نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی

نمی دانید پس از عمل لابیاپلاستی چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ نشستن باعث فشار و افزایش درد به محل جراحی شده است؟ از مراقبت های مربوط به نشستن صحیح اطلاع ندارید؟ پاسخ سوالات خود را می توانید در این مقاله به دست آورید. در این مقاله به بررسی نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. برای داشتن اطلاعات تکمیلی در رابطه با عمل لابیاپلاستی در اصفهان می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید. 

بعد از عمل لابیاپلاستی چه مراقبتی برای نشستن باید انجام بدیم؟

عمل لابیا نوعی عمل زیبایی محسوب می شود. این عمل مختص بانوان است. در این عمل بافت اضافی موجود بر لابیامینور برداشته می شود. برداشتن لبه های داخلی عمل زیبایی به شمار می رود. همان طور که می دانید مراقبت های اولیه پس از عمل جراحی بسیار حیاتی هستند. این مراقبت های ابتدایی باعث بهبود هر چه سریع تر بیماری می شوند. محل زخم و سایر عوارض عمل جراحی با رعایت نکاتی ساده به سرعت بهبود می یابند. در این مقاله به بررسی نکات مربوط به نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی می پردازیم. حتما این نکات را رعایت کنید. در صورت لزوم و در صورت بروز مشکل با پزشکان کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد مشورت نمایید.

به محل عمل فشار وارد نشود

فرآیند بهبود در عمل لابیاپلاستی حداقل شش هفته طول می کشد. یکی از نکات اساسی در این زمان عدم ایجاد فشار بر محل جراحی است. این کار باعث افزایش درد و آسیب دیدگی پوست خواهد شد. بنابراین یکی از نکاتی که در نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی باید موردتوجه قرار گیرد عدم فشار آوردن بر محل جراحی است.

بعد از عمل لابیاپلاستی چه مراقبتی برای نشستن باید انجام بدیم؟
استفاده از بالشت مخصوص برای نشستن

همان طور که ذکر شد بر محل عمل نباید هیچ فشاری وارد شود. برای تحقق این امر می توان از ابزارهای کمکی استفاده نمود. یکی از ساده ترین وسایل برای نشستن پس از عمل لابیا بالشت است. بالشت های مخصوصی برای کاهش فشار طراحی شده اند. شما می توانید برای بهبود سریع تر از بالشت های دونات استفاده نمایید. این کار کمک زیادی به کاهش فشار در هنگام نشستن خواهد کرد

از ایستادن پرهیز کنید

ایستادن تاثیر منفی و بسیار بدی بر بیمار خواهد داشت. اگر پس از عمل لابیا بایستید، فشار مستقیما به محل جراحی منتقل خواهد شد. فشار در روزهای اول بسیار آسیب زا و مضر است. استراحت توصیه و راه حل پزشک برای رفع فشار و کمک به بهبود بیماری به حساب می آید. در زمان استراحت نیز باید دقت کنید که محل عمل تحت فشار نباشد.

تا حد امکان از نشستن به مدت طولانی خودداری نمایید

استراحت پس از عمل لابیا به شدت پیشنهاد می شود. برای همین اگر جایی مشغول به کار هستید، بهتر است حداقل برای یک هفته مرخصی بگیرید. در طول این مدت سعی کنید به محل جراحی فشاری وارد نشود. در چند روز اولیه پس از عمل می توانید به پشت بخوابید. کمبود استراحت و فشار به ناحیه تناسلی ممکن است باعث بروز ترومبوآمبوليسم و عوارضی از این قبیل شود. رعایت تمام موارد تا زمان بهبودی کامل ضروری به شمار می رود. این اقدامات در روزهای اولیه پس از عمل اهمیت بیش تری خواهد داشت.

بعد از عمل لابیاپلاستی از فشار آوردن بر محل جراحی هنگام استحمام خودداری کنید

بعد از عمل لابیاپلاستی از فشار آوردن بر محل جراحی هنگام استحمام خودداری کنید

همان طور که می دانید ۲۴ ساعت پس از جراحی قادر به استحمام هستید. حمام کردن در این زمان به صورت نشسته و با آب گرم انجام می شود. یکی از نکاتی که در ارتباط با نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی باید رعایت شود، عدم فشار در زمان استحمام است. بنابراین تا حد ممکن سعی کنید هیچ فشاری به ناحیه تناسلی وارد نشود. برای این کار می توانید در لگن یا وان حمام بنشینید.
کلام آخر
دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی حدودا شش الی هشت هفته به طول می انجامد. مراقبت از بیمار در این دوران بسیار حیاتی است. عدم توجه به نکات ساده بهداشتی می تواند عوارض زیادی به بار آورد. یکی از مهم ترین نکات توجه به نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی است. در این مقاله به بررسی این نکته مهم پرداختیم. با رعایت این اصول ساده می توانید در بهبود بیماری کمک زیادی کرد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این عمل زیبایی از سایر صفحات سایت دیدن نمایید. دکتر لیلا مقاره عابد در اصفهان این عمل را به انجام می رساند. برای دریافت نوبت تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول نحوه نشستن بعد از عمل لابیاپلاستی

چرا نحوه نشستن پس از عمل لابیاپلاستی اهمیت دارد؟

پس از عمل لابیاپلاستی نباید هیچ گونه فشاری به فرد وارد شود، به همین خاطر باید در نحوه نشست و بلند شدن دقت کند تا به جای عمل فشاری وارد نشود.

بعد از عمل لابیاپلاستی باید چگونه نشست؟

پس از عمل لابیا پلاستی باید روی یک بالش نرم به آرامی نشست و در صورت فشار به جای عمل محل و طرز نشستن خود را تغییر داد.

یکی از مراقبت های ضروری پس از عمل لابیاپلاستی چیست؟

یکی از مراقبت های ضروری بعد از عمل لابیاپلاستی نحوه نشستن و بلند شدن پس از عمل است. البته نحوه خوابیدن، مصرف داروها سر موقع، رعایت بهداشت و موارد بسیار دیگری نیز اهمیت دارد.