کمپرس یخ بعد از لابیاپلاستی

به تازگی عمل لابیاپلاستی انجام داده اید؟ دچار ورم شده اید؟ نمی دانید راه حل چیست؟ آیا کمپرس یخ بعد از لابیاپلاستی لازم است؟ شما قادر هستید در این مقاله کوتاه پاسخ پرسش های خود را بیابید. در این مقاله اطلاعاتی درباره کمپرس سرد و تمیز نگه داشتن محل عمل بیان شده است. برای افزایش معلومات خود تا پایان مقاله در کنار ما باشید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با عمل لابیاپلاستی در اصفهان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

کمپرس یخ و تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی بعد از عمل لابیا

بدون شک عمل های جراحی عوارضی به دنبال دارند. عمل های درمانی یا زیبایی باعث بروز مشکلات اولیه می شوند. این مسائل با استفاده از روش هایی حل خواهند شد. دارودرمانی، استراحت یا روش های ساده ای برای مقابله با عوارض جراحی وجود دارد. عمل لابیاپلاستی نیز بدون عوارض نیست. درد و ورم یکی از عارضه های مهم این جراحی به حساب می آید. روش درمان و رفع این مشکل بسیار ساده است. کمپرس یخ بعد از لابیاپلاستی روشی ابتدایی و در عین کاربردی برای رفع ورم و بهبود درد محسوب می شود.
پس از انجام این عمل باید محل جراحی را تمیز نگه دارید. به خصوص پس از رفتن به دستشویی محل عمل را به خوبی تمیز کنید. تا بهبودی کامل محل جراحی حداقل شش هفته زمان لازم است. در طول این مدت دقت کنید که ناحیه تناسلی کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. تا وقتی که زخم به طور کامل برطرف نشود محل عمل را تمیز نگه دارید.

کمپرس یخ و تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی بعد از عمل لابیا
آیا با حمام سیتز آشنایی دارید؟ پس از عمل جراحی به فاصله ۲۴ ساعت می توانید حمام کنید. با این حال نحوه استحمام متفاوت است. برای استحمام پس از لابیاپلاستی باید از وان استفاده کنید. این کار را به صورت نشسته انجام دهید. برای استحمام باید از آب گرم استفاده کنید. در وان بنشینید. با استفاده از آب گرم و بدون فشار به شست و شوی محل جراحی بپردازید.
استفاده از آب گرم به بهبود درد کمک خواهد کرد. به جای وان می توانید از لگن نیز استفاده نمایید. تا بهبودی کامل زیر نظر پزشک باشید. از انجام کارهای خودسرانه بپرهیزید. دقت کنید که نباید به محل عمل فشاری وارد شود.

کمپرس یخ 24 ساعت اولیه

چگونه می توان از کمپرس یخ برای رفع ورم استفاده نمود؟ کمپرس سرد در ۲۴ ساعت اولیه تاثیر زیادی در بهبود درد و ورم دارد. توجه داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. استفاده افراطی باعث آسیب زدن به پوست محل عمل خواهد شد. در هر بار استفاده فقط پانزده دقیقه کمپرس را بر محل نگه دارید. از فشار آوردن کمپرس سرد بر محل عمل خودداری کنید. فشار برای محل جراحی بسیار زیان آور است. دارودرمانی یکی از روش های کاهش ورم به شمار می رود. در کنار کمپرس سرد می توانید دارو مصرف کنید. یکی از روش های کاهش ورم شروع دارودرمانی قبل از عمل جراحی است. با این کار بدن برای عمل جراحی آماده خواهد شد.

کمپرس یخ 24 ساعت اولیه

در صورتی که انجام این اقدامات باعث بروز علائم زیر شد حتما با پزشک مشورت کنید:

  • درد بسیار شدید در ناحیه تناسلی طبیعی نیست و نیاز به اقدام فوری دارد.
  • در صورت داشتن خونریزی شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر ورم شما بسیار زیاد بود ممکن است کمپرس یخ پاسخگو نباشد. برای همین لازم است با پزشک مشورت کرده و دارودرمانی را ادامه دهید.
  • اگر در محل جراحی بوی نامطبوعی احساس کردید حتما پزشک را در جریان بگذارید.
  • تب از عوارض طبیعی پس از عمل لابیاپلاستی به حساب نمی آید. به همین علت در صورت مواجهه با تب به پزشک متخصص خود مراجعه نمایید.
  • در صورت تجربه هر گونه بیماری یا عارضه دیگر جریان را به پزشک اطلاع دهید.

کلام آخر

یکی از عوارض رایج پس از انجام جراحی لابیا ورم محل جراحی است. پزشکان و متخصصان این حوزه راه حل هایی را برای غلبه بر این مشکل پیشنهاد کرده اند. بهترین پیشنهاد برای رفع این عارضه استفاده از کمپرس یخ بعد از لابیاپلاستی است. در این مقاله درباره صفر تا صد استفاده از کمپرس سرد برای رفع تورم صحبت شد. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی درباره عمل لابیاپلاستی دارید حتما نگاهی به سایر صفحات سایت بیندازید. عمل لابیا توسط جراح و متخصص زنان و زایمان دکتر لیلا مقاره عابد انجام می شود. در صورت تمایل نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید.

نوشتن دیدگاه