مزایا و معایب عمل ترمیم واژن بعد از زایمان

افتادگی و بزرگ شدن لابیا یکی از مشکلات شایع بعد از زایمان طبیعی در زنان است. این تغییر فرم در بعضی زنان شدیدتر از دیگران است و باعث می شود تا فرد نسبت به ظاهر بدنش احساس خوبی نداشته باشد. در چنین مواقعی یکی از روش های پیش روی مراجعان، عمل ترمیم واژن و جراحی لبه های کوچک واژن به منظور بازگرداندن اندام جنسی به حالت پیش از زایمان است. دکتر لیلا مقاره عابد، بهترین جراح لابیاپلاستی اصفهان در کنار شماست تا تجربه ای ایمن از این عمل را داشته باشید.
در این مطلب به مزایا و معایب عمل ترمیم واژن بعد از زایمان می پردازیم.

هدف جراحی زیبایی واژن بعد از زایمان

مهم ترین عامل در انتخاب شما برای اقدام به انجام عمل زیبایی و ترمیم واژن بعد از ایمان، احساسی است که به بدن‌تان دارید. بنابراین بزرگ شدن لابیا لزوما دلیلی برای جراحی زیبایی واژن نیست. ممکن است حتی شما با ظاهر خود مشکلی نداشته باشید، اما گاهی بزرگ یا دفرمه شدن لابیا باعث می شود تا انجام بعضی فعالیت های روزمره برای شما مشکل شود. این مسئله به ویژه در زنان ورزشکار و افرادی که فعالیت های طولانی مدت دارند، بیشتر به چشم می آید.
در چنین شرایطی با صلاحدید پزشک، جراحی زیبایی واژن بعد از زایمان توصیه و توسط متخصص انجام می شود. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید.

مزایای عمل ترمیم واژن بعد از زایمان 

مزایای عمل ترمیم واژن بعد از زایمان

عمل ترمیم واژن بعد از زایمان به دلیل اصلاح فرم واژن و بازگرداندن آن به شکل ابتدایی می تواندتأثیر به سزایی در بازگرداندن فرد به فعالیت های روزمره و افزایش اعتماد به نفس او داشته باشد. بنابراین عمده مزیت این عمل این است که شما را به شرایط ایده آل پیش از زایمان تان بازمی گرداند. لابیاپلاستی در اصفهان به بهترین نحو صورت می گیرد.
با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه شرح می دهیم، می توانید از مزایای عمل ترمیم واژن بعد از زایمان بیشترین بهره را ببرید. عمل ترمیم واژن بعد از زایمان برای شما مناسب است اگر:

  • اگر قصد زایمان طبیعی مجدد ندارید.
    فراموش نکنید که علت اصلی از فرم خاج شدن واژن شما زایمان طیعی بوده. بنابراین اگر قصد دارید مجددا زایمان طبیعی را تجربه کنید، عمل ترمیم واژن برای شما بی معناست، چون بعد از زایمان مجدد، احتمالا دوباره واژن دفرمه می شود.
  • اگر آسیب به واژن شدید است.
    پیشنهاد ما این است که اگر تغییر ظاهر واژن آن قدر قابل توجه نیست و شما را آزار نمی دهد، با آن مدارا کنید و سعی کنید بدن‌تان را آن طور که هست، دوست بدارید.
  • اگر روش های غیرتهاجمی برای درمان شما پاسخگو نیستند.
    تا جایی که می توانید ظاهر واژن را با روش های غیرتهاجمی اصلاح کنید. اگر این روش ها کارساز نبودند، جراحی در بهترین مراکز انجام لابیاپلاستی در اصفهان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

معایب عمل ترمیم واژن بعد از زایمان 

معایب عمل ترمیم واژن بعد از زایمان

از آن جایی که عمل ترمیم واژن یک روش تهاجمی است، عوارض و معایب خاص خودش را به همراه دارد. لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا یکی از بهترین روش های عمل ترمیم واژن است که با کمترین میزان آسیب ها و عوارض ظاهر واژن شما را اصلاح می کند. شما می توانید برای اطلاع از عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر و دریافت نوبت معاینه و مشاوره با ما در کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه