آیا لابیاپلاستی با لیزر درد دارد

انجام عمل لابیاپلاستی به منظور قرینه سازی لابیا های ماژور و مینور واژن تحت نظر پزشک متخصص جراحی زیبایی زنان و در کلینیک یا در اتاق عمل انجام می شود. انجام این جراحی هم به وسیله لیزر و به وسیله تیغ امکان پذیر است. انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر با بی حسی کامل انجام می شود و بیمار در طول انجام جراحی هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نمی کند.
البته انجام این عمل با تیغ نیز در اتاق عمل و تحت بیهوشی انجام خواهد شد و همین مسئله نیز باعث جلوگیری از احساس درد در حین جراحی می شود. بنابراین هر دو روش انجام عمل لابیاپلاستی که به وسیله لیزر یا به وسیله تیغ جراحی انجام می شوند، کاملا بدون درد بوده و بیمار در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد. آیا به طور دقیق می دانید که عمل لابیاپلاستی چیست و عمل لابیاپلاستی با لیزر درد دارد؟ ما در ادامه این مقاله در مورد چگونگی انجام لابیاپلاستی با لیزر اطلاعات تکمیلی را برای شما ارائه خواهیم کرد. همچنین در ادامه این مقاله در مورد مقایسه عمل لابیاپلاستی با لیزر و تیغ نیز صحبت خواهیم کرد. لذا به شما پیشنهاد می کنیم که برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این مورد ما را تا انتها همراهی کنید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. توجه داشته باشید که عمل لابیاپلاستی در اصفهان باید توسط یک دکتر حرفه ای انجام شود. 

آیا بی حسی قبل لابیاپلاستی زده می شود؟

آیا بی حسی قبل لابیاپلاستی زده می شود؟

در ابتدا بهتر است که در مورد چگونگی انجام لابیاپلاستی با لیزر صحبت کنیم. برای انجام این عمل جراحی پزشک شما در ابتدا یک پماد بی حسی به واژن و به لبه های واژن شما خواهد زد و پس از نیم ساعت آمپول بی حسی را به واژن شما تزریق می‌ کند. بنابراین واژن و لبه های آن به صورت کامل بی حس می شوند و شما طی این عمل جراحی چگونه دردی را احساس نخواهید کرد.
عمل جراحی لابیاپلاستی با لیزر حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و پس از آن شما می توانید بدون هیچ گونه درد شدید و یا خونریزی، مطب پزشک را ترک کنید. البته پس از انجام عمل کمی سوزش و کمی درد خفیف طبیعی بوده که پزشک برای جلوگیری از این درد و سوزش برای شما مسکن تجویز خواهد نمود.
نکته قابل ذکر دیگر در مورد انجام لابیاپلاستی با لیزر این است که حین عمل و پس از آن هیچ گونه خونریزی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا جراحی با لیزر بسیار ظریف است و ظرافت بسیار بالای کار باعث جلوگیری از خونریزی پس از عمل و در حین عمل می‌ شود. هنگامی که شما تحت درمان با لیزر قرار می‌ گیرید، علاوه بر برش خوردن قسمت اضافی لابیا توسط لیزر، عروق خونی آن نیز مسدود می شوند و به صورت کاملا حرفه ای از ایجاد خونریزی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
البته بهتر است بدانید که انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر فقط برای افرادی امکان پذیر است که لابیای آن ها تا حد نرمال نیاز به کوچک شدن دارد و کسانی که لابیا چین خورده خیلی بزرگ دارند، می بایست تحت عمل جراحی قرار بگیرند؛ که در ادامه در مورد این دو روش و مقایسه آن ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لابیاپلاستی با لیزر بیشتر درد داره یا با جراحی

لابیاپلاستی با لیزر بیشتر درد داره یا با جراحی

همانطور که قبلا هم گفتیم شما حین عمل لابیاپلاستی هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد. فرقی نمیکند که شما تحت عمب جراحی با لیزر قرار بگیرید و یا اینکه در اتاق عمل با تیغ جراحی روبه‌ رو شوید؛ در صورت به دلیل بی حسی کامل در لیزر، و به دلیل بیهوشی در اتاق عمل، شما هیچ دردی را حین انجام لابیاپلاستی احساس نخواهید نمود.
اما مسئله اینجاست که جراحی با تیغ به دلیل این که ظرافت کمتری نسبت به لیزر دارد احتمال درد پس از عمل در آن نیز کمی بیشتر است. علاوه بر آن دوره نقاهت در جراحی با تیغ نیز کمی طولانی تر خواهد بود. اما این مسئله که قرینه سازی لابیا های واژن شما با لیزر انجام شود یا با تیغ؛ باید تحت نظر پزشک و طبق نظر او باشد.
برخی از مواقع پزشک معالج شما به دلیل بزرگ بودن بیش از حد لابیا توصیه می کند که در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید و لابیاپلاستی به همراه دیگر جراحی های واژن در اتاق عمل برای شما انجام پذیرد. در افراد دارای لابیای بیش از حد بزرگ، به دلیل اینکه نیاز به برداشتن حجم بیشتری از لابیا وجود دارد؛ امکان انجام این عمل با لیزر وجود نخواهد داشت و شما باید تحت درمان با تیغ و کوتر قرار بگیرید.
البته مقدار درد مقدار خونریزی و همچنین طول دوره نقاهت شما پس از عمل، بستگی به تخصص و تجربه پزشکی شما نیز دارد. در صورتی که شما به یک پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید، قطعا دوران‌ نقاهت شما بسیار کوتاه تر از حالت معمول خواهد بود، و درد و خونریزی نیز به حداقل خود خواهد رسید.
اگر شما نیز مشتاق هستید بدانید که عمل لابیاپلاستی شما با کدام یک از روش ها امکان پذیر می باشد؛ می‌ توانید از طریق لینک‌ های ارتباطی با کارشناسان دکتر مقاره در تماس باشید تا پزشک متخصص به صورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی کند. دکتر لیلا مقاره عابد بهترین جراح لابیاپلاستی است. اگر قصد عمل لابیا پلاستی را دارید، دکتر مقاره بهترین گزینه برای شما است.

نوشتن دیدگاه