جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن

این روزها مراجعانی که به کلینیک های تخصصی زنان مراجعه lی کنند، دو شکایت عمده دارند:

  • نارضایتی از ظاهر اندام جنسی
  • احساس نیاز به تنگ شدن واژن

عمل لابیاپلاستی نوعی جراحی بسیار آسان و بی خطر است که می تواند این دو مشکل را در آن واحد برای بیمار برطرف کند. برای دریافت خدمات لابیاپلاستی در اصفهان با ما در مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید. با ما در این مطلب همراه باشید تا ببینیم جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن به چه صورت است.

{rooheadingscroll}

جراحی لابیا پلاستی چه ارتباطی با تنگ کردن واژن دارد؟

اگر درمورد لابیاپلاستی اطلاعاتی داشته باشید، می دانید که این عمل نوعی جراحی لبه های کوچک واژن است که طی آن لابیا یا همان لبه های بیرونی واژن که به دلایل مختلف از فرم افتاده یا بزرگ شده اند را برش می دهند و کوچک می کنند. بنابراین این عمل قاعدتا با محیط داخل واژن که لفظ تنگ کردن برای آن به کار می رود، بی ارتباط است.
با این وجود این روزها از لابیاپلاستی برای تنگ کردن واژن هم استفاده می شود و می توان طی این جراحی ضمن کوچک کردن لابیا، واژن را هم تنگ کرد، اما چگونه؟
لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می گیرد. یکی از پیشرفته ترین این روش ها لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا است که به کمک آن می توان طیف گسترده ای از مشکلات ناحیه تناسلی زنان از جمله افزایش قطر واژن را برطرف کرد. دستگاه لیزری که لابیاپلاستی را انجام می دهد، می تواند در تنگ کردن واژن هم مورد استفاده قرار بگیرد.

برای انجام جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن در اصفهان با ما در کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل فرمایید و نوبت مشاوره و معاینه خود را رزرو کنید. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید.

جراحی لابیا پلاستی چه ارتباطی با تنگ کردن واژن دارد؟ 

انجام همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن چگونه انجام می شود؟

همان طور که گفتیم، لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن به روش های مختلفی انجام می شوند. برای مثال تنگ کردن واژن به کمک روش های زیر میسر است:

  • تنگ کردن واژن با نخ
  • تزریق چربی به واژن
  • تزریق فیلر به واژن
  • لیزر واژن

از میان روش های ذکر شده در بالا، لیزر واژینال بهترین و بی خطرترین روشی است که امکان تنگ کردن واژن را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند. از طرف دیگر لابیاپلاستی هم روش های مختلفی دارد که یکی از آن ها استفاده از لیزر است.
بنابراین علم پزشکی به کمک پزشکان زنان آمده تا با استفاده از یک دستگاه لیزر بتوانند هردو این مشکلات را به آسانی برطرف کنند. دستگاه های لیزری که از آن ها صحبت می کنیم این امکان را فراهم کرده اند که اصلاح فرم لابیا و تنگ کردن واژن در یک جلسه امکان پذیر باشند. به این ترتیب می توانیم در یک جلسه درمانی دو مشکل را به طور همزمان برطرف و در انرژی و هزینه های مادی صرفه جویی کنیم. تزریق ژل به لابیا واژن اصفهان و تزریق چربی به واژن در اصفهان در کلینیک دکتر مقاره صورت می گیرد. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان جراحی زیبایی واژن در اصفهان با کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن

دلیل انجام عمل تنگ کردن واژن در جراحی لابیاپلاستی چیست؟
یکی از مشکلات خانم ها این است که واژن و کانال جنسی آن ها با گشادی مواجه است، به همین دلیل هنگام جراحی لابیا پلاستی، عمل تنگ کردن واژن نیز انجام می دهند.
جراحی همزمان لابیاپلاستی با تنگ کردن واژن چگونه است؟
لیزرهایی که در جراحی لابیاپلاستی استفاده می شود این ویژگی را نیز دارند که در کنار ترمیم لابیاها در یک جراحی بتوانند واژن را نیز تنگ کنند.