دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان

دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان، پزشک متخصصی است که می‌تواند با استفاده از دارو یا درمان‌های دیگر زگیل‌های تناسلی را از بین ببرد. متأسفانه در حال حاضر میزان شیوع زگیل تناسلی در دنیا، با سرعت زیادی رو به افزایش است علاوه بر مشکلات مختلفی که این ویروس می‌تواند در بدن ایجاد کند، اگر زگیل‌های به صورت دانه‌های ریز و درشت در اطراف ناحیه تناسلی، ظاهر شوند می‌توانند تأثیر منفی بر اعتماد بنفس شخص داشته باشند. با این همه آیا می‌دانید در صورت ابتلا به زگیل تناسلی باید به چه متخصصی مراجعه کنید؟ آیا در جستجوی دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان هستید؟ در ادامه این مطلب از سایت دکتر لیلا مقاره عابد پاسخ‌هایی به این پرسش‌ها می‌دهیم. همچنین به طور خلاصه به بیماری زگیل تناسلی می‌پردازیم.

زگیل تناسلی چیست

زگیل تناسلی یا HPV یکی از بیماری‌های مقاربتی است که اگر با یک شریک جنسی آلوده، ارتباط داشته باشید خیلی سریع به این ویروس مبتلا می‌شوید. زگیل تناسلی ممکن است تا سال‌ها به صورت نهفته باقی بماند و هیچ علائمی بر روی پوست ایجاد نکند. فردی که آلوده به ویروس است ولی نشانه ندارد هم می‌تواند ناقل این بیماری باشد. بنابراین بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، حفظ شئونات اجتماعی می‌باشد به صورتی که تنها یک شریک جنسی مطمئن داشته باشید. همچنین برای افرادی که از نظر جنسی فعال هستند توصیه می‌شود با تزریق واکسن HPV در سه دوره، خود را در مقابل این ویروس ایمن کنند. به یاد داشه باشید که رعایت نکات بهداشتی مانند شستشو و یا استفاده از کاندوم هم نمی‌تواند از انتقال ویروس زگیل تناسلی جلوگیری کند و یک تماس محدود و کوتاه هم کافی است تا آلوده شوید. شخصی که به این بیماری مبتلا شود پس از سه هفته علائمی نشان می‌دهد اما ممکن است برخی از افراد تا سال‌ها نشانه‌های پوستی یعنی دانه‌های زگیل نداشته باشند. اگر بعد از مدتی این نشانه‌ها ظاهر شوند، ابتدا به صورتی تکی و بعد به شکل دسته‌ای و شبیه حالت گل کلم در اطراف ناحیه تناسلی زنان و مردان، بروز می‌نمایند.

به خاطر داشته باشید که زگیل‌های تناسلی، عامل ویروسی دارند و ویروس تقریباً هیچ گاه از بدن بیرون نمی‌رود و حتی با از بین بردن دانه‌های زگیل به کمک پزشک، باز هم فرد، ناقل بیماری می‌باشد زیرا این ویروس میکروسکوپی بوده و در بین شاخ های پوستی پنهان می‌شود.

زگیل تناسلی چیست

دکتر متخصص زگیل تناسلی

دکتر متخصص زگیل تناسلی می‌تواند از بین متخصصان ارولوژی و کلیه، متخصصان زنان و زایمان و همچنین متخصصان پوست، انتخاب شود. بهتر است برای مراجعه به یک دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان به پزشکی مراجعه کنید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. برای مثال اگر در خانم‌ها دانه‌های زگیل در لوله‌های رحم، تخمدان یا دهانه رحم بروز کردند، بهتر است به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه شود. چنانچه آقایان درگیر دانه‌های زگیل باشند و این دانه‌های در مجاری ادرار قرار بگیرند، مراجعه به متخصص ارولوژی بهترین انتخاب است. حال اگر این زائده‌های پوستی در قسمت کشاله ران باشد، مراجعه به متخصص پوست بلامانع است. توجه کنید که دلیل تأکید ما بر مراجعه به متخصصان زنان و یا ارولوژی به خاطر این است که این متخصصان دانش کاملی درباره عملکرد سیستم تناسلی و مجاری ادرای دارند و بهتر می‌توانند پروسه درمان را انجام دهند.

دکتر متخصص زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که مهم‌ترین و تأثیر گذار‌ترین آنها، کرایوتراپی و یا همان لیزر دی اکسید کربن می‌باشد. هر چقدر که تعداد و اندازه زگیل‌ها بیشتر باشد لازم است بیمار تعداد دفعات بیشتری به کلینیک یا مطب، مراجعه کند تا دانه‌های زگیل از بین بروند. اگر به این بیماری مبتلا شدید حتماً با دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان، ملاقاتی داشته باشید و در کنار شروع پروسه درمان، از پزشک بخواهید برای سلامتی خود و همسرتان، شما را راهنمایی کند.

دیدگاه‌ها  
سلام . می خواستم بدونم خودم می توانم زگیل تناسلی را بردارم؟
+2
به نقل از س.محمدی:
سلام . می خواستم بدونم خودم می توانم زگیل تناسلی را بردارم؟

با سلام. شما می توانید این کار را انجام بدهید اما از آنجایی که زگیل های تناسلی با برداشتن درمان نمی شوند و ویروس هنوز زیر پوست شما باقی می ماند ما به هیچ وجه این پیشنهاد را به شما نمی دهیم.
سلام. برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان پیش چه دکتری بریم؟ و چجوری درمان میکنن؟
به نقل از فرانک:
سلام. برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان پیش چه دکتری بریم؟ و چجوری درمان میکنن؟

با سلام. شما می توانید برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان به مطب دکتر لیلا مقاره عابد متخصص زنان و زایمان و نازایی مراجعه کنید و پس از ویزیت اولیه مراحل درمان را طی کنید. روش های درمانی مختلفی برای زگیل تناسلی وجود دارد که پس از ویزیت اولیه بهترین روش برای شما انتخاب خواهد شد.
-1
چطور میشه جلوی پخش شدن زگیل تناسلی را گرفت؟
به نقل از ملیکا:
چطور میشه جلوی پخش شدن زگیل تناسلی را گرفت؟

با سلام. برای اینکه جلوی پخش زگیل تناسلی را بگیرید ناحیه مربوطه را خشک و تمیز نگه دارید. پس از تمیز کردن ناحیه حتما دستان خود را به خوبی بشورید. به هیچ وجه زگیل تناسلی را نخارانید. از نزدیکی جنسی تا درمان کامل دوری کنید. این موارد به شما برای پخش زگیل تناسلی کمک خواهند کرد. برای درمان به دکتر متخصص زگیل تناسلی مراجعه کنید و در اولین فرصت درمان را آغاز کنید
سلام برای زگیل تناسلی آقایان دکتر معرفی میکنید
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول دکتر متخصص زگیل تناسلی در اصفهان

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان کیست؟

دکتر لیلا مقاره عابد بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان است.

دکتر متخصص زگیل در اصفهان از چه روشی برای درمان زگیل استفاده می کند؟

بهترین روش برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان انجام عمل کرایوتراپی یا همان سرما درمانی، فریز و انجماد زگیل است.