چگونه لابیا را کوچک کنیم

بزرگ بودن لابیا باعث ایجاد مشکلات عدیده ‌ای همچون مشکلات بهداشتی و مشکلات جنسی در خانم ها می شود به همین جهت نیز خانم‌ هایی که با این عارضه روبه ‌رو هستند به دنبال روشی برای کوچک کردن لابیا می ‌گردند. یکی از راهکارهای کاملا ایمن و بدون بازگشت برای کوچک کردن لابیا لابیاپلاستی است. عوامل زیادی همچون ترشح بیش از حد هورمون های بلوغ در دختران، اختلال هورمون های زنانه، بارداری های زیاد و زایمان های سخت و متعدد و همچنین تغییرات وزنی زیاد و از دست دادن چربی باعث بزرگ شدن لابیا می ‌شوند. اکثر خانم‌ هایی که متقاضی لابیاپلاستی هستند تمایل دارند که هم لبه های واژن آن ها هم کوچک شود و هم ظاهر زیباتر و متقارن تری به خود بگیرد. وجود لابیا بزرگ ممکن است حین ورزش و یا حین رابطه جنسی مشکلات عدیده ‌ای را برای بانوان به وجود بیاورد. در ادامه این مقاله از سایت دکتر لیلا مقاره عابد ما تصمیم گرفته ایم که در مورد راهکار لابیاپلاستی توضیحات مفید تری را خدمت شما عرضه کنیم تا با خیال آسوده تر بتوانید نسبت به انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان اقدام کنید.

چگونه لابیا را کوچک کنیم 

راهکار لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین روش های جراحی واژینال در بین بانوان است. این روش جراحی کاملا بی خطر بوده و به صورت سرپایی انجام می شود. این عمل هیچ گونه عارضه ای ندارد و باعث کاهش میل جنسی و یا هر گونه مشکل دیگر نخواهد شد. در صورت انجام این عمل به صورت سرپایی شما حدود دو الی سه روز احساس سوزش و درد خفیف خواهید داشت و می بایست تمامی شرایط مراقبتی را انجام دهید. اما اگر این عمل به همراه عمل دیگر همچون تنگ کردن واژن و… انجام شود احتمال اینکه حدود یک الی دو هفته سوزش و درد خفیف داشته باشید وجود خواهد داشت. راهکار لابیاپلاستی یک راهکار کاملا مفید، موثر و بدون بازگشت در جهت کوچک کردن لابیا می باشد. اگرچه کوچک کردن لابیا جزو عمل های زیبایی واژن به شمار می آید اما در واقع این عمل را می ‌توان هم یک عمل زیبایی و هم یک عمل درمانی نامید. زیرا کسانی که به منظور کوچک کردن لابیا مراجعه می کنند غالبا از مشکلاتی که سایز و اندازه بزرگ لابیا برای آن ها به وجود می آورد شاکی هستند. کسانی که نسبت به انجام عمل لابیاپلاستی اقدام می ‌کنند پس از کوچک شدن لابیا دیگر هیچگونه دردی حین رابطه جنسی تجربه نخواهند کرد. علاوه بر آن فعالیت ‌هایی همچون دوچرخه سواری نیز هنگام بزرگ بودن لابیا با مشکل روبرو می باشد که پس از آن دیگر این مشکل برای خانم‌ ها وجود نخواهد داشت. در بسیاری از مواقع پوشیدن برخی از ساپورت ها و لباس های تنگ و چسبان برای بانوانی که لابیا بزرگ دارند آزاردهنده است. اما پس از عمل دیگر هیچگونه درد و ناراحتی حین پوشیدن لباس های چسبان تجربه نخواهند کرد. کسانی که به پیاده روی و ورزش علاقه مند هستند که غالبا از سایش و سوزش لبه های مینور لابیا شکایت دارند. این خانم ها زمانی که تحت درمان قرار بگیرند دیگر شاهد این سوزش ها، کشیدگی ها و سایش ها نخواهند بود و علاوه بر آن تیرگی های لبه های داخلی واژن و همچنین عفونت های واژینال نیز پس از برداشتن این عارضه به صورت کامل از بین خواهند رفت. تزریق چربی به واژن در اصفهان در کلینیک دکتر مقاره صورت می گیرد.

راهکار لابیاپلاستی

کلینیک لابیاپلاستی دکتر مقاره در اصفهان

کلینیک لابیاپلاستی دکتر مقاره در اصفهان، عمل لابیاپلاستی را به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می دهد به همین جهت نیز شما می توانید بلافاصله پس از انجام عمل به منزل مراجعه کرده و پس از ۲ الی ۳ روز نیز به زندگی معمولی خود بازگردید. این عمل به منظور افزایش اعتماد به نفس شما بانوان عزیز و به منظور بهبود کیفیت رابطه جنسی شما انجام می‌ شود همچنین اگر بزرگ بودن لابیا باعث مشکلات عدیده ای در زندگی شما از جمله عفونت‌ های مکرر و همچنین سوزش و خارش زیاد می‌ شود نیز ما آماده ایم تا به صورت کامل شما را از تمامی این مشکلات برهانیم. دکتر مقاره بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان هستند. همانطور که قبلا هم گفتیم لابیاپلاستی هیچ گونه عارضه ای ندارد و شما پس از انجام این عمل می بایست بهداشت و مراقبت های لازم را انجام بدهید تا دچار هیچگونه عفونت و یا مشکلات بهداشتی پس از عمل نشوید. در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان کلینیک لابیاپلاستی دکتر مقاره در اصفهان در تماس باشید تا شما را در این مورد بیشتر راهنمایی کنند. هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان بسیار مناسب است.

 

نوشتن دیدگاه