لابیاپلاستی با لیزر چیست

عمل لابیاپلاستی با لیزر یکی از رایج ترین روش های انجام عمل زیبایی واژن است. امروزه این عمل به صورت سرپایی در مطلب دکتر یا کلینیک ها با استفاده از لیزر انجام می شود. هدف از نگارش این مطلب این است افرادی که قصد دارند این عمل زیبایی را انجام دهند بتوانند قبل از عمل اطلاعات بسیار خوب و کاملی از آن را بدست آورند و با عوارض لابیاپلاستی با لیزر آشنا شوند. از این رو، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید که با تمامی اطلاعات لازم در خصوص لابیا پلاستی با لیزر آشنا شوید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست

عمل لابیاپلاستی با لیزر یک روش سرپایی است که اندازه لابیا را کاهش می دهد و ظاهر و احساس خصوصی ترین ناحیه زنان را بهبود می بخشد. لابیاپلاستی با لیزر یا کاهش لابیا مینورا (LRL) دومین روش رایج جراحی پلاستیک ناحیه تناسلی زنان است. LRL روشی محبوب برای زنانی به شمار می آید که مایل به کاهش ظاهر لابیاهای کوچک یا بیرون زده هستند. در این روش برای بهبود زیبایی شناسی کلی ضایعات اضافی لابیا کاهش پیدا می کند و در نتیجه ظاهری جوان تر ایجاد می شود. جالب است بدانید که عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره نیز انجام می شود. برای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر به پزشک متخصص متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

عمل لابیاپلاستی با لیزر حدودا بین 1 الی 3 ساعت زمان می برد. ابتدا بی حسی موضعی برای کنترل درد بعد از عمل ایجاد می شود. در مرحله بعد از تکنیک اختصاصی لیزر برای انجام LRL استفاده می کنند. ابتدا یک مارکر جراحی برای علامت گذاری مناسب لابیا مینور استفاده شده و سپس بخیه های مخصوص گذاشته می شود.
برای انجام LRL از لیزر خاصی بهره می گیرند که مخصوص بافت ظریف است. هنگامی که این کار به اتمام رسید، منگنه های پوستی روی لبه های لابیا قرار می گیرند که آن ها را در یک ردیف قرار دهند. سپس لبه ها با بخیه قابل جذب بسته شده و منگنه ها برداشته می شوند. پس از اتمام LRL بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود. حدود یک الی دو ساعت بیمار در اتاق ریکاوری یا محیط کلینیک می ماند و سپس مرخص می شود.
حال که با نحوه انجام این عمل به همراه لیزر آشنا شدید، به سراغ مزایای استفاده از آن می رویم و برخی از آن ها را با یک دیگر مرور می کنیم.

کاهش ناراحتی و سوزش در نزدیکی واژن

ناراحتی ناشی از لابلای بیش از حد بزرگ یا ناهموار می تواند جسمی یا روانی باشد. لابیاپلاستی چروکیدگی، کشش و پیچ خوردگی را از بین می برد و فعالیت های روزانه را در سطوح مختلف لذت بخش تر می کند.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

بهبود مقاربت جنسی

لابیاپلاستی می تواند موارد گرفتار شدن لب های واژن و کشیده شدن یا تداخل در رابطه جنسی را کاهش دهد. افرادی که از مشکلات رابطه جنسی به علت لابیا بزرگ رنج می برند، با این عمل این مشکل را کاملا از بین خواهند برد.
راحتی بیشتر در حین ورزش
لابیای بزرگ یا ناهموار در دویدن، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های بدنی اختلال ایجاد می کند. بافت در معرض ممکن است چروکیده، نیشگون، کشیده و پیچ خورده شود. لابیاپلاستی ورزش را راحت تر می کند که منجر به بهبود سلامت و شادی می شود.

تناسب لباس بهبود یافته

خجالت یا ناراحتی فیزیکی می تواند پوشیدن مایو، شلوار یوگا و سایر کتانی های تنگ را استرس زا و سخت کند. لابیاپلاستی ساییدگی و فشار ناراحت‌کننده‌ ای را که هنگام پوشیدن لباس ‌های تنگ ایجاد می کند را کاهش می دهد.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

ظاهر جوان تر

تغییرات هورمونی ممکن است باعث افتادگی لابیا شود، حتی قبل از اینکه بقیه بدن علائم پیری را نشان دهد. لابیاپلاستی یک روش جوانسازی عالی است که ظاهری جوان را ایجاد می کند.

افزایش اعتماد به نفس

خودآگاهی در مورد لابیا در روابط شخصی تداخل ایجاد می کند، اضطراب صمیمیت را به دنبال دارد یا هنگام پوشیدن لباس های تنگ باعث خجالت می شود. لابیاپلاستی با کاهش نگرانی و تقویت اعتماد به نفس فعالیت های اجتماعی شما را بهبود می دهد.

