عمل لابیاپلاستی در مطب

عمل لابیاپلاستی که با نام عمل زیبایی بانوان نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی ایمن و در عین حال بدون درد است. این عمل جراحی، می تواند بدون بیهوشی و به صورت سرپایی انجام شود. مدت زمان انجام عمل لابیا بسیار کوتاه بوده و این موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند خیلی سریع به زندگی روزمره خودشان برگردند. بسیاری از بانوان در مورد اینکه عمل لابیاپلاستی در کجا انجام می شود، سوال می پرسند. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد عمل لابیاپلاستی در اصفهان و در مطب، بیمارستان و یا کلینیک صحبت کنیم. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. 

آیا عمل لابیاپلاستی در مطب انجام می شود یا در کلینیک و بیمارستان

عمل لابیا برای کوتاه و کوچک تر کردن لابیاهای مینور مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل در گروه عمل های جراحی ایمن قرار می گیرد که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. بانوان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و شاید به مدت 20 الی 30 دقیقه، این عمل جراحی را انجام دهند و پس از گذشت 1 روز نیز به فعالیت های عادی خودشان ادامه دهند.
از جمله مزیت های عمل لابیا، می توان به زیباتر کردن ناحیه واژن و کاهش خطرات ناشی از بزرگی لابیاهای مینور اشاره کرد. این عملی جراحی بدون خونریزی و درد قابل انجام است و بیمار فقط بی حسی موضعی دریافت می کند.

آیا عمل لابیاپلاستی در مطب انجام می شود یا در کلینیک و بیمارستان

این عمل جراحی با دو روش، یعنی با کمک لیزر و بدون لیزر قابل انجام است. بسته به تشخیص پزشک و شرایط لابیاهای مینور، می توان از هر دوی این روش ها برای عمل لابیا استفاده کرد.
یکی از سوالات رایج میان افرادی که متقاضی از عمل جراحی هستند، این است که عمل لابیا در کجا انجام می شود؟ آیا می توان عمل لابیا را در مطب انجام داد؟ پاسخ مثبت است! عمل لابیاپلاستی می تواند در هر جایی که پزشک حضور دارد، انجام شود.

عمل لابیا در مطب

با توجه به اینکه عمل لابیاپلاستی در گروه عمل های سرپایی قرار می گیرد، می توان آن را در مطب های پزشکان نیز انجام داد. عمل لابیا در مطب بدون بیهوشی عمومی قابل انجام است. ناحیه تناسلی بیمار با کمک داروهای بی حسی بی حس می شود و پزشک می تواند عمل لابیا را در کوتاه ترین زمان ممکن در مطب انجام دهد. البته باید در نظر داشت که رعایت بهداشت در مطب بسیار حائز اهمیت است. اگر مطب های عمل لابیا، بهداشت را رعایت نکنند احتمال بروز عفونت پس از انجام این عمل جراحی وجود دارد.
اما اگر پزشک تخصص کافی در زمینه انجام عمل لابیاپلاستی داشته باشد و تمامی نکات بهداشتی و استریلیزاسیون به صورت اصولی در مطب رعایت گردد، می توان عمل لابیا را در مطب انجام داد. این در حالی است که نوبت دهی عمل لابیا در مطب ها ساده تر بوده و معمولا معطلی انجام این عمل در مطب های پزشکان، کمتر است.

عمل لابیا در مطب

عمل لابیا در کلینیک

برخی از کلینیک ها، به ویژه کلینیک های زیبایی اقدام به ارائه خدمات عمل لابیاپلاستی می کنند. بانوان عزیز می توانند مراحل عمل لابیا را در این کلینیک ها انجام دهند. البته قیمت و هزینه عمل لابیاپلاستی در هر یک از کلینیک های داخل کشور می تواند متفاوت باشد. چرا که برخی از کلینیک ها خدمات تخصصی و ویژه ای را به بیماران ارائه می کنند که از لحاظ هزینه ای، بسیار بالا هستند.

عمل لابیا در بیمارستان

اگرچه این عمل زیبایی در برخی از بیمارستان های خاص انجام می شود، اما در صورتی که پزشک مد نظر شما در بیمارستان اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی می کند، می توانید این عمل را در بیمارستان انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که پس از انجام این عمل جراحی نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و شما می توانید پس از انجام این عمل به خانه برگردید.

جمع بندی

عمل لابیا که با نام عمل زیبایی واژن نیز شناخته می شود، می تواند کاربردها و مزیت های بسیار زیادی نیز داشته باشد. البته به شرطی که برای انجام عمل لابیاپلاستی، به یک پزشک باتجربه اعتماد کنید. همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، امکان انجام عمل لابیاپلاستی در مطب وجود دارد. فقط باید به نکات بهداشتی رعایت شده در مطب، تجربه پزشک و استفاده از بهترین ابزارها برای انجام این عمل توجه داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه