نتیجه نهایی لابیاپلاستی

همه بانوان به زیبایی اهمیت زیادی می دهند. روش های مختلفی برای افزایش زیبایی بانوان وجود دارند که برخی از آن ها بر روی پوست صورت، دست ها و ... اعمال می شوند و برخی دیگر روی ظاهر نواحی خاص تاثیر می گذارند. لابیاپلاستی یکی از روش های زیبایی برای ناحیه تناسلی بانوان است که با تکنیک های مختلفی قابل انجام خواهد بود. در این عمل جراحی، هدف فرم دادن به لابیاهای مینور است. به همین خاطر، افرادی که از بزرگی و چین خوردگی لابیای مینور خودشان دل خوشی ندارند، می توانند اقدام به انجام این عمل جراحی کنند. برای انجام لابیاپلاستی در اصفهان می توانید با سیات دکتر مقاره همراه باشید. 
یکی از دغدغه های بیماران نتیجه نهایی لابیاپلاستی است. به همین خاطر، بسیار مهم است که پزشک در مورد نتیجه نهایی لابیاپلاستی به بیمار اطمینان خاطر بدهد تا بیمار با خیالی راحت روی تخت دراز بکشد و این عمل جراحی انجام شود. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نتیجه نهایی لابیاپلاستی و مقایسه قبل و بعد انجام این عمل جراحی صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

مقایسه نتیجه قبل و بعد از لابیاپلاستی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد نتایج بعد از عمل لابیا صحبت کنیم. باید در مورد این عمل جراحی و آناتومی ناحیه تناسلی بانوان صحبت کنیم. ناحیه تناسلی بانوان دارای دو نوع لابیا به نام لابیا مینور و ماژور است. لابیای ماژور در واقع بخش بیرونی ناحیه تناسلی بوده که در آن مکان مو رویش پیدا می کند؛ اما لابیا مینور بخش داخلی ناحیه تناسلی است که به صورت گوشتی نیز است. این بخش از لابیا با رنگ صورتی تیره یا روشن دیده می شود.

مقایسه نتیجه قبل و بعد از لابیاپلاستی
لابیای مینور دارای یک لبه خاص است که شکل آن در هر یک از بانوان متفاوت خواهد بود. جالب است که بدانید هر یک از بانوان عزیز، می توانند با داشتن فرم خاص لابیای خودشان، زیبایی منحصر به فردی داشته باشند. بنابراین، در بسیاری از مواقع نیازی به انجام عمل جراحی لابیا نیست؛ اما در صورتی که لابیاها چین خورده، تیره رنگ و برآمده شده باشند، می توان از عمل لابیا برای زیباتر کردن ظاهر آن ها استفاده کرد.
بنابراین، هدف اصلی انجام لابیاپلاستی، رفع بزرگی لبه های لابیای مینور است. لابیای مینور می تواند با کمک این عمل جراحی برش داده شود و بخش اضافه آن از ناحیه تناسلی خارج می شود. بنابراین، اگر بخواهیم نتیجه لابیاپلاستی قبل و بعد را با هم مقایسه کنیم، باید به لابیای مینور نگاه کنیم.

نتیجه عمل لابیاپلاستی

معمولا قبل از انجام عمل جراحی، لابیای مینور یک لبه برآمده به سمت خارج دارد. به طوری که حتی از روی لابیای ماژور می توان این نوع لابیا را مشاهده کرد. همچنین، برخی از بانوان به غیر از اینکه شاهد بزرگ‌شدگی لابیای مینور هستند، شاهد چین خوردگی، افتادگی و تیره شدن آن نیز خواهند بود. بسته به شرایط لابیای مینور، پزشک بخشی از آن را از ناحیه تناسلی خارج می کند و شکل لابیا مینور متفاوت می شود.
معمولا لابیا مینور پس از انجام عمل جراحی کوچک تر می شود. به همین خاطر، زمانی که آن را مشاهده می کنید، شاهد برآمدگی و یا بیرون زدگی آن از لابیای ماژور نخواهید بود. لابیای مینور پس از انجام عمل جراحی، درون لابیای ماژور قرار می گیرد.

مقایسه نتیجه قبل و بعد از لابیاپلاستی
از طرف دیگر چین خوردگی ها و تیرگی های ایجاد شده روی لبه لابیای مینور از بین خواهد رفت. چرا که بخش اصلی لابیای مینور که دارای این مشکلات بوده است، حذف شده و جای خود را به یک لابیای ساده و محکم تر داده است .یکی از موضوعاتی که باید حتما به آن اشاره کنیم، تقارن در لابیاها پس از انجام لابیاپلاستی است. واقعیت این است که هدف اصلی جراح برای انجام عمل لابیا، حذف نامتقارنی است؛ اما در برخی از موارد ممکن است که یک عدم تقارن بسیار جزئی میان لابیاها وجود داشته باشد. بنابراین، نباید انتظار داشته باشید که حتما و پس از انجام عمل جراحی لابیا، شاهد متقارن شدن لابیاها باشید.

جمع بندی

لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی اختصاصی برای بانوان محسوب می شود. در این عمل جراحی شکل و فرم لابیاهای مینور تغییر پیدا می کنند. افرادی که دارای لابیاهای مینور بسیار بزرگ، بدرنگ و چین خورده هستند، می توانند با مشورت دکتر لیلا مقاره عابد این عمل جراحی را انجام دهند. البته باید در نظر داشت که عمل لابیا، تنها یک عمل زیبایی نیست و حتی می تواند از عفونت ها، دردهای ناشی از بزرگی لابیاها و ... جلوگیری کند.

نوشتن دیدگاه