مدیریت درد و بهداشت

هنگامی که لابیا مینور زیر لب های بیرونی آویزان است، درد و ناراحتی می تواند یک مشکل اساسی باشد. این مشکل به خصوص در حین رابطه جنسی، ورزش (مانند دوچرخه سواری) و سایر فعالیت های روزمره احساس می شود. لبه ‌ها می ‌توانند پیچ خورده چروکیده یا به طور کلی دردناک شوند. از بین بردن پوست اضافی کمک بزرگی در این زمینه می کند و موجب بازیابی سبک زندگی فعال می شود.
همچنین لابیاپلاستی بهداشت را آسان‌ تر می کند و با از بین بردن بافت ‌هایی که می ‌توانند باکتری ‌های ناخواسته را در خود جای دهند، خطر عفونت ‌های دستگاه ادراری را کاهش می ‌دهد. اگر به فکر انجام عمل لابیاپلاستی بوده اید و علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید، تردید نکنید. وقت آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را در کنار دکتر لیلا مقاره عابد در اولویت قرار دهید و بفهمید که آیا این انتخاب برای شما مناسب است یا خیر. عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی یکی از مشکلات رایج بعد از عمل است که با رعایت نکات مراقبتی و عمل به توصیه های پزشک می توان از بروز آن جلوگیری کرد.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر

هزینه عمل لابیاپلاستی با توجه به این که چه مقدار از ناحیه لابیاها قرار است برداشته شوند و عمل دارای چه مقدار حساسیت است محاسبه می گردد. نمی توان به صورت کلی قیمتی دقیق در رابطه با این عمل داد، زیرا ابتدا نیاز است که فرد توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد و سپس انجام این عمل صورت گیرد. در این رابطه، اما می توانیم خبر خوبی را به شما بدهیم و آن نیز دکتر لیلا مقاره عابد است که می توانید انجام این عمل را نزد این پزشک با بهترین قیمت انجام دهید.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

مانند هر روش جراحی دیگری زمان بهبودی لابیاپلاستی نیاز به استراحت دارد و پزشک شما معمولا توصیه می‌کند در 2 روز اول از هرگونه فعالیت بدنی، رابطه جنسی و حتی پیاده روی اجتناب کنید. بهبودی برای عمل های لابیاپلاستی ساده است و بیشتر زنان در هفته های 2-4 به فعالیت های عادی خود باز می گردند.
خانم ها لابیاپلاستی را برای کاهش ناراحتی جسمی، از بین بردن اضطراب و افزایش اعتماد به نفس انتخاب می کنند. این روش لابیای تیره یا ناموزون آویزان را اصلاح کرده و از آویزان شدن لابیای داخلی از لابیا بزرگ جلوگیری می کند. جوانسازی واژن همچنین ممکن است شامل بازسازی لابیا بزرگ با اصلاح یا تزریق چربی یا تزریقاتی مانند Restylane و Juvederm باشد. اگر بخواهیم دقیق تر دوره نقاهت این عمل را مورد بررسی قرار دهیم، اطلاعات به شرح زیر است:

روز اول: بلافاصله پس از حراجی

بلافاصله پس از جراحی، بیمار با تجویز برخی از داروهای ضد التهابی و تسکین دهنده درد اجازه دارد به خانه برود. معمولا کمی خون ریزی در این روز دیده می شود.

لابیاپلاستی با لیزر نی نی سایت

روز دوم و سوم: کاهش خون ریزی

در این روز می‌توانید شاهد کاهش خونریزی باشید. این روزها معمولا از تکنیک «یخ زدن» استفاده می‌کنند که به کاهش درد نیز منجر می شود.

روز چهارم و پنجم: شروع راه رفتن
اگرچه هنوز کمی احساس خستگی می کنید، ولی در این روزها می توانید کمی راه رفتن را شروع نمایید. در روز پنجم متوجه خواهید شد که واژن شما دوباره عادی به نظر می رسد و بهبودی پوست را احساس خواهید کرد.
روز ششم و هفتم: کشیدن بخیه ها
در روز هفتم معمولاً برای کشیدن بخیه ها مراجعه می شود که پس از برداشتن آن احساس بهتری خواهید داشت و بهبودی سریعتر خواهد شد.
هفته دوم زمان ریکاوری بعد از لابیاپلاستی
از آنجایی که اولین و خطرناک ترین هفته با موفقیت سپری شد، چیزی جز ادامه داروها و ورزش های سبک باقی نخواهد ماند.

لابیاپلاستی با لیزر نی نی سایت

تجربیات سایر افردی که لابیاپلاستی انجام داده اند، بهترین روش برای پی بردن به این روش است. در نی نی سایت امکان تبادل اطلاعات وجود دارد. نظرات راجع به عمل زیبایی لابیاپلاستی در نی نی سایت متفاوت است. برخی از افراد از این عمل راضی و برخی دوره نقاهت سختی را پشت سر گذاشته اند. در واقع بیشتر نظرات حاکی از این است که مهارت پزشک معالج، تکنولوژی و دستگاه های به کار گرفته در کلینیک تعیین کننده این عمل هستند. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم که با مراجعه به پزشکی حاذق عملی قابل پیش بینی را برای خودتان رقم بزنید.

تجربه لابیاپلاستی با لیزر

تجربه لابیاپلاستی با لیزر

داشتن اطلاعات در رابطه با عمل لابیاپلاستی با لیزر می تواند کمک بسیاری به ما قبل از انجام عمل کند. شما می توانید از دکتر لیلا مقاره عابد در رابطه با این عمل اطلاعات کامل را دریافت کنید. این کار باعث می شود که علاوه بر کسب اطلاعات مفید در این زمینه، پزشکی حاذق را نیز برای خود داشته باشید که دارای تجربه بسیار بالا در زمینه عمل زیبایی واژن با لیزر است. دانستن تجربیات و اطلاعات کافی در این زمینه پیش از عمل اهمیت دارد. البته تکنولوژی و امکانات کلینیک ها نیز تعیین کننده نتیجه عمل است.
کلام آخر
اگر قصد انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر را دارید، به راحتی با مراجعه دکتر لیلا مقاره عابد و انجام بررسی های لازم این عمل را انجام دهید. به طبع پس از انجام این عمل احساس راحت تری نسبت به بدن خود داشته و حتی راحت تر می توانید به انجام فعالیت های ورزشی بپردازید.

 

نوشتن دیدگاه