بسیاری از خانم ها استفاده از لیزر واژن را برای درمان ترجیح می دهند. از آنجایی که کل این روش زمان بسیار کمی به طول می انجامد و احتمال بروز عوارض احتمالی فوق العاده کم است درمان های لیزر واژن محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. در این مطلب ما شما را با یکی از بهترین دستگاه های لیزر واژینال با نام مونالیزا آشنا خواهیم کرد. شما می توانید جهت استفاده از این دستگاه با مطب خانم دکتر لیلا مقاره عابد تماس بگیرید. 

چرا ممکن است به لیزر واژن احتیاج پیدا کنیم؟

زایمان و افزایش سن دو عاملی هستند که باعث از بین رفتن ضخامت دیواره واژن و در پی آن منجر به مشکلاتی مانند: درد زیاد در هنگام نزدیکی جنسی، خشکی واژن و ... می شوند. لیزر واژینال با دستگاه مونالیزا مزایای زیادی از جمله بالا بردن لذت در زنان هنگام رابطه جنسی، درمان ضخامت دیواره واژن، امکان شخصی سازی با توجه به نیاز بیمار و ... را دارد. در صورتی که احساس می کنید از هر کدام از مشکلات گفته شده رنج می برید ناراحت نباشید، شما تنها نیستید بسیاری از زنان با چنین مواردی دست و پنجه نرم می کنند. شما می توانید به راحتی با مراجعه به مطب دکتر لیلا مقاره عابد اولین قدم را برای درمان بردارید.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا

مزایای دستگاه ليزر واژینال موناليزا نسبت به موارد مشابه که عموما جراحی است:
•  غیر تهاجمی بودن ( بدون خونریزی )
•  بدون درد و بدون نیاز به بی حسی
•  بدون نیاز به وسایل مصرفی
•  درمان سریع ( حدود ده دقیقه )
•  درمان سرپایی.

آیا درمان بیماری های واژن با دستگاه مونالیزا جوابگو است؟

از نظر بالینی ثابت شده است که دستگاه مونالیزا تاچ نتایج موثری برای درمان خشکی واژن، شلی واژن و بی اختیاری ادرار ارائه می دهد. مونالیزا تاچ همچنین می تواند سلامت جنسی شما را بهبود ببخشد. تنها پس از چند جلسه درمانی بسیاری از خانم ها بهبود علائم از جمله خشکی، سوزش، خارش و شلی واژن را تجربه می کنند.

درمان بیماری های واژینال با مونالیزا تاچ

آیا استفاده از دستگاه مونالیزا عوارض دارد؟

عوارض جانبی خفیفی برای زنانی که تحت لیزر درمانی هستند گزارش شده است. اینها غالباً جزئی هستند برای مثال ممکن است بلافاصله پس از عمل شامل خارش، سوزش، قرمزی یا تورم را در ناحیه واژن مشاهده کنید. این عوارض بعد از دوره ای کوتاه کاملا از بین خواهند رفت.

دوره درمان با دستگاه مونالیزا چقدر طول می کشد؟

دوره درمانی با استفاده از دستگاه مونالیزا یک دوره ی 3 جلسه ای به طول 18 هفته است. بیشتر زنان نتایج مثبتی را در جلسه ی اول مشاهده خواهند کرد. MonaLisa Touch نتایج ماندگاری را ارائه می دهد. برای حفظ تسکین علائم، یک بار در سال تکرار درمان توصیه می شود. این کار را می توانید به سرعت و راحت طی چکاپ سالانه خود در مطب بهترین متخصص زنان و زایمان اصفهان، خانم دکتر لیلا مقاره عابد انجام دهید.

نوشتن دیدگاه