لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

اگر جست و جوی کوتاهی در سایت های مختلف پزشکی داشته باشید با این قبیل سؤالات از سوی مخاطبین مواجه می شوید که لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چگونه است؟ آیا لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟ به خاطر پرسش های متعدد شما عزیزان درباره این موضوع، ما هم امروز تصمیم گرفتیم مقاله ای اختصاصی درباره لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا با شما عزیزان صحبت کنیم. امیدواریم مطالب ما بتواند اطلاعات کاملی را درباره این روش در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهد.
لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن یکی از اقدامات شخصی است که هر خانمی می تواند آن را برای داشتن بدنی زیباتر و اعتماد به نفسی بالاتر انجام دهد. بسیاری از خانم هایی که احساس ناخوشایندی نسبت به لابیای بزرگ خود دارند و از ظاهر و اندازه آن ناراضی هستند ممکن است این احساس را داشته باشند که برای رفع این مشکل چاره ای جز رفتن زیر تیغ جراحی ندارند. آیا واقعاً چنین است؟ آیا روش های دیگری برای جایگزین عمل جراحی وجود ندارند؟ لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا یا همان  عمل زیبایی واژن در اصفهان یکی از بهترین و پیشرفته ترین روش هایی است که می توان آن را برای درمان و رفع این مشکل به کار برد. از این رو هرساله هزاران نفر از خانم هایی که از ناهنجاری لابیای خود رنج می برند این جراحی روتین را انجام داده و از نتایج شگفت انگیز بهره مند می شوند. لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا از جمله خدمات ارائه شده توسط دکتر لیلا مقاره عابد است. 

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چیست؟

همان گونه که در مطالب پیشین هم به آن اشاره شد لیزر مونالیزا دستگاهی مدرنیته و پیشرفته است که برای درمان بسیاری از مشکلات زنانگی طراحی شده است. تجهیزات پیشرفته و تخصصی به کار رفته در این دستگاه کمک شایانی به تسریع روند انعقاد خون در حین انجام جراحی می کند. به همین خاطر است در حین لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا هیچ گونه خونریزی ایجاد نخواهد شد. خانم هایی که لابیاهای نامتقارن و بزرگی دارند همواره از بدن خود ناراضی هستند. حتی در بسیاری مواقع هم به خاطر عدم انجام برخی فعالیت های فیزیکی و یا ایجاد درد شدید ناشی از انجام آن ها دچار ناراحتی های جسمی و روحی می شوند. لابیاپلاستی با لیزر که به عنوان راه حلی برای این مشکل معرفی شده است با کوتاه سازی و ایجاد توازن میان لابیاها قادر است ناراحتی و نگرانی این دسته از خانم ها را از بین برد.

 یکی از صفحات پر بازدید در نی نی سایت به عنوان مرجعی برای مسائل مرتبط با بانوان، صفحه ای تحت عنوان لابیاپلاستی دراصفهان است که افراد مختلف اطلاعات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، اما معمولا درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان صحبت چندانی نشده و افراد بیشتر به معرفی پزشکان و بیان تجربه های خود پرداخته اند. اگر به دنبال استعلام هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان نی نی سایت هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از طریق تماس با مطب دکتر لیلا مقاره عابد بدست بیاورید.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟ متخصصین و جراحان زنان، برای انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا را برای بیماران خود، از سیستم غیر جراحی لیزر مونالیزا تاچ استفاده می کنند. از آنجایی که دستگاه تناسلی خانم ها از حساسیت بالایی برخوردار است و در مقایسه با سایر نواحی بدن عروق زیادی دارد لذا استفاده از این دستگاه غیر تهاجمی با قابلیت برش هایی بسیار دقیق و ظریف می تواند نتایج رضایت بخشی را برای کاربرانش به ارمغان آورد.
در حالت کلی جراحی لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا مزیت های منحصر به فرد بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که استفاده از این نوع جراحی غیر تهاجمی بسیار ایمن تر است و نتایج رضایت بخش بیشتری را در مقایسه با تیغ جراحی به بار خواهد آورد.

  • به دلیل عدم خونریزی و کوتاه بودن دوره نقاهت، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ خطر ایجاد زخم پس از جراحی را به حداقل ممکن می رساند.
  • این روش احساس ورم و دردهای ناشی از جراحی را برای فرد کاهش می دهد.
  • سرعت بهبودی در روش لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در مقایسه با سایر شیوه های جراحی بسیار زیاد است. به گونه ای که بیمار نیم ساعت پس از عمل لابیاپلاستی، از مطب خارج شده و به منزل باز می گردد.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چگونه است؟

