عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی در اصفهان یکی از عمل های زیبایی ناحیه تناسلی بانوان است، که ممکن است برای درمان برخی از مشکلات زنانه یا زیبایی بیشتر اندام تناسلی صورت گیرد. در عمل لابیاپلاستی، لابیاهای کوچک اندام تناسلی زنان که به دلایلی مانند زایمان، مشکلات هورمونی یا چاقی و لاغری های مکرر آویزان و تیره شده است، توسط جراحی یا لیزر کوچک شده و با این کار، ناحیه زیباتر می شود. عمل لابیاپلاستی توسط دکتر لیلا مقاره عابد برای شما عزیزان قابل انجام است. در ادامه این مقاله از سایت دکتر لیلا مقاره عابد بیشتر با عمل لابیا اصفهان آشنا می شویم.

عمل زیبایی واژن در اصفهان

عمل زیبایی واژن

جراحی لبه های کوچک واژن می تواند بسیاری از مشکلات زنان، حتی مشکلات زناشویی و ناراحتی های حین مقاربت را کاهش دهد. بزرگی لابیاهای اندام تناسلی علاوه بر کاهش اعتماد به نفس خانم ها، می تواند عوارض جانبی دیگری چون:

  • درد و ناراحتی حین رابطه جنسی
  • عدم خروج ترشحات واژن و افزایش احتمال عفونت زنانه
  • ناراحتی، احساس درد و کشیدگی در هنگام پوشیدن لباس های زیر تنگ
  • درد و سوزش هنگام فعالیت های شدید بدنی مثل ورزش و دوچرخه سواری
  • انحراف جریان ادرار و پخش شدن آن

همه مشکلات بیان شده به راحتی با یک عمل سرپایی، با کمترین درد و خونریزی قابل حل است. اگر شما هم دچار یکی از مشکلات بالا هستید، حتما به عمل لابیاپلاستی فکر کنید.

لابیاپلاستی در اصفهان چقدر طول می کشد؟

مدت زمان عمل لابیاپلاستی را نمی توان به طور دقیق مشخص نمود. زمان این عمل بسته به نوع جراحی مورد نیاز، متفاوت است و به طور تقریبی 15 دقیقه طول می کشد.

عمل زیبایی واژن

بهترین روش برای عمل لابیاپلاستی چیست؟ لیزر یا جراحی؟

a href="/لابیاپلاستی%20اصفهان%20نی%20نی%20سایت">لابیاپلاستی اصفهان&nbsp"نی نی سایت به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود. در روش لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا همزمان با برش لابیاها، پیش گیری از خونریزی نیز انجام می گیرد به همین دلیل به این روش، عمل بدون بخیه نیز می گویند. اما باید به این نکته توجه نمود که عمل لابیاپلاستی با لیزر تنها برای مواردی است که 0.5 تا 1 سانتی متر از لابیا نیاز به برش و برداشت دارد. در موارد دیگر باید حتما جراحی و برش بدون لیزر انجام شود. لازم به ذکر است برای عمل لابیاپلاستی علاوه بر بی حسی موضعی، از گاز انتونكس نیز برای بی دردی استفاده می شود.

آیا دختران باکره نیز می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

بسیاری از دوشیزگان نیز با اطلاع از فواید این عمل زیبایی، تمایل برای انجام آن و زیباتر شدن ناحیه تناسلی خود دارند اما نگران بکارت خود هستند. دختران باکره باید بدانند که این عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره به هیچ عنوان آسیب ا نیست و تنها در بخش بیرونی این ناحیه، برش و جراحی صورت می گیرد و اثری بر واژن و پرده بکارت ندارد. برای انجام این عمل می توانید به مطب بهترین دکتر لابیاپلاستی در اصفهان، دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه نمایید.

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است؟ آیا بیمه هزینه آن را پرداخت می کند؟

هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان متغیر است و بسته به میزان برش و نوع جراحی، توسط پزشک مشخص می شود. بسیاری از خانم ها درباره شرایط بیمه ای این عمل سوال دارند. باید گفت که هزینه لابیا اصفهان توسط بیمه تحت پوشش قرار نمی گیرد. شرکت های بیمه ای این عمل را جز عمل های زیبایی طبقه بندی می کنند و به این دلیل هزینه ای از طرف آن ها برای این عمل پرداخت نمی شود.

لابیاپلاستی در اصفهان

نکات مهم برای سپری کردن دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی

مراقبتهای  بعد از عمل لابیاپلاستی برای گرفتن نتیجه بهتر، کاهش درد و پیشگیری از خونریزی احتمالی مهم هستند:

  • حداقل تا 24 ساعت بعد از عمل استراحت کنید.
  • از کمپرس سرد بر روی ناحیه جراحی استفاده نمایید.
  • تا 4 هفته بعد از عمل نباید مقاربت و روابط جنسی داشته باشید.
  • از پوشیدن لباس زیر و شلوارهای تنگ خودداری کنید.
  • وجود خونریزی جزئی در دوران نقاهت عادی است اما اگر خونریزی و درد شما زیاد و غیر قابل تحمل شد، باید به پزشک مراجعه کنید.
  • از استعمال انواع پماد، کرم و شوینده هایی که توسط پزشک تجویز نشده، خودداری کنید.
  • با رعایت رژیم غذایی مناسب از ابتلا به یبوست پیش گیری کنید.
  • از مواد غذایی که باعث التیام زخم می شود، استفاده کنید. ماهی، میوه و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.
  • از انجام فعالیت های بدنی شدید مثل ورزش خودداری کنید.

بسیاری از خانم ها باورهای غلطی درباره عمل لابیاپلاستی دارند و از این رو با مشکلاتی که لابیاهای بزرگ و آویزان برای آن ها ایجاد می کند، از این عمل ترس دارند. باورهای غلطی چون درد زیاد بعد از عمل، خونریزی زیاد حین عمل و طولانی بودن زمان عمل لابیا اصفهان که باعث می شود که از انجام این عمل صرف نظر کنند. همان طور که در این مطلب خواندید همه این باورها نادرست است. اگر دوست دارید ناحیه تناسلی زیبایی داشته باشید باید بدانید که عمل لابیاپلاستی در اصفهان یک عمل ساده و راحت است که شما می توانید به راحتی آن را انجام دهید تا ناحیه تناسلی زیبایی داشته باشید.

نکات مهم برای سپری کردن دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی

چه کسانی نیاز به لابیاپلاستی دارند؟

این عمل مناسب برای کوچک کردن لابیاها است. این عمل به دلایل مختلفی انجام می شود. هم به زیبایی آلت تناسلی بانوان و هم در صورت داشتن هرگونه مشکلی به برطرف کردن مشکلات لابیاها کمک می کند. اما سوال مطرح شده در اینجا این است؛ که این عمل مناسب برای چه کسانی است؟ افراد می توانند دلایل مختلفی برای انجام این عمل داشته باشند. افرادی که لابیاهای بزرگ دارند نمی توانند به راحتی دوچرخه سواری کنند که با لابیاهای بزرگ امر دوچرخه سواری منجر به سوزش، درد و خارش در آن ها می شود. این افراد یکی از گزینه هایی هستند که مناسب جهت لابیاپلاستی هستند.
افراد دیگری که گزینه های مناسبی جهت این عمل به شمار می روند؛ آن هایی بوده که به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ در حین رابطه جنسی دچار سوزش و درد می شوند. به همین دلیل بهترین گزینه برای این افراد عمل لابیاپلاستی است.
همچنین افرادی که لابیاهای بزرگ دارند نمی توانند لباس های تنگ بپوشند. پوشیدن لباس زیرها و یا حتی شلوارهای جین و چسبان باعث می شود دچار درد و سوزش شوند. با انجام این عمل بر روی این افراد می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد.
البته عده زیادی از افراد هم تنها برای ایجاد افزایش زیبایی این عمل را انجام می دهند. که در آن صورت دیگر این عمل جنبه درمانی نداشته و جنبه زیبایی دارد که کاملا سلیقه ای است. به عنوان مثال در بعضی از افراد بزرگ بودن لابیاها شاید به حدی نباشد که مشکلی ایجاد کند اما برای خود شخص ناخوشایند است بنابراین این عمل را انجام می دهند. یا ممکن است برای بسیاری از افراد عدم تقارن در لابیاها وجود داشته باشد و یا تیرگی در بخش لابیاها ظاهر نازیبا به وجود آورده و فرد را دچار ناراحتی و عدم اعتماد به نفس کند که در این شرایط افراد می توانند با یک عمل لابیاپلاستی هم عدم قرینگی را تا حد زیادی برطرف کنند و هم با بزداشتن قسمت های تیره تیرگی ها را برطرف کنند و ظاهری زیبا و قابل قبول را برای آلت تناسلی فرد به وجود آورند. عمل لابیاپلاستی را بعد از بلوغ برای هر فردی می توان انجام داد و محدودیت خاصی وجود ندارد. البته ناگفته نماند که اصولا مسائلی باعث تغییر در شکل ظاهری لابیاها می شود و به خودی خود لابیاها بدشکل و بدظاهر نیستند مگر در یک سری از افراد. عموما به دلیل انجام متعدد زایمان های طبیعی، بالا رفتن سن، افزایش و کاهش وزن و سایز و ... تغییر در شکل ظاهری لابیاها ایجاد می شود.

