آیا لابیا پلاستی بازگشت دارد

لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که برای کاهش سایز لابیا در اندام تناسلی بانوان انجام می شود. از این عمل هنگامی ضرورت دارد که فرد از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت نداشته و به همین دلیل اعتماد به نفس خود را در برقراری رابطه جنسی از دست داده و کیفیت روابط زناشویی کاهش یافته باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مقوله به بخش مقالات مربوط به لابیالاستی سایت دکتر مقاره عابد مراجعه نمایید.

آیا لابیا پلاستی دائمی است

لابیا پلاستی یک جراحی زیبایی دائمی است که به ترمیم و اصلاح شکل ظاهری لابیا در اندام تناسلی زنان می پردازد. در مدل های مختلف لابیاپلاستی معمولا سایز لابیا کاهش داده می شود و چین و چروک ها و سایر ایرادات ظاهری در این ناحیه اصلاح می گردد. در لابیاپلاستی لب های اطراف واژن کوچک شده و لابیا مینور و ماژور قرینه سازی می شوند. داشتن اندام تناسلی زیبا می تواند اعتماد به نفس را در بانوان افزایش داده و بر کیفیت روابط جنسی تاثیر مثبت داشته باشد. لابیاپلاستی در دسته اعمال جراحی سرپایی است که نتیجه ای ایده آل و دائمی به همراه دارد و ماندگاری آن برای همیشه است به عبارت دیگر لابیاپلاستی بدون بازگشت است و پس از انجام این عمل زیبایی، نتیجه آن تا مدت ها باقی خواهد ماند. با انجام این جراحی زیبایی بانوان می توانند از داشتن اندام تناسلی زیبا برخوردار شده و کیفیت روابط جنسی خود را ارتقا بخشند. لابیاپلاستی در اصفهان به بهترین نحو صورت می گیرد.

آیا لابیا پلاستی دائمی است

ماندگاری لابیاپلاستی

بهترین زمان برای انجام لابیاپلاستی ماندگار، در بازه سنی 18 تا 50 سالگی است. با در نظر گرفتن این موضوع که لابیا پلاستی دائمی است باید گفت در سنین کمتر از 18 سال فرد هنوز به بلوغ کامل نرسیده و از نظر فیزیکی رشد کاملی ندارد در نتیجه ممکن است سایز لابیا ها همسو با رشد جسمی فرد افزایش داشته باشد. اما در سنین بیشتر از 50 سال سرعت ترمیم بافت در بدن انسان کم شده و این موضوع می تواند بر بهبود ترمیم جای زخم ها اثر بگذارد و از شرایط عادی بیشتر طول بکشد. برای همین توصیه ما به شما انجام عمل لابیاپلاستی در محدوده سنی 18 تا 50 سال برای کسب بهترین نتیجه از جراحی است هر چند مانعی برای عمل در سنین بالاتر وجود ندارد.

شما عزیزان می توانید به کلینیک بهترین دکتر برای عمل لابیا در اصفهان مراجعه نمایید و برای دریافت مشاوره درباره این عمل جراحی با خانم دکتر لیلا مقاره عابد ملاقات نمایید.

 

نوشتن دیدگاه