناسب جهت لابیاپلاستی

افراد مناسب جهت لابیاپلاستی

به صورت کلی افراد در هر سن و سالی برای انجام عمل لابیاپلاستی مناسب هستند، اما برای پی بردن بیشتر به افراد مناسب جهت لابیاپلاستی بهتر است با پزشک معالج خود در این زمینه مشورت نمایید. زیرا در برخی از موارد ممکن است پزشک معالج شما تشخیص دهد که انجام عمل لابیاپلاستی برای شما مناسب نیست یا هیچ گونه دلیلی برای انجام این عمل جراحی تشخیص داده نشود، به همین دلیل بهتر است تنها در صورت لزوم این عمل جراحی انجام شود.
افراد مناسب جهت لابیاپلاستی افرادی هستند که از بزرگ بودن واژن خود بیش از اندازه رنج می‌برند و بهتر است آن را عمل کنند؛ در غیر این صورت اگر درد و رنج خاصی از قسمت واژن و به دلیل بزرگ بودن لبه های خارجی واژن برای شما وجود ندارد و لذت جنسی شما به دلیل بزرگ بودن لابیاها محدود نمی شود، بهتر است این عمل را انجام ندهید و از انجام آن صرف نظر کنید. جالب است بدانید که حتی عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک دکتر لیلا مقاره تماس بگیرید و از مشاوران آن راهنمایی بگیرید. دکتر لیلا مقاره عابد بهترین جراح لابیاپلاستی است. 

نوشتن دیدگاه