تیکسل برای رفع استریا

استریا نام دیگر ترک های پوستی می باشد که به دلایل بسیاری ممکن است در قسمت هایی از بدن به وجود بیاید، ترک های پوستی در واقع در اثر کشش پوست پدیدار می شوند.

کاربرد های تیکسل 

تیکسل یکی از تازه ترین روش ها برای جوان سازی پوست است که کاربرد بسیاری دارد، با توجه به همین ویژگی ها متقاضیان بسیاری برای این روش وجود دارد، در این روش درمانی می توان به از بین بردن چین و چروک های پوستی، رفع منافذ باز، جای جوش، افتادگی پوست و ... پرداخت. با توجه به کاربرد گسترده ای که تیکسل برای درمان مشکلات پوستی دارد می توان نتیجه گرفت که درمان مناسبی برای رفع ترک های پوستی نیز است، این روش درمانی با کمترین دوران نقاهت و درد سبب تحریک تولید کلاژن سازی پوست می شود و همین امر می تواند به استحکام پوست کمک کند، با توجه به تحقیق هایی که پزشکان انجام داده اند به این نتیجه رسیدند که تیکسل نتایج بهتری نسبت به روش های دیگر برای جوانسازی و رفع ترک های پوستی یا استریا دارد.

کاربرد های تیکسل 

استفاده از تیکسل برای درمان استریا

تیکسل دستگاهی شبیه به لیزر دارد اما کارایی بیشتری نسبت به آن داشته و در تمامی نقاط بدن قابل استفاده است که این امر به دلیل ساختار ویژه ای است که دارد. مدتی است که از روش درمانی تیکسل برای رفع استریا استفاده می شود، گاهی حتی در جلسه اول می توان نتیجه درمانی را مشاهده کرد اما با توجه به توصیه متخصص بهتر است دوره 2-5 جلسه ای را گذراند. به طور کلی ساختن کلاژن جدید 3-6 ماه به طول می انجامد در نتیجه بهتر است دوره های درمانی آن هر 4هفته یک بار باشد تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید و ترک های پوستی را از بین ببرید.
دستگاه تیکسل شامل صفحات فلزی و هرمی کوچکی می باشد که گرما تولید می کند و با هر شات آن به مدت چند ثانیه به پوست حرارت داده می شود که همین حرارت سبب تحریک کلاژن سازی شده. با استفاده از این حرارت قسمت هایی از سطح بیرونی پوست از بین می رود و پوست شروع به احیا آن می کند، تیکسل بر ترک های عمیق بدن هم تاثیر می گذارد و روند کلاژن سازی پوست را بهبود می بخشد. همانطور که در بالا گفته شد ترک های پوستی در اثر کشیدگی ناگهانی پوست ایجاد می شود و این کشیدگی می تواند به دلایلی مانند: چاق و لاغر شدن، رشد در دوران بلوغ، ورزش های سنگین، زایمان و بارداری و ... به وجود بیاید. 
برای رفع استریا روش های درمانی گوناگونی وجود دارد که برخی از آن ها بسیار موثر هستند اما جدیدترین روش، استفاده از دستگاه تیکسل می باشد که بدون هیچ نگرانی و بسیار سریع، بدون هیچگونه عوارضی به رفع استریا می پردازد. زمانی که ترک های پوستی در مرحله اولیه و بنفش رنگ هستند، با روش های خانگی، لیزر، مزوتراپی و ... از بین می روند اما اگر این ترک ها وارد فاز دوم شده و به مرور زمان کم رنگ شوند دیگر با روش های سنتی و خانگی قابل رفع شدن نیستند و باید از دستگاه هایی همانند تیکسل استفاده کنید، این دستگاه با حرارت و گرما کنترل می شود و فقط روی سلول های آسیب دیده و کشیده شده تاثیر می گذارد و با تحریک کلاژن سازی پوست جدیدی جایگزین پوست کشیده شده و آسیب دیده می شود.

نوشتن دیدگاه