تزریق چربی به واژن در اصفهان

با افزایش سن در بانوان پوست کم کم طراوت خود را از دست می دهد و دچار شلی، پیری و افتادگی می شود. شل شدن و افتادگی پوست در ناحیه واژن باعث می شود بانوان احساس ناخوشایندی داشته باشند و اعتماد به نفس خود را در روابط جنسی از دست بدهند از این رو به فکر راهی برای جوانسازی پوست ناحیه تناسلی می افتند. یکی از بهترین راه ها برای شادابی و جوانی پوست واژن، تزریق چربی به پوست در این ناحیه از بدن است. با تزریق چربی به پوست در ناحیه واژن، افتادگی و چروک های پوستی در این ناحیه برطرف می شود. تزریق چربی به واژن در اصفهان در کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان کلینیک دکتر مقاره عابد تماس بگیرید.

تزریق چربی به واژن در اصفهان

تزریق چربی واژن اصفهان

تزریق چربی به واژن دارای مزیت های بیشماری است که در ادامه برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • از اصلی ترین مزایای تزریق چربی واژن می توان به این مورد اشاره کرد که چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و به همین دلیل حاوی فاکتورهای رشد می باشد. این عامل سبب می شود پوست برای کلاژن سازی تحریک شده و دوباره جوانی و شادابی خود را بدست آورد.
  • این روش در دسته درمان های بدون درد قرار دارد.
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • تزریق در یک جلسه انجام می شود و نیاز به رفت و آمدهای چندین باره برای رسیدن به نتیجه مورد نظر نیست.
  • در این روش چربی با روندی آرام تر جذب می شود و ماندگاری بالایی دارد.
  • دوره نقاهت کوتاه
  • عدم حرکت چربی تزریق شده در زیر پوست
  • با در نظر گرفتن مزیت های بسیاری از بانوانی که به دنبال راهی برای جوانسازی پوست واژن هستند، تزریق چربی واژن را به عنوان اولین راه انتخاب می کنند. تزریق چربی واژن اصفهان در مطب دکتر لیلا مقاره عابد با بهترین کیفیت انجام می شود.. برای کسب اطلاعات بیشتر با مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

تزریق چربی واژن اصفهان

نحوه تزریق چربی به واژن در اصفهان

با انجام معاینات و بررسی های لازم از طرف پزشک بهترین ناحیه برای برداشت چربی مشخص می شود. چربی را برای تزریق به واژن می توان از شکم، ران و یا پهلو فرد برداشت. برداشت چربی از بدن خود فرد، باعث کاهش ریسک پس زدن از طرف بدن فرد می شود و همچنین احتمال انتقال بیماری از بین می رود. برداشت و تزریق چربی با استفاده از سرنگ انجام می شود و در به 15 تا 35 دقیقه زمان نیاز دارد. این عمل با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در محیط استریل انجام می شود. در صورتی که درباره نحوه تزریق چربی به واژن در اصفهان و یا انواع جراحی زیبایی واژن سوالی در ذهن شما وجود دارد با مطب دکتر لیلا مقاره تماس بگیرید. هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان بسیار مناسب است.

نوشتن دیدگاه