عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان

کلیتوریس یکی از حساس ترین قسمت های ناحیه تناسلی خانم ها است که در واقع اصلی‌ ترین و به عبارتی تنها نقش آن کمک به ارگاسم خانم ها است. این ناحیه از اندام تناسلی باعث افزایش رضایت خاطر خانمها از رابطه جنسی می شود زیرا بسیاری از خانم ها از طریق دخول را تجربه نمی کنند و تنها با تحریک کلیتوریس می‌توان آن ها را به ارگاسم رساند. اما برخی از خانم‌ ها به دلیل وجود پوست های اضافی بر روی کلاهک کلیتوریس از رابطه جنسی خود ناراضی می‌ شوند و ارگاسم واقعی را تجربه نمی‌ کنند. در واقع این پوست های اضافی اجازه به ارگاسم رسیدن را به خانم نمی‌ دهد و همین مسئله می‌ تواند باعث پریشان خاطر شدن بسیاری از بانوان شود. در همین راستا بسیاری از پزشکان که در زمینه جراحی زیبایی خانم ها مشغول به فعالیت هستند، عمل زیبایی کلیتوریس را نیز به صورت سرپایی انجام می‌ دهند. اگر شما نیز قصد دارید در مورد چگونگی انجام این عمل و جزئیات آن مطلع شوید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

جزئیات عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان

جزئیات عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان

همانطور که گفتیم و وجود پوست اضافی در کلاهک کلیتوریس باعث جلوگیری از به ارگاسم رسیدن خانم‌ ها می‌ شود. اما بهتر است بدانید که کلیتوریس یکی از قسمت های اندام جنسی زنانه است که با افزایش سن بزرگتر نیز می شود. در بسیاری از خانم ها به دلیل زایمان های طبیعی، افزایش سن و یا به دلایل ناشناخته دیگر چین های کلاهک کلیتوریس بیش از حد استاندارد رشد می کنند و همین مسئله می‌ تواند در کاهش کیفیت ارگاسم آن ها موثر باشد و یا اینکه اعتماد به نفس آن ها در رابطه جنسی از بین ببرد. تمامی این مسائل باعث شده اند تا خانم‌ هایی که از این عارضه رنج می برند به دنبال یک متخصص باتجربه برای جراحی زیبایی کلیتوریس باشند. یکی از شهرهای بزرگ در زمینه ارائه خدمات زیبایی زنان بسیار موفق عمل کرده است و جراحی کلیتوریس را نیز به بهترین نحو ممکن به انجام می‌ رساند استان اصفهان است متخصصین بسیار با تجربه ای در این استان مشغول به فعالیت هستند و انجام این عمل را به صورت کاملا تخصصی به عهده گرفته اند.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر در مورد جزئیات این عمل در اصفهان صحبت کنیم بهتر است بگوییم که این عمل بدون بستری و به صورت کاملا سرپایی انجام می شود. شما بدون بیهوشی و صرفا با بی‌حسی موضعی در حدود ۱۰ دقیقه به صورت سرپایی تحت درمان قرار خواهید گرفت و پزشک با استفاده از یک برش کوچک لبه های کلاهک کلیتوریس را به اطراف آن بخیه خواهد زد. دوره نقاهت این جراحی حدود ۴ الی ۵ روز است و پس از آن شما می توانید به محل کار خود برگردید. این جراحی باعث افزایش میل جنسی شما و افزایش کیفیت ارگاسم شما خواهد شد. از طرفی زیباتر شدن این ناحیه باعث افزایش اعتماد به نفس شما در رابطه جنسی نیز می شود.

دکتر مقاره عابد متخصصین عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان

دکتر مقاره عابد متخصصین عمل زیبایی کلیتوریس در اصفهان

دکتر مقاره عابد به عنوان یکی از متخصصین بزرگ در زمینه جراحی زیبایی بانوان در اصفهان مشغول به فعالیت است. این پزشک متخصص و متبحر توانسته است تا به حال چندین عمل زیبایی کلیتوریس را با موفقیت پشت سر بگذارد. در واقع این عمل جراحی نیز یکی از زیرشاخه‌ های عمل جراحی زیبایی واژن و دستگاه تناسلی به شمار می‌ آید که باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی خانم ها می شود. شما می توانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این عمل جراحی و هزینه های آن از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید. علاوه بر آن شما می توانید سوالات خود را نیز در این زمینه عنوان نموده تا پزشک در اسرع زمان ممکن پاسخ آن‌ ها را بدهد و در نهایت تصمیم خود را برای انجام این عمل زیبایی بگیرید.

نوشتن دیدگاه