مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

در این محتوا قصد داریم مطالبی را برای شما در مورد کربوکسی تراپی و میزان اثر گذاری آن بیان کنیم. اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که آیا کربوکسی تراپی دائمی است یا مدت ماندگاری کربوکسی تراپی چقدر است، با ما همراه باشید تا با کمک متخصص زنان و زایمان و نازایی خانم دکتر لیلا مقاره عابد سوالات شما را پاسخ دهیم.
در ابتدا به تعریف کربوکسی تراپی برای شما خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم این روش درمانی را برای شما توضیح دهیم می توانیم بگوییم که به استفاده از گاز کربن دی اکسید برای درمان مشکلات پوستی کربوکسی تراپی گفته می شود. کربوکسی تراپی اصولا برای مناطق مختلف به کار برده می شود. اگر در مورد مدت ماندگاری کربوکسی تراپی برای شما سوالات زیادی ایجاد شده است به طور کلی می توانیم بگوییم که ماندگاری بالایی دارد. اما اگر به صورت تخصصی و جامع بخواهیم از مدت ماندگاری کربوکسی تراپی برای شما سخن بگوییم، باید فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار داده و همه آن ها را برای شما توضیح دهیم. این فاکتورها جهت بررسی کردن مدت ماندگاری کربوکسی تراپی می باشد که شما عزیزان می توانید از آن بهره مند شوید.

ایا کربوکسی تراپی دائمی است

فاکتورهایی که در مدت ماندگاری کربوکسی تراپی موثرند عبارتند از:
اولین فاکتوری که می تواند به مدت ماندگاری کربوکسی تراپی وابسته باشد، ناحیه ای است که قصد ترمیم پوست و رفع مشکل آن را دارید. برخی نواحی در بدن بسیار حساس هستند و ترمیم کردن پوست آن ها زحمت زیادی دارد. این مناطق حساس ممکن است از نظر مدت ماندگاری کربوکسی تراپی، ضعیف تر باشند.

ایا کربوکسی تراپی دائمی است
دومین فاکتور می تواند میزان آسیبی که به پوست شما وارد شده باشد. طبیعتا هر چقدر آسیب شدید تر باشد، نیاز به درمان طولانی تری دارد. به همان میزان که کربوکسی تراپی زمان بیشتری را به خود اختصاص داده باشد، از نظر مدت ماندگاری کربوکسی تراپی قوی تر خواهد بود. فاکتور مهم بعد در مدت ماندگاری کربوکسی تراپی، می تواند سن فرد مراجعه کننده باشد. اگر فردی هستید که هنوز جوان هستید و هیچ مشکلی در پوست شما وجود ندارد بهتر است از این روش درمانی اجتناب کنید. این روش برای افراد بالای 30 سال توصیه می گردد. 

فاکتور مهم در مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

آیا برای انتخاب جراح کربوکسی تراپی خود به اندازه کافی تحقیق کرده اید؟ چه میزان از سوابق این جراح اطلاع دارید؟ جراح شما کاملا قابل اطمینان است؟ اگر هنگام انتخاب جراح خود دقت کافی را نداشته باشید، نمی توانید چندان به مدت ماندگاری کربوکسی تراپی دید مثبتی داشته باشید. این مساله تاثیر مستقیمی بر روی مدت ماندگاری کربوکسی تراپی خواهد داشت.
البته عوامل دیگری هم می توانند در مدت ماندگاری کربوکسی تراپی موثر باشند. این عوامل می تواند جنس پوستی باشد که شما دارید. اگر پوست شما از نوعی باشد که میزان کشش و انعطاف پذیری بهتری داشته باشد، می توانید نسبت به ماندگاری طولانی تر این روش درمانی امیدوار تر باشید.
آیا نسبت به داروهای خاصی حساسیت دارید؟ تا به حال حساسیت های خاص پوستی را تجربه کرده اید؟ اگر تا به حال با این مشکلات مواجه شده باشید، ممکن است پس از کربوکسی تراپی نسبت به این روش درمانی حساس تر باشید. عکس العمل پوست شما بسته به میزان حساسیت آن به داروها و روش کربوکسی تراپی دارد. به هیچ عنوان نمی توان نتیجه قطعی را برای مدت ماندگاری کربوکسی تراپی با توجه به عوامل مختلف، پیش بینی کرد. پس از انجام عمل کربوکسی تراپی انتظار بروز عوارض هایی بر روی پوست افراد هستیم. این مساله کاملا طبیعی می باشد.

فاکتور مهم در مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

شدت این پیشامدها می تواند بسته به شرایط هر فرد متفاوت باشد. نکته مهم در این جاست که باید با این عوارض چگونه برخورد کرد. شما باید به محض مشاهده هر گونه تغییراتی پس از عمل کربوکسی تراپی، آن را به پزشک خود اطلاع دهید. این نتایج پس از عمل کربوکسی تراپی هم می تواند بر روی مدت ماندگاری کربوکسی تراپی تاثیر مستقیم یا غیر مستقیمی داشته باشد.
البته شما نباید از جهت بروز عوارضی که بیان کردیم نگران باشید. این عوارض بسیار محدود هستند و می توان آن ها را به کمک پزشک کنترل کرد. پس از انجام عمل کربوکسی تراپی لازم است که حتما به تمامی دستورات پزشک خود در مورد موارد ممنوعه عمل کنید. رعایت نکردن این موارد هم می تواند در میزان تاثیر گذاری عمل کربوکسی تراپی، تاثیر مخربی داشته باشد.

دیدگاه‌ها  
یا خدا!!!
لزومی به آپلود اینها نبود
نوشتن دیدگاه