گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی

آیا می دانید که عمل لابیاپلاستی چیست؟ لابیاپلاستی یکی از عمل های قابل انجام در قسمت واژن است که به نوعی جراحی زیبایی به شمار می‌رود و باعث زیباتر شدن ناحیه تناسلی در بانوان می شود. یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود بسیاری از افراد از انجام عمل لابیاپلاستی خودداری کنند، ایجاد گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی است. افراد مختلف فکر می‌کنند در صورت انجام این عمل ممکن است دچار گوشت اضافه در قسمت واژن خود شوند و به همین دلیل سعی می‌کنند این عمل جراحی را انجام ندهند، اما آیا واقعاً انجام عمل جراحی لابیاپلاستی باعث ایجاد گوشت اضافه خواهد شد؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. یکی از نکات لازم در راستای تجربه عمل لابیاپلاستی داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و انتخاب دکتر متبحر است. تا تجربه این عمل را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. برای عمل لابیاپلاستی در اصفهان باید بهترین دکتر را مد نظر داشته باشید. 

 

آیا گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی ایجاد می شود؟

عمل لابیاپلاستی به صورت کلی عملی کم خطر است که امکان بروز عوارض بعد از آن تا حدود زیادی کم است، اما در برخی از موارد ممکن است افرادی که این عمل را انجام می‌دهند دچار عوارض مختلفی شوند که ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل یکی از آن ها است.
درصد ابتلا به گوشت اضافه بعد از عمل لابیاپلاستی در کمتر از دو درصد است و به همین دلیل اگر قصد انجام این عمل را دارید در مورد ایجاد گوشت اضافه نگرانی خاصی نداشته باشید زیرا درصد ابتلا به آن تا حدود زیادی کم است.
دلیل اصلی ایجاد گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی این است که پوست افراد کلوئید ساز است. پزشک معالج قبل از انجام عمل کلوئید ساز بودن پوست را بررسی نموده و ریسک ابتلا به گوشت اضافه را به شما می گوید. به همین دلیل اگر احساس می کنید پوست شما هیچگونه کلوئیدی ایجاد نمی کند، انجام این عمل بر روی شما مشکل خاصی نخواهد داشت.
طبق مطالعات انجام شده در مورد عمل لابیاپلاستی از حدود هر ۱۰۰ زن ممکن است یک یا دو نفر به این عارضه دچار شوند، به همین دلیل بهتر است اگر قصد انجام عمل لابیاپلاستی را دارید به هیچ عنوان در این مورد ذهن خود را تیره نکنید و عمل مورد نظر را انجام دهید؛ به علاوه اگر این مشکل برای شما پیش آمد می توانید با استفاده از روش هایی کاملا ساده این مشکل را به صورت کامل حل کنید. مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی اهمیت ویژه ای دارد. با دانستن مراقب های قبل و بعد از عمل، عوارض لابیاپلاستی را کاهش دهید. دکتر لیلا مقاره عابد بهترین جراح لابیاپلاستی است. اگر قصد انجام عمل لابیا پلاستی دارید و می خواهید اطلاعات در این زمینه کسب کنید، با کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید.

آیا گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی ایجاد می شود؟

درمان گوشت اضافه در ناحیه واژن

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی پزشک در حدود ۱ الی ۲ جلسه شما پیشنهاد می کند که برای ویزیت کردن باید به نزد پزشک خود بروید و مجدداً ناحیه واژن شما بررسی خواهد شد. برای پیشگیری و یا درمان گوشت اضافه بهتر است از پماد استفاده کنید تا در مراحل اولیه مانع از ایجاد گوشت اضافه در ناحیه واژن شود. این پمادها بعد از انجام عمل لابیاپلاستی و همچنین برای از بین بردن جای بخیه به افراد پیشنهاد می شوند و بعد از خرید این محصول می توانید تا حد زیادی از بروز مشکلات جلوگیری کنید. 
اگر در جلسات معاینه، پزشک تشخیص دهد که به دلیل انجام عمل لابیاپلاستی گوشت اضافه در واژن شما ایجاد شده است، برای شما درمان های مختلفی برای این گوشت اضافه توصیه می‌کند. برای مثال یکی از مهمترین مواردی که با استفاده از آن می توان گوشت اضافه را از بین برد، تجویز پمادهای مخصوص در این زمینه است. این مورد در صورتی تجویز می‌شود که گوشت اضافه زیاد و بیش از اندازه نباشد و تنها مقدار کمی گوشت اضافه بر روی ناحیه واژن ایجاد شده باشد.
در برخی از موارد ممکن است پزشک شما تشخیص دهد گوشت اضافه خیلی زیاد است و با استفاده از پماد و یا درمان های این چنینی قابل برداشته شدن نیست، به همین دلیل یک جلسه عمل جراحی برای برداشتن گوشت اضافه به شما پیشنهاد می کند و به این صورت گوشت اضافه را به صورت کامل بر می‌دارد و به همین دلیل حتی اگر بعد از انجام عمل لابیاپلاستی دچار گوشت اضافه شدید، هیچگونه نگرانی برای از بین بردن آن وجود نخواهد داشت.
عمل جراحی که برای برداشتن گوشت اضافه ناحیه واژن انجام می‌شود عمل کاملاً سرپایی است و به هیچ عنوان نیاز به بستری بعد از آن وجود ندارد و به علاوه زخم‌های بعد از آن خیلی زود ترمیم می‌شوند و با تجویز پماد و درمان های دیگر بعد از عمل جراحی ناحیه واژن مجدداً به شکل سالم خود باز می‌گردد.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول گوشت اضافه بعد از لابیاپلاستی

علت اصلی ایجاد گوشت اضافه بعد از انجام عمل لابیا پلاستی چیست؟

علت اصلی ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل لابیا پلاستی عدم تخصص پزشک و جراح و رعایت نکردن مراقبت های ویژه بعد از عمل است.

چگونه از ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل لابیا پلاستی جلوگیری شود؟

عمل توسط پزشک متخصص و مجرب و انجام عملیات مراقبتی چون استفاده از کمپرس سرد، بالا نگه داشتن پا، استفاده از لباس نخی گشاد، رعایت بهداشت و عدم انجام رابطه جنسی تا مدت مشخص شده توسط دکتر می تواند تا حدود زیادی از ایجاد گوشت اضافه بعد از عمل لابیا پلاستی جلوگیری کند.

گوشت اضافه بعد از عمل لابیا پلاستی چگونه درمان می شود؟

پس از معاینه پزشک و تایید ایجاد گوشت اضافه معمولا با استفاده از پماد درمان می شود. البته پماد باید توسط پزشک تجویز شود. گاهی نیز با تایید پزشک با یک عمل سرپایی گوشت اضافه برداشته می شود.