تنگ کردن واژن با نخ

آیا می دانید تنگ کردن واژن با نخ چگونه است؟ یکی از پرکاربردترین متد های رفع گشادی واژن که این روزها بسیار مورد استقبال خانم ها در سراسر نقاط دنیا قرار گرفته است، لیفت یا همان تنگ کردن واژن با نخ است. ما در این مقاله می خواهیم در رابطه با این موضوع و اینکه تنگ کردن واژن با نخ چگونه انجام می شود و بسیاری موارد دیگر با شما عزیزان به طور مفصل صحبت کنیم. ضمنا شما می توانید برای تنگ کردن واژن در اصفهان به مطب دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه فرمایید.

جراحی تنگ کردن واژن با نخ


همان گونه در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم راه کار های گوناگون بسیاری برای تنگ کردن واژن وجود دارد که در این میان یکی از شیوه های غیر تهاجمی تنگ کردن واژن با نخ می باشد. متد جدید و پیشرفته ای که بدون نیاز به بیهوشی و تنها در عرض نیم ساعت توسط پزشک متخصص زنان انجام می گیرد. با افزایش سن و یا به خاطر زایمان های متعدد، یکی از نقاطی که در خانم ها دچار شل شدگی و افتادگی می شود عضلات مربوط به واژن است. در حقیقت گشاد شدن واژن نه تنها باعث از دست دادن قوت این قسمت از بدن و بد فرم شدن آن می شود بلکه زمینه را برای پیدایش مشکلات دستگاه تناسلی زنان، عفونت های مکرر، بی اختیاری در ادرار، نارضایتی جنسی و... فراهم می آورد. از این رو جراحی های زیبایی گوناگون بسیاری برای رفع این مشکل مورد توجه قرار گرفته است. خوشبختانه امروزه گزینه های جدید و پیشرفته ای همچون تنگ کردن واژن با نخ ارائه شده که به کمک آن ها می توان شکل عضلات واژن را به حالت اولیه برگرداند و مشکلات مربوط به آن را برطرف نمود.

تنگ کردن واژن با نخ

جراحی تنگ کردن واژن با نخ چیست؟

تنگ کردن واژن با نخ دقیقاً به معنای بالا کشیدن پرینه پشتی واژن است. از آنجایی که گشادی واژن باعث شل شدگی و افتادگی این قسمت می شود لذا این روش جراحی و استفاده از نخ های قابل جذب باعث می شود تا پرینه و عضلات واژن به حالت اولیه خود برگردانده شوند. در گذشته استفاده از نخ، تنها برای لیفت و کشیدگی صورت به کار گرفته می شد. در اصل شروع این تکنیک در جراحی های زیبایی و با کشیدگی و لیفت غبغب آغاز شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا و پیدایش متدهای جدید جراحی زیبایی، استفاده از نخ مخصوص واژینال، جوان سازی و رفع گشادی واژن با نخ به راحتی امکان پذیر شد. می توان گفت تنگ کردن واژن با نخ از آن دسته جراحی های زیبایی زنان است که موجبات افزایش اعتماد به نفس را در خانم ها فراهم می آورد.


جراحی تنگ کردن واژن با نخ چگونه انجام می شود؟


در جراحی تنگ کردن واژن با نخ، ابتدا به کمک نخ های قابل جذب دهانه واژن به سمت بالا کشیده می شود. این کار باعث تنگ تر شدن دهانه یا پرینه واژن شده و موجبات زیبایی و جوان سازی آن را فراهم می آورد. در انتهای کار با بخیه زدن های ظریف و دقیق، پرینه به همان حالت نگه داشته شود. لازم به ذکر است که این عمل به صورت سرپایی و بدون خونریزی و بیهوشی توسط پزشک متخصص زنان انجام می گردد. چنانچه خونریزی هم ایجاد شود مقدار آن بسیار کم و ناچیز خواهد بود.
در حالت کلی عمل تنگ کردن واژن با نخ به روش های زیر انجام می شود:

  • در روش اول تنگ کردن واژن و دهانه آن به صورت مکانیکال انجام می شود. جراحی بدون خونریزی و بیهوشی از مزیت های اصلی استفاده از این روش است.
  • روش دوم تنگ کردن به منظور کلاژن سازی عضلات واژن انجام می شود. در این روش بافت های واژن به صورت خود به خودی بازسازی شده و پرینه به حالت اولیه بازگردانده می شود. بدون شک استفاده از این روش در مقایسه با سایر روش های جوان سازی واژن بسیار تأثیرگذارتر است.

تنگ کردن واژن با نخ
در چه مواردی روش تنگ کردن واژن با نخ استفاده می شود؟


بایستی بدانیم که بازدهی جراحی تنگ کردن واژن با نخ با توجه به شرایط، سیستم بدنی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما مهم ترین مزیت استفاده از آن رفع گشادی و تنک کردن واژن و نیز حذف مشکلات ناشی از آن است. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم در مواردی از این روش استفاده می شود که:

  • ترمیم ورودی واژن باعث تنگ شدن دهانه و جوان سازی واژن شود
  • پس از زایمان های متعدد یا ایپوزوتومی بازسازی پرینه انجام گردد
  • هدف رفع چروک خوردگی های پرینه باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های جراحی زیبایی واژن در اصفهان با ما تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه