قیمت لیزر مونالیزا تاچ

قیمت لیزر مونالیزا تاچ به چه صورت است؟ امروزه استفاده از متدهای پیشرفته در جهت لیزر واژن به یکی از تجهیزات ضروری و لازم کلینیک ها و مطب های تخصصی زنان تبدیل شده است. تجهیزاتی که با تکنولوژی به کار رفته در آن ها نتایج شگفت انگیزی را در رفع مشکلات و ناهنجاری های واژن به وجود می آورند. لیزر مونالیزا تاچ یکی از همین متدهای جدید و پیشرفته است که با اعمال و تحریک کلاژن سازی پوست، انقلابی عظیم را در رفع بسیاری مشکلات زنان ایجاد کرده است. ما در این بخش از مطلب خود می خواهیم به طور مفصل در رابطه با این تکنیک که به آسانی توانسته جایگزین ایده آلی برای تمامی روش های قدیمی باشد برایتان صحبت کنیم. هدف ما از نوشتن این مطلب، آشنایی کامل شما عزیزان با کارایی و عملکرد لیزر مونالیزا تاچ و همچنین نتایج شگفت انگیز آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین باره حتماً مطلب ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

آیا می دانید لیزر مونالیزا تاچ چیست؟ اگر به مطب های متخصصین زنان مراجعه کرده باشید احتمالاً به مراتب نام لیزر مونالیزا تاچ به گوشتان خورده است. این متد با نام لیزر واژینال نیز شناخته می شود و یکی از شیوه های غیر تهاجمی است. مزایای دستگاه لیزر واژینال مونالیزا بسیار زیاد است. در رفع و درمان بسیاری از مشکلات زنانگی اعم از افتادگی رحم، لابیاپلاستی، روشن سازی نواحی اطراف واژن، تنگ کردن واژن و... به کار برده می شود. در واقع لیزر مونالیزا تاچ یک دستگاه غیر جراحی مدرن و چند منظوره است که تمامی پزشکان و متخصصین زنان از آن برای طیف گسترده ای از مشکلات و ناهنجاری های زنانه استفاده می کنند. به گونه ای که این روزها استفاده از آن امری ضروری در تمامی مطب های خصوصی زنان محسوب می شود.

 

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

لیزر مونالیزا تاچ چگونه عمل می کند؟

لیزر مونالیزا تاچ ساخت کشور ایتالیا است که پس از گذراندن آزمایشات گوناگون و اثبات کارایی و عملکرد مفید و منحصر به فرد خود موفق به دریافت تائیدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا گردید. از این تکنولوژی پیشرفته و مدرن هم اکنون در ایران هم با نشان تجاری CE وجود دارد و قریب به اکثریت پزشکان و متخصصین زنان از آن به عنوان یک تکنیک خاص و متفاوت استفاده می کنند. به جرات می توان گفت لیزر مونالیزا تاچ یک دستاورد بی نظیر در صنعت پزشکی است که توانسته بیماران خود را بدون نیاز به جراحی های گوناگون و دشوار به نتایج مطلوبی برساند. با استفاده از این متد جدید، نه تنها مشکلات ذکر شده در بیماران به بهترین شکل ممکن حل می شود بلکه گرفته شده از آن برای درمان نیز بسیار کم خواهد بود.
لیزر واژینال یا نام دیگر آن همان مونالیزا تاچ قادر است با استفاده از لیزر خاص Co2 که بر روی آن تعبیه شده است به شیوه پالس های کوچک به سطح واژن تابیده شده و مخاط و بافت واژن را تحریک می کند. در واقع اشعه این لیزر تا تحریک پوست، سوراخ های بسیار ریزی را در جهت درمان ایجاد می کند. این سوراخ های ایجاد شده بافت اطراف واژن را تحریک می کنند و آن ها را رشد و بازسازی دوباره و همچنین تشکیل سلول های جدید آماده می سازند. در واقع انجام اقدامات درمانی در ناحیه واژن موجب می شود تا واژن دوباره به فعالیت متابولیک خود ادامه دهد. به این ترتیب تمامی فاکتورهای رشد حیاتی واژن از قبیل کلاژن، گلیکوزآمینوگلیکانها، هیالورونیک و پروتئوگلیکان آغاز می شود. همچنین لیزر مونالیزا تاچ مجهز به هندپیس های گوناگونی است که با تعویض هر یک از آن ها و تغییرات لازم در فرکانس و شدت اشعه های دستگاه، می توان کارایی لیزر را مطابق نیاز تنظیم نمود.

لیزر مونالیزا تاچ چگونه عمل می کند؟

لیزر مونالیزا تاچ برای رفع تیرگی

لیزر مونالیزا تاچ با استفاده از پنل پیشرفته ای که دارد برای درمان انواع بیماری های مختلف کاربرد دارد. با توجه به توضیحاتی که در مطالب فوق در رابطه با این سیستم مدرن ارائه شد از آن می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • روشن سازی واژن
  • تنگ کردن واژن
  • جوانسازی واژن
  • لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا
  • درمان علائم و نشانه های یائسگی
  • درمان عفونت های قارچی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • درمان دردهای مکرر حین رابطه جنسی
  • درمان افتادگی و شل شدن رحم
  •  درمان زگیل تناسلی

همچنین از لیزر مونالیزا تاچ یا لیزر واژینال می توان برای جراحی لابیاپلاستی نیز استفاده کرد. نحوه عملکرد آن این‌گونه است با تنظیم شدن دستگاه برش هایی در حد چند میکرون روی سطح لابیا ها ایجاد می شود. به این ترتیب جراحی زیبایی واژن به بهترین شکل ممکن انجام می گردد. دقت و ظرافت از مهم ترین مزایای دستگاه لیزر واژینال مونالیزا است. در تعیین و مشخص نمودن قیمت لیزر مونالیزا تاچ پارامترهای مختلفی اعم از تعداد جلسات مورد نیاز، نیاز بیمار به تزریق ژل، شرایط جسمانی بیمار و... نقش مهمی دارند. بنابراین به شکل قطعی نمی توان هزینه ای را برای درمان بیماری های زنان توسط این لیزر مشخص کرد. اگر شما هم ساکن اصفهان هستید و می خواهید تزریق ژل واژن اصفهان و درمان با لیزر مونالیزا را در مرکزی مطئن و بهداشتی تجربه کنید، به کلینیک درمانی دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت را در این سایت مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها  
سلام، ببخشید دقیق مشخص نکردید قیمت لیزر مونالیزا تاچ چقدر میشه، میشه بفرمائید؟
به نقل از سمانه:
سلام، ببخشید دقیق مشخص نکردید قیمت لیزر مونالیزا تاچ چقدر میشه، میشه بفرمائید؟

سلام دوست عزیزم - قیمت ها با توجه به ناحیه تحت لیزر متفاوت است - لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید تا قیمت دقیق را بهتون اطلاع بدهند
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول قیمت لیزر مونالیزا تاچ

فواید لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

از فواید لیزر مونالیزا تاچ درمان در کمترین زمان با قیمت مناسب، درمان بدون درد و خونریزی، بهبودی بسیار سریع، تعداد جلسات درمانی کوتاه و ایجاد شدن نتایج درمانی درخشان است.

قیمت درمان با لیزر مونالیزا تاچ چقدر است؟

 قیمت درمان با لیزر مونالیزا تاچ بستگی به نوع درمان بیمار و تعداد جلسات دارد.

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

از لیزر مونالیزا تاچ برای روشن کردن ناحیه تناسلی واژن، از بین بردن چین و چروک واژن،  از بین بردن سوزش، التهاب و قرمزی واژن استفاده می شود.