قیمت لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی

از گذشته تا به امروز برخی از افراد برای از بین بردن موهای زائد خود از ژیلت استفاده می کنند و این باور غلط را داشته اند که هر چه واژن را با آب و صابون بشویند سفیدتر خواهد شد اما همین دو عامل می توانند از دلایل اصلی تیرگی ناحیه تناسلی باشند. این تیرگی ها احساس شرم و خجالت را در خانم ها افزایش می دهند و سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها خواهند شد از این رو برای رفع این مشکل روش هایی ابداع شده که می توانند موثر باشند و به روشن سازی پوست کمک کنند، یکی از این روش ها لیزر است که روشی آسان در عین حال بسیار نتیجه بخش می باشد.شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در مورد قیمت لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی به مطب دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

علل تیرگی ناحیه تناسلی

همانطور که می دانید تیرگی واژن دلایل بسیاری دارد که با رعایت برخی نکات می توان تا حد کمی از تیرگی آن جلوگیری نمایید اما برای از بین بردن کامل این تیرگی ها به صورت دائمی باید از روشی موثر مانند لیزر استفاده کرد، این تیرگی ها خانم ها را از نظر جنسی، پوششی و ... محدود می کنند که این امر بسیار ناخوشایند است. برخی از عوامل تغییر رنگ واژن و تیره شدن آن:

  • افزایش سن
  • بهم خوردن تعادل هورمون ها
  • اصلاح دائم موهای زائد
  • چاقی و اضافه وزن
  • کمبود برخی از ویتامین ها
  • عوامل ژنتیکی
  • پوشیدن لباس تنگ
  • و...

لیزر از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است که از آن برای موارد درمانی و زیبایی بسیاری استفاده می شود، استفاده از لیزر برای روشن کردن پوست عوارضی به همراه ندارد همچنین به دلیل نتیجه دائمی و موثری که دارد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این روش بسیار ایمن بوده و برای اکثر افراد قابل اجرا است، با لیزر رنگ قسمت های خارجی واژن تغییر کرده و از تیرگی خارج می شوند، فرد پس از لیزر می تواند به فعالیت های روزمره خود رسیدگی کند و هیچگونه دوره نقاهتی وجود ندارد اما بهتر است تا چند روز از برقراری رابطه جنسی خودداری نمایند.

قیمت لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی

عوامل موثر در هزینه لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی

به جرات می توان گفت در جلسه اول حدود 50% تیرگی ها برطرف خواهند شد از این رو تنها راهی که تاثیری طولانی دارد لیزر است که با یک بار انجام دادن می توان به نتیجه دلخواه رسید.
قیمت لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که با توجه به آن ها قیمت ها دارای نوساناتی می باشند.
لیزر فرآیندی سریع است که در نیم ساعت انجام می شود و نتیجه آن بعد از 2 هفته نمایان می شود، درمان تیرگی با لیزر بستگی به شرایط بیمار دارد و ممکن است از 1 تا 3 جلسه به طول بیانجامد.
قیمت لیزر برای ناحیه تناسلی می تواند متغیر باشد و با توجه به تعداد جلسات، مساحت ناحیه تحت درمان، میزان تیرگی و ... قیمت نهایی آن برآورد می شود، ضخامت واژن نیز در تعیین قیمت موثر است زیرا هرچه ضخامت پوست ناحیه تناسلی بیشتر باشد به جلسات بیشتری برای رفع تیرگی ها نیاز است.
برای اطلاع از قیمت دقیق لیزر باید به کلینیک های زیبایی و پزشکی و کلینیک جراحی پلاستیک و ... مراجعه یا تماس گرفت و با گرفتن مشاوره از قیمت هر جلسه مطلع شد. یکی از دستگاه های لیزر مربوطه لیزر مونالیزا تاچ است. برای مشاهده قیمت لیز مونالیزا تاچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمائید.

نوشتن دیدگاه