قبل انجام جراحی غیر تهاجمی لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا، بایستی فرد آزمایشات مربوطه و تست پاپ اسمیر انجام داده و آن را به پزشک و جراح خود نشان دهد. چنانچه نتایج مذکور مورد رضایت پزشک واقع گردید لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود. در ابتدای جراحی، فرد بیمار خود به صورت داوطلبانه شیوه بی حسی، بیهوشی یا خواب عمیق را انتخاب می کند. سپس با بررسی دقیق لابیاها از لحاظ اندازه، شکل و تیرگی و هماهنگی آن با فرم و اندازه کلیتوریس نواحی مربوطه برای ایجاد برش مشخص می شود.
در این مرحله جراح متخصص زنان، با کمک دستگاه لیزر مونالیزا تاچ، برش های بسیار ظریف و دقیقی را در نواحی تعیین شده ایجاد می کند. قابلیت برش دقیق و حساس دستگاه لیزر مونالیزا باعث می شود تا فرد نتایج رضایت بخشی از جراحی انجام شده بگیرد.یکی از دستگاه های لیزر مربوطه لیزر مونالیزا تاچ است. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید. عمل لابیاپلاستی در اصفهان را در سایت دکتر مقاره دنبال کنید. بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت را در این سایت مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها  
هزینه لابیاپلاستی با لیزر چقدر هست؟هزینش به چه مواردی بستگی داره؟
-1
به نقل از زهرا:
هزینه لابیاپلاستی با لیزر چقدر هست؟هزینش به چه مواردی بستگی داره؟

سلام این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد که از نمونه این موارد می شود به نوع بیمه، نخ مورد استفاده، مواد مصرفی و ... اشاره کرد. می توانید مقاله ما تحت عنوان " هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی" را مطالعه کنید اگر نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید به صورت حضوری مراجعه کنید.
+1
سلام در صورتی که لابیاها کوچیک باشن اما مشکل ظاهر نامتقارن آن ها باشد این لیزر پاسخگو هست؟
باید شرایط واژینال بررسی شود. لطفا در صورت تمایل بصورت حضوری مراجعه نمایید.
+1
از شما بابت خدمات ارزنده ای که در سایت ارائه می دهید سپاسگزارم.
به نقل از ستاره خانم:
از شما بابت خدمات ارزنده ای که در سایت ارائه می دهید سپاسگزارم.

ممنون از توجه شما
آیا انجام این روش برای خانم های مجرد هم پاسخ میدهد؟
به نقل از رضایی:
آیا انجام این روش برای خانم های مجرد هم پاسخ میدهد؟

بله. برای کسب اطلاعات کامل راجع به این موضوع می توانید مقاله زیر را بررسی کنید.
https://drlm.ir/blogs/126-labioplasty-for-virgin-girl
-1
سلام خانم دکتر. من مجرد هستم. مشکلی که من دارم اینه که در قسمت لبیا مینور بیرون زدگی دارم. اگر این عمل را انجام بدم بی حسی در اون قسمت ها را به دنبال نداره؟ عوارض برام نداره؟
به نقل از آمنه ارجمندی:
سلام خانم دکتر. من مجرد هستم. مشکلی که من دارم اینه که در قسمت لبیا مینور بیرون زدگی دارم. اگر این عمل را انجام بدم بی حسی در اون قسمت ها را به دنبال نداره؟ عوارض برام نداره؟

خیر با برداشتن بیرون زدگی ها در قسمتی که عرض کردید بی حسی به دنبال نخواهد داشت و حس این نقاط از بین نمی رود.
چه ویدئوی جالبی-چقدر قشنگ به روایت تصویر توضیحات داده شده.
-1
به نقل از شیرین:
چه ویدئوی جالبی-چقدر قشنگ به روایت تصویر توضیحات داده شده

خوشحالیم که برای مشاهده ویدئو زمان گذاشتید
ممنون از مطلب زیباتون. یه سوال دارم برای چه کسانی این عمل توصیه میشه؟
به نقل از احمدپور:
ممنون از مطلب زیباتون. یه سوال دارم برای چه کسانی این عمل توصیه میشه؟

با سلام. بیشتر برای کسانی که در روابط زناشویی خود مشکل دارند. بطور کلی این عمل هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه جراحی زیبایی
من بیمه طلایی دارم. این بیمه هزینه ها رو پوشش میده؟
به نقل از سوگول نجفی:
من بیمه طلایی دارم. این بیمه هزینه ها رو پوشش میده؟

خیر این عمل جزء عمل های زیبایی محسوب میشه و بیمه بهش تعلق نمیگیره
این عمل چه تاثیری در رابطه جنسی داره؟
به نقل از shivaa:
این عمل چه تاثیری در رابطه جنسی داره؟

با توجه به این که در نتیجه این عمل شاهد افزایش خونرسانی در بافت مخاطی هستیم، بله با تحریک عصب های جنسی تجربه بهتری را برای شما رقم خواهد زد
+1
لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا محدودیت سنی هم داره؟؟؟؟
+1
به نقل از ساناز سلطانی:
لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا محدودیت سنی هم داره؟؟؟؟

خیر. برای این عمل محدودیت سنی نداریم و خانم های زیادی با سن های متغییر برای عمل مراجعه کرده اند.
متن جامعی بود. جواب سوالمو گرفتم. دستتون درد نکنه
به نقل از سیمین:
متن جامعی بود. جواب سوالمو گرفتم. دستتون درد نکنه

ممنون از وقتی که گذاشتید..
نوشتن دیدگاه