نحوه خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی


عمل لابیاپلاستی امروزه یکی از عمل های بسیار محبوب در بین بانوان بوده که منجر به قرینه سازی، کوچک کردن و زیباسازی لابیا واژن یا به عبارتی لب های آلت تناسلی خانم ها می شود. این جراحی همچنین منجر به از بین رفتن سیاهی های کامل در ناحیه واژن خواهد شد. به همین جهت نیز بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که به صورت اختصاصی به مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی بپردازیم. اگر شما هم قصد انجام لابیاپلاستی دارید و یا اینکه به تازگی این عمل را انجام داده اید بهتر است در مورد مراقبت های بعد از عمل و نحوه خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعات کافی داشته باشید. بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. عمل لابیاپلاستی اصفهان توسط متبحرترین پزشک ها انجام می شود.

 

چگونگی خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی

چگونگی خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی

اگر قصد انجام عمل لابیاپلاستی را دارید، شما باید مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی را رعایت کنید تا دوران نقاهت شما به سلامت کامل و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن طی شود. مراقبت های پس از عمل باعث بهبود زخم شما و همچنین باعث احساس درد کمتر خواهند شد. غالبا دوره نقاهت لابیاپلاستی حدودا سه روز به طول می‌ انجامد که استراحت مطلق در روز اول کاملا لازم و ضروری است. در صورتی که در روز اول استراحت مطلق نداشته باشید امکان باز شدن زخم و خونریزی وجود خواهد داشت.
نحوه استراحت و خوابیدن شما نیز باید به صورت کاملا استاندارد باشد. به هیچ عنوان به یک سمت و روی یک پهلو نخوابید؛ زیرا خوابیدن به یک طرف بدن باعث می ‌شود تا یک سمت لابیا نسبت به طرف دیگر آن بزرگتر و متورم تر شود. بهتر است در دوران نقاهت خود به صورت کاملا صاف به کمر خود بخوابید. همچنین اگر قصد نشستن داشتید از بالشتک های حلقوی استفاده کنید تا به بخیه های شما فشار وارد نشود. غالبا توصیه می شود که در سه روز نقاهت حتی الامکان به صورت درازکش باشید. از رانندگی پرهیز کنید و تا جایی که امکان دارد ننشینید. لابیاپلاستی اصفهان به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود. بهترین لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت دکتر لیلا مقاره عابد است.

تاثیر خوابیدن درست بر روی عمل لابیاپلاستی

خوابیدن می تواند باعث بهبود سریع تر زخم شما شود. در واقع هنگامی که شما به صورت صحیح و به کمر می خوابید فشار وارده به بخیه های شما کمتر شده و تورم آن نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن خوابیدن باعث می شود تا درد کمتری احساس کنید. بنابراین قبل از انجام عمل لابیاپلاستی حتما مشغله های خود را تا حد ممکن کمتر کنید تا بعد از عمل با خیال راحت بتوانید سه الی چهار روز به صورت کامل استراحت کنید. البته روز سوم شما می توانید راه بروید و فعالیت های سبک خود از جمله گرم کردن غذا را خودتان انجام بدهید. اما توصیه می شود تا حد ممکن فعالیت های سبک را نیز به روز چهارم به بعد موکول کنید.

شما در سایت اینترنتی دکتر مقاره، می توانید مقاله های علمی و معتبر زیادی را در این رابطه مطالعه نمایید. همچنین می توانید قبل از اقدام به انجام این عمل، با کلینیک دکتر مقاره تماس بگیرید و نوبت مشاوره بگیرید. هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی را در این مقاله مشاهده کنید. برای عمل لابیاپلاستی اصفهان با مشاوران کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول نحوه خوابیدن بعد از عمل لابیاپلاستی

تا چند روز استراحت بعد از عمل لابیاپلاستی لازم است؟

تا یک روز استراحت مطلق بعد از عمل لابیاپلاستی لازم است ولی توصیه می شود تا 3 روز بعد از این عمل استراحت کنید. بعد از 3 روز می توانید کارهای آسان و روتین زندگی خود را آهسته آهسته انجام دهید. 

بهترین پزشک برای انجام عمل های زیبایی زنان در اصفهان کیست؟

عمل های زیبایی زنانه از جمله مهم ترین و حساس ترین عمل ها محسوب می شوند. بنابراین انتخاب دکتر بسیار اهمیت دارد. دکتر لیلا مقاره عابد با سال ها تجربه در این زمینه به عنوان یکی از بهترین پزشکان در این زمینه به حساب می آیند. شما می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری مشاوره های لازم را قبل از هر اقدامی دریافت کنید.