چه کسانی نیاز به لابیاپلاستی دارند؟


مزایای لابیاپلاستی با لیزر

اجازه دهید در ابتدا توضیحاتی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر برای شما داشته باشیم. به طور کلی دستگاه های مختلف نوینی این روزها جایگزین روش های قدیمی شده است؛ و اغلب افراد ترجیح می دهند تا از این روش ها تا حد ممکن بیشتر از روش های قدیمی استفاده کنند. به عنوان مثال دستگاه لیزر فرکشنال یکی از این دستگاه ها است. که به عنوان جدیدترین دستگاه برای عمل بانوان استفاده می شود. عمل لابیاپلاستی با لیزر به صورت سرپایی و با بیحسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می شود. هدف از انجام این عمل عموما کاهش میزان درد و خونریزی و همچنین بالا بردن رضایت در بانوان با کمتر شدن خونریزی و درد در هنگام عمل است. از آن جهت که لابیاها بسیار پرخون هستند استفاده از لیزر کمک می کند تا سر لابیاها با لیزر مسدود شود و با این کار کمترین میزان خونریز را در حین عمل شاهد خواهیم بود. همین امر باعث می شود تا افرادی که با این روش عمل خود را انجام می دهند کمتر دچار خونریزی شوند و بعد از عمل مشکلاتی که به دلیل از دست دادن خون زیاد به وجود می ایند همچون سرگیجه و یا کمخونی را پیدا نکنند. از مزایای عمل لابیاپلاستی با لیزر غیر از مواردی که در بالا در مورد آن ها صحبت شد می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:
رفع عدم تقارن در لابیاها: به دلایل مختلفی افراد ممکن است از بدو تولد دچار عدم قرینگی لابیاها و بزرگ بودن غیر معمول لاییاها باشند. که در طول زندگی ین مسئله برای بعضی افراد ایجاد مشکلاتی می کند. با عمل لابیا پلاستی این مشکلات برطرف می شود که این روزها انجام این عمل با لیزر بسیار تاثیگذارتر است.
کشیدگی و افتادگی لابیاها: عموما بعد از تغییرات در وزن، زایمان طبیعی به خصوص در بانوانی که تجربه زایمان های متعددی دارند این مشکل بیشتر دیده می شود. که همین مشکلات می تواند با عمل لابیاپلاستی با لیزر برطرف شود.
لابیاهای بزرگ بیرونی: بزرگ بودن لابیاها در هنگگام دوچرخه سواری یا زمان برقراری رابطه جنسی و برای بانوان در هنگام ورزش یا زمان هایی که لباس های تنگ می پوشند می تواند اذیت کننده باشد. حتی در بعضی افراد با درد و سوزش همراه است.
عمل لابیاپلاستی با لیزر به برداشتن تیرگی ها، پوست اضافه، رفع چروک و برداشتن قسمت اضافه کمک می کند. و در بالا بردن اعتماد به نفس بانوان و سلامتی ان ها بسیار تاثیرگذار است.

 مزایای لابیاپلاستی با لیزر


مشاوره رایگان لابیاپلاستی

برای انجام این عمل مهم ترین چیز در ابتدا داشتن اطلاعات کافی در رابطه با این عمل چه به صورت جراحی و چه با لیزر است و در مرحله بعد تحقیق در رابطه با دکتر متخصص است. این عمل با ناحیه حساسی از بدن در ارتباط است. بنابراین لازم است تا دکتری که برای انجام این عمل انتخاب می کنید یک متخصص با تجربه بلند مدت در زمینه انجام این عمل باشد. شما جدای از پیدا کردن یک دکتر متبحر لازم است تا قبل از عمل از دکتر خود مشاوره دریافت کنید. دکتر لیلا مقاره عابد به عنوان یکی از متبحرترین دکترها شناخته می شود که شما می توانید با اطمینان به توانمندی این دکتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از هر اقدامی عمل خود را با اطمینان خاطر و اطلاعت کامل انجام دهید.

عمل لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

انجام عمل لابیا پلاستی با لیزر به مراتب بهتر است، زیرا در عمل های زیبایی نتیجه کار باید تمیز و دلخواه باشد. انجام عمل زیبایی واژن به وسیله لیزر، باعث می شود برش ها زیباتر شوند زیرا لیزر دقت بالایی در این زمینه دارد. از دیگر مزایای لابیاپلاستی با لیزر می توان به کم شدن زمان نقاهت پس از عمل اشاره کرد. به طور کلی انجام عمل لابیا پلاستی با لیزر یا جراحی به میزان بزرگی و دفورمتی لابیا وابسته است، اما اگر می توانید این عمل را با لیزر انجام دهید، حتما واژن خود را به دست لیزر بسپارید تا نتیجه مطلوب تری را به دست آورید.

یکی از صفحات پر بازدید در نی نی سایت به عنوان مرجعی برای مسائل مرتبط با بانوان، صفحه ای تحت عنوان لابیا اصفهان است که افراد مختلف اطلاعات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، اما معمولا درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان صحبت چندانی نشده و افراد بیشتر به معرفی پزشکان و بیان تجربه های خود پرداخته اند. اگر به دنبال استعلام هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان نی نی سایت هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از طریق تماس با مطب دکتر لیلا مقاره عابد بدست بیاورید.
کم شدن مدت نقاهت پس از عمل با لیزر، به این میزان است که بسیاری از افراد می توانند تنها نیم ساعت پس از عمل، بدون هیچ مشکل و درد و خونریزی به منزل برگردند. البته این مورد هم به آستانه تحمل درد هر فرد بستگی دارد، اما در اکثر موارد به این صورت است. از دیگر مزایای بسیار مهم عمل لابیا اصفهان با لیزر این است که در اغلب موارد احتیاجی به بخیه زدن نیست، حتی اگر فردی نیاز به بخیه پیدا کند، تنها با یکی دو بخیه مشکل حل می شود. البته این روش برای همه خانم ها مناسب نیست و یک متخصص جراحی زنان باید تشخیص بدهد که انجام این عمل برای شما با لیزر بهتر است و یا با جراحی. بنابراین شما می توانید به یک فرد متخصص در این حوزه مراجعه کنید و بهترین راهکارها را از ایشان دریافت کنید. دکتر لیلا مقاره عابد یکی از برترین و حاذق ترین پزشک ها در این زمینه هستند و در این راه سال ها تجربه کسب کرده اند و عمل های بسیار موفقی را پشت سر گذاشته اند. دستگاه های مورد استفاده برای لابیاپلاستی در این مطب از به روز ترین دستگاه های دنیا هستند. درباره عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره در این مقاله بخوانید.

دکتر لیلا مقاره عابد با سالها تجربه

دکتر لیلا مقاره عابد با سال ها تجربه در زمینه عمل لابیاپلاستی یکی از شناخته شده ترین پزشکان زنان و زایمان در اصفهان است. دکتر لیلا مقاره عابد با بهترین امکانات مطابق با جدید ترین دستگاه های روز دنیا عمل لابیا پلاستی را برای شما عزیزان انجام می دهد. با تجربه فراوانی که خانم دکتر مقاره عابد با سال ها طبابت کسب کرده است، می تواند برای افرادی که به این عمل زیبایی علاقه دارند یا احتیاج دارند، گزینه فوق العاده مناسبی باشد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و راهنمایی شوید. توجه داشته باشید که مشاوره درست و خالصانه دکتر لیلا مقاره عابد نگرانی شما را از این عمل زیبایی واژن برطرف خواهد کرد. به تجربه چندین و چند ساله دکتر لیلا مقاره عابد اعتماد کنید.

 

دکتر لابیاپلاستی در اصفهان چه کسی را معرفی میکنید؟

شهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای بسیار پرآوازه در زمینه ارائه خدمات پزشکی به خصوص خدمات زیبایی است. عمل لابیاپلاستی نیز یکی از جراحی های زیبایی است که می بایست توسط پزشک متخصص انجام شود. در این زمینه پزشکان متعددی در جای جای کشور مشغول به فعالیت هستند. اما در شهر اصفهان یکی از بهترین و باتجربه ترین پزشکان در این زمینه در حال ارائه خدمات به بیماران بوده، که محبوبیت بسیار زیادی نیز بین بانوان پیدا کرده است. دکتر مقاره به عنوان متخصص جراحی لابیاپلاستی در اصفهان توانسته است در این زمینه بسیار موفق عمل کند و تجربه و تخصص چندین ساله خود را در کنار به روز ترین تجهیزات جهانی موجود به کار بگیرد و در به منظور انجام بهترین و باکیفیت ترین عمل لابیاپلاستی در اختیار بیماران قرار بدهد. بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که عمل لابیاپلاستی در اصفهان باید توسط یک دکتر حرفه ای انجام شود. 

تخصص دکتر لابیاپلاستی چه باید باشد؟

تخصص دکتر لابیاپلاستی چه باید باشد؟

دکتری که عمل لابیاپلاستی را انجام می‌ دهد می‌ بایست متخصص زنان و متخصص جراحی های زیبایی زنان بوده و در این زمینه تجربه کافی به دست آورده باشد. عمل لابیاپلاستی به دو روش انجام می‌ شود که روش اول با استفاده از تیغ و روش دوم با استفاده از لیزر انجام می شود. دکتر مقاره که به عنوان بهترین متخصصین جراحی زیبایی بانوان در اصفهان مشغول به فعالیت بوده، در این زمینه تجربه بسیار زیادی دارد و در هر دو روش بسیار موفق عمل کرده است.

یک پزشک با تجربه برای انجام عمل لابیاپلاستی باید حتما دوره های خاص را در زمینه جراحی زیبایی زنان پشت سر گذاشته باشد، و در انجام این عمل ها به اندازه کافی تجربه کسب کرده باشد. اگرچه که تخصص پزشک برای موفقیت آمیز بودن جراحی بسیار حائز اهمیت است اما بهتر است بدانید که علاوه بر تخصص تجربه نیز در زمینه عمل های زیبایی کاملا لازم و ضروری است. به همین جهت نیز ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم پزشکی را در این زمینه برای شما معرفی کنیم که نه تنها برای انجام عمل های زیبایی بانوان تخصص بسیار بالایی دارد، بلکه تجربه بسیار خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.

یکی از صفحات پر بازدید در نی نی سایت به عنوان مرجعی برای مسائل مرتبط با بانوان، صفحه ای تحت عنوان لابیاپلاستی دراصفهان است که افراد مختلف اطلاعات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند، اما معمولا درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان صحبت چندانی نشده و افراد بیشتر به معرفی پزشکان و بیان تجربه های خود پرداخته اند. اگر به دنبال استعلام هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان نی نی سایت هستید به شما توصیه می کنیم اطلاعات مورد نیاز خود را مستقیما از طریق تماس با مطب دکتر لیلا مقاره عابد بدست بیاورید.

