مراقبتهای بعد از لیزر مونالیزا تاچ

تمامی افرادی که از لیزر مونالیزا تاچ برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند، باید در مورد مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ اطلاعات کاملی داشته باشند تا اثر گذاری لیز آنها به خوبی انجام شود و به خوبی موهای زائد آنها را از بین ببرد. مراقبت کردن بعد از لیزر موجب می شود که بیشتر خانم ها نتیجه بهترین را دریافت کنند و از لیزر خود رضایت کافی را به دست آورند. رای اینکه خانم ها به خوبی با روش های مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ آشنایی داشته باشند باید در ابتدا آن ناحیه بدن را که لیزر کرده اند را به خوبی بشناسند. در واقع باید بدانید هر ناحیه بدن که لیزر روی آن انجام می شود، نیاز به مراقبت های ویژه دارد که برای آشنایی بیشتر شما روش های مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ در هر ناحیه بدن را بیان کنیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ

در ادامه به بررسی نکاتی در روش های مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ  خواهیم پرداخت. همانطوری که بیان نمودیم برای مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ باید در ابتدا ناحیه بدن را به خوبی بشناسید که آنها عبارت است از :

مراقبتهای بعد از لیزر مونالیزا تاچ

مراقبت از بخش خارجی اندام تناسلی بعد از لیزر مونالیزا تاچ

  • شما پیش از اینکه بخش خارجی بدن خود را لیزر کنید، پزشک در مورد اقدامات پیش از لیزر برای شما توضیحاتی را ارائه می دهد، اما برای مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ که از این لیزر برای بخش های خارجی اندام تناسلی شما استفاده می کند هم نکاتی را بیان می دارد تا شما نتیجه بهتری از لیزر خود دریافت کنید، این نکات عبارت می باشد از :
  • استفاده نکردن از آب داغ دارای اهمیت بسیاری می باشد و شما به هیچ عنوان نباید تا یک روز بعد از لیزر از آب داغ استفاده نمایید. در واقع پزشک برای شما بیان می دارد که تا زمان بهبودی خود هرگز از آب داغ استفاده نکنید، چرا که در این صورت به بدن خود آسیب جدی وارد می نمایید.
  • محلی را که پزشک روی آن لیزر را انجام داده است را باید برای همیشه مرطوب نگه دارید، برای مرطوب نگه داشتن این محل پزشک بدون شک به شما پمادی را معرفی می کند که با استفاده از آن پماد می توانید محل لیزر شده را مرطوب نگه دارید. دقت داشته باشید که پزشک برای مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ پماد مناسبی را به شما معرفی می کند و شما باید از آن پماد استفاده کنید.
  • شما بعد از اینکه لیزر خود را انجام دهید، باید یک هفته از رابطه جنسی خودداری کنید، چرا که امکان دارد به ناحیه تناسلی شما آسیب جدی وارد سازد.

مراقبت از بخش داخلی اندام تناسلی بعد از لیزر مونالیزا تاچ

  • بخش داخلی اندام تناسلی از دیگر بخش هایی می باشد که از لیز مونالیزا تاچ برای از بین بردن موهای زائد این قسمت استفاده می شود و برای مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ هم باید به برخی از نکات توجه بسیاری داشته باشید، تا نتیجه بهتری را به دست آورید. بیشتر پزشکانی که از این دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند نکاتی را اعلام می داند که با وجود این نکات شما نتیجه بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد و این نکات عبارت می باشد از :
    جلسات درمانی که در مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ وجود دارد بسیار مهم می باشد و به همین دلیل شما باید به توصیه پزشک تمامی جلسات را به طور مرتب رعایت کنید و برای درمان نزد پزشک مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ

  • تا 48 ساعت بعد از اینکه از لیزر مونالیزا استفاده نمودید، باید دقت داشته باشید که از رابطه جنسی خودداری کنید، چرا که رابطه جنسی برای سلامت اندام تناسلی داخلی شما ضرر دارد و آسیب به بدن شما وارد می کند.
  • بعد از اینکه طول درمان شما به خوبی انجام شد، می توانید به تمامی فعالیت هایی که به صورت روزانه انجام می دادی رسیدگی نمایید. شما باید برای برگشت به منزل برای مراقبت های بعد از لیزر مونالیزا تاچ از لباس های راحتی استفاده کنید و در واقع این مورد را پزشک به شما اعلام می دارد که دقت بسیاری داشته باشید و در این صورت است که نتیجه لیزر شما به خوبی انجام می شود. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.

     

نوشتن دیدگاه