لیزر مونالیزا بهتره یا ژولیت

از جمله دستگاه های لیزری که برای استفاده زیبایی واژینال بانوان مورد استفاده قرار می گیرند می توان به لیزر های مونالیزا و ژولیت اشاره کرد. برای مقایسه بین این دو نوع لیزر بهتر است نگاهی اجمالی به مشخصات و ویژگی های هر کدام داشته باشیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

تکنولوژی لیزر

با توجه به اینکه دستگاه های مونالیزا تاچ و ژولیت هر دو از تکنولوژی مشابهی بهره می گیرند می توان گفت که انتخاب هر کدام از این دو دستگاه بستگی به نظر فرد و پزشک مشاور دارد. دستگاه مونالیزا تاچ از جمله مهم ترین دستگاه های نسل co2 می باشد که اشعه آن جذب پوست می شود. اشعه لیزر های co2 با ایجاد منافذی در سطح ناحیه تناسلی و بخش مرطوب به صورت کنترل شده، کلاژن سازی آن ناحیه را تا حد زیادی بالا خواهند برد. دستگاه مونالیزا نسبت به دستگاه ژولیت می توان بافت سطحی را بیشتر را تخریب کند که در نهایت با ترمیم این بخش ناحیه تناسلی جوان تر و روشن تر خواهد شد. از دستگاه مونالیزا تاچ برای موارد زیر بهره برده می شود:

  • روشن کردن ناحیه واژینال
  • انجام لابیا پلاستی
  • تنگ کردن واژن
  • برطرف نمودن سوزش و خشکی واژن
  • درمان عفونت های واژینال
  • برطرف نمودن زگیل های تناسلی
  • و ...

لیزر مونالیزا بهتره یا ژولیت

دوره نقاهت لیزر مونالیزا در مقایسه با لیزر ژولیت

استفاده از لیزر های مونالیزا نسبت به ژولیت دارای نقاهت کمتری خواهد بود. در استفاده از لیزر معمولا به دوره ای که ممکن است مقداری سوختگی ، سوزش و قرمزی روی پوست ایجاد شود تا زمان بهبود آن را دوره نقاهت می گویند که در استفاده از لیزر مونالیزا این زمان یا وجود نخواهد داشت و یا بسیار کوتاه خواهد بود. لیزر های ژولیت نیز دوره نقاهت آزاردهنده ای نخواهند داشت و معمولا در زمان کوتاهی برطرف خواهد شد.
دردناک بودن لیزر
در استفاده از لیزر های نسل جدید معمولا از فناوری کولینگ و یا خنک کننده استفاده می شود که این امر باعث می شود درد لیزر احساس نشود. لیزر مونالیزا تاچ دارای فناوری کولینگ می باشد که درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.
نتیجه بخشی لیزر
در واقع میزان نتیجه گرفتن از یک دستگاه لیزر بستگی به نوع پوست و تجویز نوع لیزر توسط پزشک است. در نظر سنجی های انجام شده در رابطه با نتیجه گیری از لیزر، لیزر مونالیزا تاچ توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند.
هزینه لیزر
در رابطه با هزینه لیزر و تعداد دوره هایی که برای نتیجه گیری از یک لیزر باید انجام شود نظر نهایی توسط پزشک متحصص داده میشود. با توجه به اینکه لیزر های مونالیزا و ژولیت دارای عملکرد مشابه می باشند اما هزینه استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا برای افراد کمتر خواهد بود. میزان نتیجه بخشی و اثر گذاری لیزر از جمله عواملی است که در هزینه نهایی آن نیز تاثیر گذار خواهد بود. هرچه نتیجه بخشی بیشتر باشد تعداد جلسات لیزر و در نتیجه هزینه آن کمتر خواهد بود. در زمان معالجه به پزشک تمامی موارد بالا و دیگر موضوعات لازم برای فرد توضیح داده می شود تا بتواند با آگاهی بیشتری به انتخاب دستگاه لیزر مورد نظر بپردازد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیزر مونالیزا و ژولیت با مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید. یکی از دستگاه های لیزر مربوطه لیزر مونالیزا تاچ است. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.

نوشتن دیدگاه