من عمل لابیا انجام دادم

تازگی عمل لابیاپلاستی انجام داده اید؟ سوالات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است؟ نمی دانید چه زمانی قادر به از سرگیری کارهای روزانه خود را دارید؟ پس از عمل دچار ورم شده اید؟ نمی دانید چه باید کرد؟ پاسخ سوالات خود را در این مقاله پیدا خواهید نمود. در این صفحه سوالات رایج پس از عمل لابیا پاسخ داده شده اند.

سوالات رایج بعد از لابیا پلاستی در اصفهان

اگر هنوز زمان زیادی از عمل لابیا نگذشته باشد، حتما با مشکلاتی نظیر خارش و تورم مواجه شده اید. حتما سوالات زیادی دارید. در این بخش به طور مفصل به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد. پرسش های انتخاب شده رایج ترین سوالات بانوان پس از عمل جراحی به حساب می آیند.

  • مدت زمان لازم برای بهبود خارش چقدر است؟
  • پس از چند روز تورم ناحیه تناسلی از بین می رود؟
  • برای سرعت دهی به تکمیل درمان چه اقداماتی می توان انجام داد؟
  • چه مدت زمان برای بهبود جای زخم لازم است؟
  • آیا جای بخیه به طور کامل رفع می شود؟
  • برای آغاز فعالیت های روزانه و برگشت به روال عادی زندگی چقدر زمان لازم است؟

سوالات رایج بعد از لابیا پلاستی در اصفهان

بهبود خارش و تورم ناحیه تناسلی چقدر زمان می برد

من عمل لابیا انجام دادم و دچار تورم و خارش شدم. این جمله پس از انجام جراحی لابیاپلاستی بسیار شنیده می شود. تورم و خارش پس از لابیا طبیعی است. این عوارض در ۲ الی ۳ روز اول به اوج خود می رسند. زمان لازم برای بهبود خارش و ورم ناحیه تناسلی حدود یک هفته است. در صورتی که پس از گذشت یک هفته خارش از بین نرفت حتما موضوع را با دکتر خود در میان بگذارید. خارش طولانی مدت می تواند به دلیل عفونت باشد. در این صورت تجویز دارو توسط پزشک متخصص لازم و ضروری خواهد بود. خارش ممکن است به دلیل حساسیت دارویی رخ دهد.

برای سرعت بخشی به دوره نقاهت چه کارهایی انجام دهیم

بدون شک پس از انجام عمل رعایت نکاتی لازم و ضروری است. در صورتی که دستورات پزشک به خوبی انجام نشود طول دوره درمان طولانی تر خواهد شد. گذشته از این ممکن است عدم رعایت این نکات به بیمار آسیب برساند. به منظور بهبود سریع تر موارد زیر را رعایت فرمایید:

  • استراحت در روزهای اول بعد از جراحی لازم و ضروری است.
  • استفاده از کمپرس سرد یکی از راه های کاهش و رفع ورم به حساب می آید.
  • بدون اجازه پزشک از دارو، کرم و پمادهای موضوعی استفاده نکنید.
  • برای کاهش خارش از پمادهایی که پزشک تجویز می کند بهره ببرید.
  • تا بهبودی کامل از لباس نخی استفاده شود.
  • حتما برای دستیابی به نتیجه مطلوب به پزشک مراجعه کنید.

چه پیشنهاداتی برای بهبود بخیه ها وجود دارد

چه پیشنهاداتی برای بهبود بخیه ها وجود دارد

در لابیاپلاستی از بخیه های مخصوص قابل جذب استفاده می شود. زمان لازم برای از بین رفتن بخیه های لابیا سه الی چهار هفته است. این بخیه ها خود به خود رفع می شوند و برای کشیدن آن ها نیاز به اقدام خاصی نیست. برای بهبود کامل بخیه ها چند ماه زمان لازم است.

زمان لازم برای شروع مجدد فعالیت های روزمره چقدر است

من عمل لابیا انجام دادم. چقدر زمان برای از سر گرفتن کارها لازم است؟ این پرسش یکی از رایج ترین سوالات بعد از انجام لابیاپلاستی به حساب می آید. همان طور که می دانید پس از انجام این عمل جراحی لازم است استراحت کنید. از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی به مدت دو الی چهار هفته خودداری شود. تا هفته ششم الی هشتم پس از عمل از رابطه جنسی امتناع کنید. ناحیه تناسلی در طول این مدت نباید زیر فشار باشد.

کلام آخر

نگران نباشید. در این مقاله به پرسش های اساسی شما پاسخ داده ایم. دانستن این معلومات نگرانی شما را رفع خواهد کرد. بسیاری از علائمی که پس از عمل ممکن است تجربه کرده باشید طبیعی هستند. این علائم بعد از گذشت دوره نقاهت بهبود خواهند یافت. انجام عمل لابیا نیاز به تخصص بالایی دارد. مطب دکتر لیلا مقاره عابد جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر اصفهان قرار دارد. اگر تمایل به انجام عمل لابیا دارید، برای نوبت دهی تماس بگیرید. برای کسب معلومات بیش تر درباره این عمل از سایر صفحات سایت بازدید فرمایید.

نوشتن دیدگاه