لیزر روشن کننده واژن

علاوه بر اینکه لیزر روشن کننده واژن برای روشن سازی پوست ناحیه بیکینی و کشاله ران استفاده می شود، موارد دیگری را نیز می تواند در واژن رفع کند. به طور مثال اکنون برای درمان علائمی که پس از یائسگی مشاهده می شود، لیزر واژن به زنان توصیه می شود. استروژن کم بعد از یائسگی می تواند باعث خشکی و التهاب واژن، درد هنگام مقاربت و علائم ادراری شود. لیزر CO2 (دی اکسید کربن) سالهاست که در مناطق دیگر پزشکی، بخصوص برای معالجه برخی از بیماری های پوستی، ناهنجاری های پیش سرطانی گردن رحم و زگیل های تناسلی استفاده می شود. اگر به دنبال متخصصی برای ارائه خدمت لیزر روشن کننده واژن هستید، دکتر لیلا مقاره عابد انتخابی شایسته برای شماست.

لیزر روشن کننده واژن اصفهان

پس از استفاده از برخی از کرم های بی حسی موضعی، یک پروب روی پوست ناحیه تناسلی یا بیکینی قرار می گیرد . تابش لیزر باعث ریزش پوست تیره و ایجاد لایه های روشن در پوست می شود و بهبودی حاصل می شود. معمولاً مجموعه ای از چندین روش درمانی که چند هفته با هم فاصله دارند، به مراجعین توصیه می شود و ممکن است به جلسات مشخصی نیاز داشته باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه سفید کردن واژن با لیزر در اصفهان با مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل فرمایید.  برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا در اصفهان می توانید به سایت دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید. 

 لیزر روشن کننده واژن

خطرات و فواید لیزر روشن کننده واژن

در حال حاضر در استرالیا و ایالات متحده آمریکا، لیزر CO2 برای استفاده در درمان علائم یائسگی تأیید نشده است، اما معمولا از لیزر برای روشن شدن لایه های بیرونی واژن در خانم ها استفاده می شود و به دلیل استفاده گرما و نور کم معمولا مشکل خاصی را بوجود نمی آورد.
طبق شواهد، تحقیقات با کیفیت بالا به اندازه کافی وجود ندارد که از مزایا و ایمنی لیزر برای درمان های دیگر واژن حمایت کند، اما به طور معمول لیزر روشن کننده واژن مورد استفاده قرار می گیرد. در ایالات متحده، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هشدارهایی در مورد استفاده از لیزر درمانی برای "جوان سازی واژن" صادر کرده است. علاوه بر لیزر CO2، انواع دیگری از لیزرها و دستگاههای فرکانس رادیویی نیز وجود دارند که به روشی مشابه و مورد استفاده قرار می گیرند.
برخی از مطالعات نشان داده اند که لیزر روشن کننده واژن از افزایش خشکی واژن جلوگیری کرده و از درد و علائم ادراری و ضخیم شدن پوشش شکننده واژن نیز جلوگیری می شود. با این وجود عوارض بالقوه ای مانند زخم، عفونت، درد و احساس جنسی تغییر یافته وجود دارد. این درمان نسبتاً جدید است و تاکنون مطالعات خوبی در مورد پیگیری های طولانی مدت آن صورت نگرفته است.

 لیزر روشن کننده واژن

اگر شما یک خانم هستید، ممکن است از تیره بودن واژن خود ناراحت باشید و حتی ممکن است احساس خجالت کنید و به همین دلیل در رابطه جنسی خود دچار مشکلات زیادی شوید. تیرگی پوست واژن در خانم ها ممکن است به طور عادی پیش بیاید و قبلا خانم ها از مواد شیمیایی برای سفید شدن واژن استفاده می کردند، اما این مواد شیمیایی به پوست آسیب زیادی زده و فرد را دچار مشکلات زیاد و برخی بیماری های عفونی می کرد. امروزه جهان با لیزری به نام لیزر روشن کننده واژن روبروست، این نوع لیزر درمانی مفید است و به راحتی برای درمان سفید شدن واژن به شما کمک می کند.

تاثیرات عمده لیزر روشن کننده واژن در اصفهان

موارد و عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود پوست واژن تیره شود و در نتیجه خانم ها از لیزر روشن کننده واژن استفاده کنند. اولین مورد مربوط به ارثی بودن این ویژگی است که یک مورد طبیعی است. وقتی سن شما بالا می رود، پوست کلاژن سازی کمی دارد و تیره می شود. هورمون ها و تغییراتی که در آنها بوجود می آید نیز باعث می شود پوست واژن تیره شده و شما از لیزر روشن کننده واژن استفاده کنید. وقتی لباس هایی می پوشید که خیلی تنگ هستند و یا از موادی برای واژن استفاده می کنید که شیمیایی هستند، پوست واژن به مرور تیره می شود و نیاز به لیزر روشن کننده واژن پیدا می کند. کمبود مصرف آب و هم چنین برخی بیماری ها همانند بیماری های کلیوی، باعث می شود که پوست واژن تیره شود.

 لیزر روشن کننده واژن

روشن سازی واژن در اصفهان

در گذشته از صابون و یا کرم هایی که به شکل موضعی به دو صورت شیمیایی و گیاهی بودن نیز استفاده می شده است. در روشن سازی واژن با کمک لیزر باید جلساتی را طی کنید که هر کدام سی دقیقه و یا بیشتر طول می کشد و ممکن است کمی درد داشته باشد. متخصص درمانی از کرم هایی که پوست را بی حس می کنند استفاده می کند. طبق تحقیقاتی که انجام شده است لیزر روشن کننده پوست رنگدانه ای به نام ملانین را از پوست جدا کرده و باعث می شود رنگ پوست واژن سفید تر شود. خطر لیزر روشن کننده پوست بسیار کم است و تقریبا بی خطر محسوب می شود.

برای روشن سازی واژن در اصفهان به کمک لیزر می توانید به مطب دکتر لیلا مقاره عابد مراجعه کنید و این عمل را تحت نظر یکی از متبحرترین پزشکان زنان و در مکانی مجهز انجام دهید.

دیدگاه‌ها  
+1
به نقل از شهریاری:
چطر باید نوبت بگیرم؟

با شماره هایی که در انتهای سایت آمده تماس حاصل بفرمایید.
لیزر روشن کننده واژن درد داره؟
به نقل از darya:
لیزر روشن کننده واژن درد داره؟

خیر این روش یک روش غیر تهاجمی می باشد.
لیزر روشن کننده واژن برای دختر ها هم استفاده میشود؟
به نقل از مینا 1373:
لیزر روشن کننده واژن برای دختر ها هم استفاده میشود؟

بله. دختران باکره هم می توانند از این روش برای روشن کردن واژن استفاده کنند.
نوشتن دیدگاه