عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر

عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا یکی از مدرن ترین روش های لابیاپلاستی است که گوچک کردن لابیا را با کمترین میزان خطرین و بیشترین سطح ایمنی و بهداشت به انجام می رساند. با این وجود لابیاپلاستی به خاطر انجام بر روی یکی از حساس ترین نقاط بدن انسان، می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا ببینیم عوارض لابیاپلاستی چیست. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

لابیاپلاستی همان جراحی لبه های کوچک واژن است که با روش های بسیاری انجام می گیرد. این ناحیه به علت وجود غدد لنفاوی و اعصاب متعدد بسیار حساس است و انجام هر عملی بر روی آن می تواند طیفی از عوارض را به دنبال داشته باشد.
در روش لابیاپلاستی با لیزر قسمت های از فرم افتاده یا بزرگ لابیا توسط لیزری قدرتمند برداشته می شوند. به این ترتیب نیازی به بخیه زدن برای زخم نیست و تا حد زیادی از بروز عفونت های احتمالی در آینده جلوگیری می شود. این روش احتمال پیش آمن عوارض و مشکلات ناگوار ناحیه تناسلی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، اما با توجه به این که همچنان با ناحیه ای بسیار حساس و آسیب پذیر سروکار داریم، بروز عوارض جزئی محتمل است. اجازه بدهید نگاهی به مهم ترین عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر بیندازیم:

  • احساس درد بعد از عمل
  • التهاب در ناحیه عمل
  • تورم
  • کبودی
  • خارش

عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟ 

آیا لابیاپلاستی با لیزر عوارض جدی دارد؟

علاوه بر عوارض جزئی و قابل چشم پوشی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، گاهی در شرایطی خاص لابیاپلاستی عوارض جدی تری را هم به دنبال دارد. این عوارض می تواند به دلیل حساسیت های ویژه فرد یا عدم تبحر کافی پزشک معالج به وجود بیاید. در ادامه برخی از عوارض جدی اما نادر لابیاپلاستی با لیزر را شرح می دهیم.

  • دهیسنس یا باز شدن زخم
  • عفونت
  • خونریزی
  • لخته شدن خون
  • ایجاد زخم های شدید در محل برش لابیا

می دانیم که خواندن این عوارض باعث شده تا دچار اضطراب شوید، اما جای نگرانی نیست. ما موظف هستیم که عوارض را، هرچند نادر و جزئی برای شما شرح دهیم تا با اطلاع کامل از ریسک های احتمالی به سراغ جراحی بروید. با این حال لابیاپلاستی با لیزر آن قدر ایمن است که اگر آن را به دست افراد متبحر و متخصصی که تجربه کافی در این زمینه دارند بسپارید، احتمالاً هیچ گاه چنین عوارضی را تجربه نخواهید کرد. لابیاپلاستی در اصفهان به بهترین نحو صورت می گیرد.

 آیا لابیاپلاستی با لیزر عوارض جدی دارد؟

روش های جلوگیری از بروز عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر

با رعایت مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی می توانید آسوده خاطر باشیدکه عمل مذکور عوارضی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. تمیز و خشک نگه داشتن واژن مهم ترین عاملی است که از بروز این عوارض جلوگیری می کند. بعد از عمل پزشک متخصص برخی آنتی بیوتیک ها را برای شما تجویز می کند. استفاده به موقع و منظم از این آنتی بیوتیک ها باعث می شود تا از ایجاد و پیشروی عفونت در بدن جلوگیری شود.
استفاده از کرم ها و پماد های تجویزی توسط پزشک به شما کمک می کند تا با خارش های ناحیه واژن بعد از عمل مقابله کنید. این را هم بدانید که رعایت بهداشت فردی بعد از عمل مهم ترین روش جلوگیری از بروز عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر است.
و اما مهم ترین نکته: پزشکی که عمل لابیاپلاستی با لیزر را به او می سپارید باید باتجربه، متخصص و دقیق باشد. دکتر لیلا مقاره عابد، بهترین متخصص جراحی زیبایی واژن در اصفهان است. برای دریافت نوبت مشاوره و معاینه با شماره های کلینیک تماس بگیرید و نوبت عمل خود را در یکی از بهترین مراکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان رزرو کنید. یکی از دستگاه ها لیزر مونالیزا تاچ است. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.

 

نوشتن دیدگاه