لیزر مونالیزا تاچ در شاهین شهر

لیزر مونالیزا تاچ توسط شرکت مشهور DEKA طراحی و تولید شده است و یکی از بهترین روش‌های درمانی برای از بین بردن خشکی واژن و سوزش آن است. این روش بدون بیهوشی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارد و در مطب پزشکان قابل اجرا است. امروزه طبق آمار نزدیک به نیمی از بانوانی که یائسه شده اند درگیر نوعی خشکی واژن هستند و دلیل اصلی آن هم کاهش استروژن است، زیرا استروژن باعث می‌شود واژن شما مرطوب بماند و شما در این حالت می‌توانید رابطه‌ی جنسی با کیفیت بهتر و بدون درد را تجربه کنید، اما خشکی واژن باعث دردناک بودن رابطه ی جنسی شما خواهد شد. شما حتی با لیزر مونالیزا تاچ می‌توانید عملیات جوان سازی واژن هم انجام دهید. این نوع از لیزر در واقع باعث می‌شود، کلاژن‌های زیر پوست تحریک شوند و خون رسانی را بهتر انجام دهند. بعد از انجام این نوع لیزر پس از سی روز می‌توانید تاثیرات آن را به طور واضح مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

لیزر مونالیزا تاچ در شاهین شهر

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا برای شاهین شهری‌ های عزیز در کلینیک دکتر مقاره


لابیاپلاستی روش‌های متعددی دارد که شامل لابیاپلاستی با لیزر و جراحی سنتی هستند. امروزه با وجود پیشرفت علم و توانایی استفاده از عمل‌های غیر تهاجمی، باز هم بسیاری از افراد طرفدار عمل‌های سنتی هستند، عمل‌های سنتی با بیهوشی انجام می‌شوند و حتما باید در اتاق عمل انجام شوند، اما لابیاپلاستی با لیزر غیرتهاجمی است و نیازی به بیهوشی نیز ندارد و با بی حسی موضعی انجام می‌گیرد و عملی سبک بوده و شخص از عوارض پس از بیهوشی نیز در امان می‌ماند، البته در نظر داشته باشید که میزان موفقیت این عمل بسیار وابسته به تبحر و مهارت پزشک شما است در انتخاب پزشک متخصص خود دقت کافی و تحقیقات کامل را انجام دهید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید. پس از انجام این عمل فرد نباید ورزش‌های سنگین و فشار جسمانی را متحمل شود و نیاز است که فرد 3 الی 4 روز استراحت مطلق باشد و برای درد یا ورم فرد می‌تواند از کمپرس آب سرد استفاده کند، همچنین توجه داشته باشید قبل از انجام عمل و به مدت دو هفته پس از آن نباید نزدیکی جنسی انجام دهید. در این روش تغییر شکل لابیامینور انجام می‌شود و زیبایی دلخواه شما را به شما هدیه می‌دهد، همچنین میزان اسیدی بودن واژن را به حداقل می‌رساند.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا برای شاهین شهری‌ های عزیز در کلینیک دکتر مقاره

کلینیک دکتر مقاره در اصفهان


کلینیک فوق تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد به پیشرفته ترین امکانات و دستگاه‌ها مجهز است. در این کلینیک خدماتی چون زایمان، جراحی‌های زیبایی، جراحی‌های درمانی،درمان انواع بیماری‌های زنانه به شما عزیزان ارائه می‌شود. کلینیک دکتر مقاره دارای دستگاه لیزر مونالیزا تاچ نیز است و به بهترین شکل ممکن و با اطمینان کامل می‌توانید این عملیات را انجام دهید. برای درمان انواع عفونت‌ها و زگیل‌ها نیز می‌توانید به سرکار خانم دکتر مقاره مراجعه کنید و بهترین خدمات را دریافت کنید. شما بانوان اصفهانی و اطراف اصفهان چون شاهین شهر می توانید از خدمات ارزنده این کلینیک بهره ببرید. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.

 

 

نوشتن دیدگاه