دکتر زنان اصفهان شمس آبادی

دکتر زنان اصفهان شمس آبادی اشاره به متخصص جراحی زنان و زایمان دارد که در اصفهان و خیابان شمس آبادی مشغول به طبابت است. در ایران بعد از انقلاب امکان تحصیل در مقطع تخصص و فوق تخصص زنان و زایمان، تنها برای خانم‌ها ممکن است. برای همین معمولاً متخصصان زنان و زایمانی که آقا هستند در پیش از انقلاب اسلامی تحصیل کرده یا در خارج از کشور، این مقطع را گذرانده‌اند. معمولاً یک متخصص زنان و زایمان در مطب خود از مهارت‌های یک ماما کمک می‌گیرد تا کار‌های غیر تخصصی مانند سونوگرافی و … توسط او انجام شود. در خارج از ایران و کشور‌های پیشرفته هم یک خانم در مراحل مختلف بارداری و مراقبت‌های لازم به یک ماما مراجعه می‌کند و تنها زمانی که بارداری و زایمان سخت باشد یا مشکلی بوجود بیاید، متخصص زنان و زایمان وارد عمل می‌شود. اما همان‌ طور که می‌دانید در ایران، اکثر خانم‌ها برای مراقبت‌های زمان بارداری و زایمان به متخصص رجوع کرده و زیر نظر او هستند. البته در نقاط روستایی و محروم، ماماها در این زمینه فعال‌تر می‌باشند.

به هر شکل اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره دکتر زنان اصفهان شمس آبادی بدست بیاورید می‌توانید ادامه مطلب را مطالعه کرده و با اطمینان بیشتری پزشک خود را انتخاب کنید. پس با این مطلب از سایت دکتر لیلا مقاره عابد همراه باشید …

متخصص زنان و زایمان در شمس آبادی اصفهان

متخصص زنان و زایمان اصفهان شامل لیست بلند بالایی از پزشکان است که بسیاری از آن‌ها با تجربه و دلسوز می‌باشند و می‌توانند سلامت مادر و نوزاد را تضمین کنند. اجازه بدهید قبل از اینکه فاکتور‌های لازم برای انتخاب متخصص زنان و زایمان اصفهان را بررسی کنیم، اطلاعاتی راجع به حیطه تخصصی این پزشکان بدست آوریم.

یک متخصص زنان و زایمان (Gynaecology) یکی از تخصص‌های پزشکی است که به بیماری‌های مربوط به دستگاه تناسلی زنان می‌پردازد. همچنین مراقبت‌های لازم برای نگهداری از مادران باردار و انجام عمل‌های سزارین یا نظارت بر زایمان های طبیعی نیز جز کار‌هایی است که بهترین متخصص زنان و زایمان در اصفهان انجام می‌دهد. یک متخصص زنان و زایمان بعد از دوره ۸ ساله پزشکی عمومی، آزمونی برای ورود به مقطع تخصص می‌گذراند و پس از ۴ سال موفق به کسب درجه تخصص در شاخه جراحی زنان و زایمان خواهد شد.

مجموع دروس دوره تخصص جراحی زنان و زایمان، شامل موارد جراحی و غیر جراحی می‌باشد. علاوه بر این دوره‌های قبل بلوغ، دوره باروری و دوره بعد از یائسگی نیز در بین دروس تخصص وجود دارند. همان‌ طور که می‌دانید یک متخصص جراحی زنان و زایمان، مهارت‌های یک ماما را نیز دارد.

متخصص زنان و زایمان اصفهان

برای چه بیماری‌هایی باید به متخصص زنان مراجعه کرد

بیماری‌هایی که مربوط به دستگاه تناسلی زنان یا هورمون‌های زنانه باشند در حیطه کاری متخصص زنان قرار می‌گیرند. تعدادی از این بیماری‌ها عبارتند از:

  • سرطان‌های دستگاه تولید مثل زنان (سرطان‌های مهبل، دهانه رحم، رحم، تخمدان و …)
  • نازایی و ناباروری
  • عفونت‌های دستگاه تناسلی زنان
  • قاعدگی‌های غیر طبیعی
  • آمنوره و دیسمنوره
  • جراحی‌های زیبایی واژن
  • مشکلات در هورمون‌های زنانه
  • مراقبت‌های قبل و بعد از بارداری
  • زایمان‌های طبیعی و سزارین
  • مشکلات یائسگی و …

می‌توانید برای انتخاب دکتر زنان اصفهان در خیابان شمس آبادی با مطالعه تالار‌های گفتگو و بررسی نظرات کاربران در باره هر پزشک،‌ ملاقاتی با پزشک مورد نظر خود داشته باشید. همچنین از پزشک خانوادگی و یا عمومی خود بخواهید یک متخصص جراحی زنان و زایمان به شما معرفی کند. اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک باردار شوید بهتر است یک دوره چند ماهه به پزشک زنان مراجعه کرده و آزمایش‌های لازم را انجام دهید تا در هنگام بارداری دچار مشکلات حاد و خطرناک نشوید. حتی اگر فعلاً قصد بارداری ندارید بهتر است هر ۶ ماه یکبار به متخصص جراحی زنان مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه