بهترین دکتر برای ترک های پوستی

ترک های پوستی که به دلایل مختلفی روی پوست ظاهر می شوند، استریا نام دارند. استریا نام علمی و پزشکی است که برای ترک پوستی از آن استفاده می کنند. چاق و لاغر شدن، سندرم کوشینگ، رشد در دوران بلوغ، زایمان و بارداری و ژنتیک از دلایل شایع استریا می باشد و دلیل اصلی آن کش آمدن پوست و ایجاد این ترک ها است. برای درمان و جلوگیری از ترک های پوستی راه های متفاوتی چون کربوکسی تراپی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، جراحی و... وجود دارد.
درمان بیماری های پوستی، صد در صدی نیستند اما با صبر و حوصله می توان نتیجه دلخواه را بدست آورد. بیشتر درمان هایی که برای ترک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرند باید تحت نظر متخصص پوست و مو باشد اما با توجه به نوع درمان می توانید بهترین دکتر را برای درمان ترک پوستی خود انتخاب نمایید.

روش های درمانی برای ترک های پوستی

امروزه برای رفع این مشکل از لیزر نیز استفاده می کنند، لیزر یکی از روش های موثر بوده و متقاضیان بسیاری دارد، این کار در کلینیک های تخصصی پوست و مو به صورت کاملا حرفه ای زیر نظر متخصص پوست انجام می شود. اما طبق گفته بهترین دکترها و تحقیقاتی که انجام داده اند بهترین روش برای درمان استریا، درمان ترکیبی می باشد، به گونه ای که با دو روش درمانی همزمان اقدام به از بین بردن ترک های پوستی می کنند. باید توجه کنید که تمامی دکترهای پوست و مو دارای سواد کافی هستند و توانایی پیدا کردن بهترین راه برای رفع این مشکل را دارند. اگر صبور هستید بهتر است برای رفع ترک های پوستی ابتدا از روش های خانگی استفاده کنید و اگر نتیجه رضایت بخش نبود به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بهترین راه برای از بین بردن ترک ها را با توجه به نوع آن ها به شما پیشنهاد دهد. متخصصین پوست و مو با توجه به نوع و اندازه ترک ها و مدت زمانی که به وجود آمده اند می توانند بهترین درمان را انجام دهند، برای مثال اگر ترک ها سطحی بوده و عمق کمی داشته باشند از روش درمانی میکرودرم آبریژن استفاده کرده و آن ها را از بین می برند. حتی گاهی با تجویز پزشک در کنار میکرودرم از کرم های موضعی هم استفاده می شود که می تواند نتیجه بهتری داشته باشد. گاه دکتر پوست با تشخیص نوع ترک و تعیین درمان آن روش هایی را پیشنهاد می کند که به زیبایی بیشتر کمک کرده و از شل شدن پوست جلوگیری می کند و با کشیدن سطح پوست در روش های گوناگون سبب کمرنگ شدن ترک ها می شوند.

روش های درمانی برای ترک های پوستی

ویژگی های بهترین دکتر برای ترک های پوستی

بهترین دکتر برای ترک های پوستی، دکتری می باشد که تشخیص بسیار خوبی داشته باشد و بتواند بهترین روش را تجویز کند. همچنین بیمار را به نتیجه دلخواه خود برساند، زیرا برخی ترک ها بسیار قدیمی هستند و هیچگونه درمانی روی آن ها جوابگو نیست و استفاده از هر روشی تقریبا بی تاثیر است، در نتیجه انجام هرگونه درمانی سودی برای فرد ندارد. در کل مهم ترین مورد برای رفع ترک های پوستی، شناخت نوع آن می باشد به خصوص عمق ترک ها که نوع درمان را مشخص می کند، پس دکتر پوستی خوب است که تجربه و شناخت بالایی نسبت به ترک های پوستی داشته باشد.

نوشتن دیدگاه