دکتر مقاره متخصص جراحی لابیاپلاستی در اصفهان

لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت

 

دکتر لیلا مقاره عابد یکی از متخصصان برجسته و مورد تایید است. او با داشتن تجربه و تخصص فراوان در این زمینه، به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات لابیاپلاستی در نی نی سایت اصفهان شناخته می‌شود. یکی از نکاتی که دکتر لیلا مقاره عابد را از سایر متخصصان متمایز می‌کند، نظرات مثبت و اعتماد بسیاری از بیماران و مشتریان سابق وی است. مشتریان او به عمل‌کرد و توانایی‌های او در انجام عمل لابیاپلاستی اعتماد دارند و از نتایج موفقیت‌آمیزی که از اعمال ایشان بهره‌مند شده‌اند، رضایت دارند. دکتر لیلا مقاره عابد در نی نی سایت به عنوان یک جراح با تجربه لابیاپلاستی در اصفهان شناخته می‌شود. او به دقت مشکلات بیماران خود را تشخیص می‌دهد و بر اساس نیازهای آن‌ها برنامه‌های درمانی شخصی‌سازی می‌کند. اگر شما نیز به دنبال یک متخصص لابیاپلاستی معتبر در اصفهان هستید، به نظرات مردم در نی نی سایت اعتماد کنید و با مشاوره و ملاقات شخصی با ایشان می‌توانید با تمام جزئیات مرتبط با عمل لابیاپلاستی و انتظارات خود آگاه شوید.

 لابیاپلاستی اصفهان نی نی سایت

دکتر مقاره متخصص جراحی لابیاپلاستی در اصفهان

دکتر مقاره به عنوان بهترین جراح لابیاپلاستی مشغول به فعالیت است. این پزشک توانسته است چندین عمل لابیاپلاستی را بدون هیچ گونه عارضه و بدون هیچ گونه مشکل انجام دهد و رضایت خاطر مشتری را فراهم کند. اگر شما نیز به دنبال یک ظاهر زیبا و ایده آل و بدون عیب و نقص برای واژن خود می گردید می توانید از طریق لینک های ارتباطی ما با سیستم نوبت دهی دکتر مقاره در تماس باشید. علاوه بر آن کارشناسان ما در این وب سایت آماده پاسخگویی به تمامی سوال های شما در این زمینه هستند.

لذا شما می توانید قبل از مراجعه حضوری به دکتر مقاره؛ پاسخ بسیاری از پرسش های خود را نیز در این وب سایت تحت نظر دکتر دریافت نموده و سپس با خیالی آسوده‌ تر و با اطمینان خاطر بیشتر برای انجام عمل جراحی خود به دکتر مقاره متخصص جراحی لابیاپلاستی در اصفهان مراجعه کنید. کسانی که به این پزشک مراجعه کرده اند و تجربیات خود را در وبسایت های متعدد و شبکه‌ های اجتماعی در اشتراک گذاشته اند همگی در رضایت خاطر بالا از نتیجه عمل اشتراک نظر دارند. به همین جهت نیز ما به شما اطمینان خاطر بالا می‌دهیم که انتخاب دکتر مقاره به جرات می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دیدگاه‌ها  
+2
به نقل از سیما:
لابیاپلاستی درد داره؟

میزان دردی که احساس می کنید به آستانه تحمل شما در مقابل درد بستگی دارد. معمولا عمل دردناکی نیست.
+1
به نقل از shadi:
متن بسیار جامع و کاملی

ممنون از توجه شما
+2
زایمان طبیعی داشتم بخیه پرینه باز شده و مجددا بخیه نشد. کاندیدی این عمل هستم؟
+2
به نقل از سمیه:
زایمان طبیعی داشتم بخیه پرینه باز شده و مجددا بخیه نشد. کاندیدی این عمل هستم؟

با سلام خدمت شما مادر عزیز-بله-لابیاپلاستی و پرینورافی را باید بصورت همزمان انجام بدهید.
لطفا یه مرکز خوب برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان بهم معرفی می کنید؟
به نقل از فرنوش:
لطفا یه مرکز خوب برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان بهم معرفی می کنید؟

کلینیک دکتر مقاره یکی از بهترین مراکز برای انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان است برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت ویزیت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول لابیاپلاستی

لابیاپلاستی درد داره؟
میزان دردی که احساس می کنید به آستانه تحمل شما در مقابل درد بستگی دارد. معمولا عمل دردناکی نیست.
هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر است؟ آیا بیمه هزینه آن را پرداخت می کند؟