لیزر مونالیزا برای عفونت واژن

عفونت واژن یکی از مهم ترین و رایج ترین بیماری بین خانم ها می باشد که از دوران بلوغ تا یائسگی حداقل یک بار دچار آن خواهند شد، علت اصلی ایجاد این عفونت بهم خوردن تعادل باکتری های مفید و مضر واژن می باشد.
عوامل بسیاری وجود دارد که سبب بروز این عفونت می شوند، این عوامل ممکن است قارچی یا باکتریایی باشند که هر کدام دلایل مختلفی دارند.
علائم عفونت واژن ترشحات زیاد فرد می باشد که مسیر خارج شدن ادرار را ملتهب می کند به گونه ای که ادرار با سوزش و خارش فراوان خارج می شود، همچنین در حین رابطه جنسی سبب ایجاد احساس سوزش خواهد شد. راه هایی برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توان تا حد زیادی از آن جلوگیری کرد اما در صورت مبتلا شدن به آن راه های درمانی وجود دارد که می تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشند، یکی از این راه ها لیزر مونالیزا می باشد که بسیار موثر بوده و بیشتر برای افرادی که به صورت مکرر دچار عفونت واژن می شوند کاربرد دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

تاثیر لیزر مونالیزا در بهبود عفونت واژن

عملکرد این لیزر به گونه ای می باشد که با افزایش روند باسازی، بافت داخلی واژن را هیدراته می کند و سبب بهبود خاصیت ارتجاعی آن می شود و همین امر به افزایش اسیدی بودن محیط داخلی واژن کمک می کند. به وسیله لیزر مونالیزا فیبروبلاست های مخاطی واژن فعال خواهند شد و همین موضوع سبب افزایش نفوذپذیری بافت واژن می شود همچنین با افزایش رطوبت محیط داخلی واژن می تواند خشکی واژن را از بین ببرد.
درمان عفونت واژن با لیزر مونالیزا دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بدون نیاز به بیهوشی، با هزینه کمتر از عمل، بدون نیاز به بستری و سرپایی، بدون درد و خونریزی انجام می شود و می توان در چند جلسه بهترین نتیجه را بدست آورد.

لیزر مونالیزا برای عفونت واژن

فواید لیزر مونالیزا در درمان عفونت واژن

این روش درمانی بسیار بی خطر و مطمئن می باشد که عوارض کمی به همراه دارد، این عوارض در برخی خانم ها ظاهر می شود و ممکن است دچار قرمزی، تورم و التهاب کمی شوند که این مسئله طبیعی می باشد و پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. با لیزر مونالیزا می توانید به صورت آنی نتیجه مطلوبی دریافت کنید اما برای درمان کامل باید 1 تا 3 ماه صبر کنید و اجازه دهید فرآیند جوانسازی واژن کامل طی شود.
شما با استفاده از لیزر می توانید با یک تیر چند نشان بزنید به این صورت که هم عفونت واژن را درمان می کنید هم به جوان سازی و روشن سازی کمک کنید همچنین مشکلاتی مانند اتروفی، خشکی و سوزش واژن نیز از بین خواهد رفت و کاملا درمان می شود.
روش کار لیزر مونالیزا اینگونه می باشد که انعکاس لیزر به دیواره واژن برخورد کرده و از سطح خارجی آن عبور می کند و با اثر گذاری بر لایه های زیرین سبب تحریک کلاژن سازی می شود، این اشعه زخم های ریزی در واژن ایجاد می کند در نتیجه بدن اقدام به ترمیم می کند و بافت تازه ایجاد می شود.
از این لیزر می توان برای موارد دیگری چون روشن کردن واژن، تنگ کردن واژن، جوانسازی واژن، لابیاپلاستی و... استفاده کرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره لیزر مونالیزا برای عفونت واژن می توانید با مطب دکترلیلا مقاره عابد تماس حاصل نمایید.

نوشتن دیدگاه