از بین بردن تیرگی لابیا

یکی از مشکلاتی که با گذر زمان دامنگیر بسیاری از خانم ها می شود تیرگی لابیا است. نه تنها گذر سن بلکه عوامل متعدد دیگری همچون ژنتیک، بارداری یا سبک زندگی نادرست نیز می‌ تواند باعث تیرگی لابیا شود. اگر شما نیز به تازگی دچار عارضه تیرگی لابیا شده اید یا اینکه به صورت ژنتیکی با این مشکل مواجه هستید می توانید با استفاده از روش های نوین لیزر درمانی نسبت به سفید کردن لابیا خود اقدام نمایید.
در سال‌های گذشته درمان‌ های خانگی زیادی به منظور درمان تیرگی لابیا پیشنهاد می شده است، که امروزه از لحاظ پزشکی تمامی این درمان ها مردود اعلام شده اند. زیرا این درمان ها باعث خشکی شدید واژن می‌ شوند و آسیب های متعددی را به بافت واژن وارد می‌ کنند. اگر شما هم به دنبال چگونگی عملکرد سفید کردن واژن با لیزر می گردید می توانید به ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا به صورت کامل در این زمینه آگاهی پیدا کنید.

سفید کردن تیرگی لابیا با لیزر امکان پذیر است؟

سفید کردن تیرگی لابیا با لیزر امکان پذیر است؟

همان‌ طور که گفته ایم یکی از روش های جدید پزشکی برای سفید کردن لابیا روش لیزر درمانی است. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچگونه عوارضی برای بافت داخلی و خارجی واژن ندارد. شما می توانید پس از مراجعه به پزشک متخصص بر اساس نظر پزشک در جلسات متعدد و یا جلسات محدود عمل لیزر درمانی را انجام دهید.
البته این نکته را به خاطر داشته باشید که تعداد جلسات تجویز شده توسط پزشک شما بستگی به عوامل متعددی دارد که از جمله آن ها می توان به مقدار تیرگی اشاره کرد. در صورتی که مقدار تیرگی واژن شما محدود باشد قطعا جلسات پیشنهاد شده توسط پزشک نیز محدود به چند جلسه هستند.
اما در صورتی که تیرگی ناحیه واژن شما زیاد باشد و یا اینکه پوست شما در برابر لیزر درمانی مقاومت نشان بدهد، تعداد جلسات شما نیز افزایش پیدا خواهند کرد و پزشک به شما توصیه خواهد که جلسات طولانی تری را به منظور درمان مراجعه کنید. در هر صورت پس از اتمام دوره درمان شما شاهد سفید شدن لابیا و از بین رفتن کامل تیرگی آن خواهید بود.
روش لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش‌ ها و درمان های خانگی از نوع روش کم خطر و غیر تهاجمی است. عوارض این روش در حد صفر بوده و تا به حال هیچ گونه عارضه منفی برای آن گزارش نشده است. به همین جهت نیز بانوان به راحتی می‌ توانند بدون نگرانی از این روش برای سفید کردن واژن خود استفاده کنند.

سفید کردن تیرگی لابیا با لیزر مونالیزا تاچ

سفید کردن تیرگی لابیا با لیزر مونالیزا تاچ

تا به اینجا شما تا حدودی با روش لیزر درمانی برای تیرگی لابیا آشنا شده اید. اما بهتر است بدانید که به روز بودن تجهیزات و دستگاه مخصوص لیزر درمانی، در نتیجه و اثربخشی درمان بسیار موثر خواهد بود. بنابراین قبل از عملی کردن تصمیم خود برای لیزر درمانی، حتما در مورد مکان آن نیز تحقیق نموده و توسط پزشک متخصص و باتجربه تحت درمان قرار بگیرید. مرکز درمانی ما مجهز به بهترین دستگاههای موجود بوده و پزشک متخصص و با تجربه نیز تمامی خدمات مربوط به مراحل درمان را برای شما ارائه خواهد نمود.
یکی از دستگاه های به روز و جدید که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید شده است دستگاه لیزر مونالیزا تاچ است. این دستگاه به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد می تواند در تعداد جلسات محدود بهترین اثر بخشی را داشته باشد، که دستگاه مونالیزاتاچ می تواند به داخل رنگدانه های تیره لابیا نفوذ داشته باشد و تمام این رنگ دانه ها را از بین ببرد.
البته همانطور که گفته ایم این روش کاملا غیر تهاجمی است و هیچ تاثیر منفی بر روی بافت واژن ندارد. به همین جهت نیز شما می توانید با خیالی آسوده و بدون هیچگونه نگرانی نسبت به انجام این روش اقدام نمایید. انجام لیزر درمانی برای روشن کردن و سفید کردن لابیا یک روش حتمی و قطعی می باشد و جزو روش های بدون خطر و بدون بازگشت به شمار می آید.
در صورت قطعی شدن تصمیم خود برای انجام لیزر درمانی می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان دکتر مقاره در تماس باشید تا شما را به صورت کامل در مورد چگونگی پروسه درمان و هزینه‌ های درمانی راهنمایی کنند.

 

نوشتن دیدگاه