ترميم بكارت

ترميم بكارت با ليزر در اصفهان یکی از انواع جراحی هایی است که بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف، مایل هستند که این عمل را انجام دهند. این نوع عمل جراحی در فرهنگ ایرانی جایگاهی ندارد، ولی این دلیل بر نشناختن این نوع جراحی نمی شود و بهتر است در راستای آگاهی و دانش بیشتر با این نوع عمل جراحی و مراقبت های بعد از ترمیم آشنا شوید، پس با ما همراه شوید.

مدت زمانی که طول می کشد تا این جراحی روی خانم ها انجام شود، حدود یک ساعت می باشد. یکی از مهمترین اهدافی که در ترمیم بکارت وجود دارد، این است که تنگ تر شدن واژن را تضمین می کند و همچنین موجب خونریزی واژن حین رابطه جنسی می شود. جراحی بکارت در مطب و یا کلینیک پزشک انجام می شود و پزشک از جدیدترین متد برای این جراحی استفاده می کند. برحسب نوع پرده بكارت آسيب ديده ممكن است ترميم توسط ليزر يا انجام جراحي با بخيه صورت می گیرد. در صورتی که این ترمیم با ليزر انجام شود، فعالیت برای كارهای روزمره بلامانع است و به سه يا ٤جلسه ليزر نياز دارد، اما در موارد ترمیم با جراحی مراقبت های ويژه ای نياز دارد. دوران نقاهت ترمیم بکارت 10 روز است و بعد از آن بیماران بهبودی خود را به دست می آورند.

آیا بعد از ترميم بكارت با ليزر در اصفهان نیاز به استراحت دارید؟

اینکه شما بعد از ترمیم بکارت استراحت مطلق داشته باشید و بستری شوید به هیچ عنوان لازمه این عمل جراحی نمی باشد. دقت داشته باشید که این عمل جراحی بر اساس پیوند بافت های بکارت انجام می شود، به همین دلیل باید به برخی از نکات بهداشتی توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بهبودی خود را به دست آورید. شما بعد از انجام دادن این عمل جراحی که توسط پزشک انجام می شود، می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد، ولی تنها باید به نکات و مراقبت های بعد از جراحی بکارت که پزشک برای شما مشخص می کند عمل کنید تا دچار مشکل و یا عوارض ترمیم بکارت نشوید، چرا که هر عمل جراحی که افراد انجام می دهند نیاز به مراقبت های بسیار زیادی دارد و شما هم باید این نکات را جدی بگیرید.

ترميم بكارت با ليزر در اصفهان

آیا فرد قبل از ترمیم بکارت نیاز به مراقبت خاصی دارد؟

اینکه شما پیش از ترمیم بکارت مراقبت های خاصی از خود انجام دهید، امر ضروری نمی باشد و نکته زیادی نیست که آن را رعایت کنید. اما دقت داشته باشید که شما نباید هیچ بیماری مبنی بر عفونت و یا قارچ در واژن خود داشته باشد، اگر این بیماری ها را در واژن خود دارید باید ابتدا آنها را درمان نمایید و سپس عمل خود را انجام دهید. اینکه چه زمانی بهترین زمان ترمیم بکارت می باشد را پزشک به شما اعلام می کند ولی به طور معمول، بعد از تمام شدن دوران پریودی بهترین زمان مناسب برای ترمیم بکارت می باشد، چرا که در این دوره دستگاه تناسلی عفونت کمتری دارد و موقعیت مطلوبی را برای عمل ایجاد می کند. زمانی که شما برای بهبودی نیاز دارید به میزان دو هفته است و به همین دلیل تا دو هفته باید مراقبت های لازم را انجام دهید.
در واقع باید بدانید از زمان ترمیم بکارت تا دوران پریودی بعدی باید فاصله ای وجود داشته باشد، چرا که اگر خونریزی قاعدگی برای شما به وجود آید، امکان دارد محیط واژن مرطوب شود و به همین دلیل آن ناحیه مستعد شرایط عفونی می شود.
برخی از مراجعه کنندگان که بیماری یبوست دارند و این بیماری آنها را آزار می دهد، باید پیش از ترمیم بکارت این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارند تا پزشک برای آنها دارو و یا قرص مسهل کننده تجویز نماید، آنها باید پیش از عمل اجابت مزاج داشته باشند، همچنین باید بدانید شیو کردن ناحیه تناسلی بسیار ضروری می باشد و به همین دلیل پیش از عمل این ناحیه را تمیز کنید.

ترميم بكارت با ليزر در اصفهان

مراقبت های بعد از ترمیم بکارت

مراقبت های بعد از ترمیم بکارت هم امر بسیار مهمی می باشد که برخی از آنها عبارت است از:

  • یکی از نکات اصلی که فرد باید رعایت کند و به آن دقت داشته باشد، نکات بهداشتی است. زمانی که فرد می خواهد خود را در دستشویی بشوید باید از جلو به عقب شستشوی خود را انجام دهد.
  • دقت داشته باشید که فرد برای خشک کردن خود، باید از گاز استریل استفاده کند تا هیچ عفونت و آلودگی با دستمال های کاغذی وارد واژن نشود.
  • باد گرم سشوار هم یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که شما از طریق آن می توانید جریان خون را در ناحیه تناسلی خود بیشتر کنید و همچنین از این طریق، بخیه های ترمیم بکارت شما هم زودتر درمان می شود.
  • اینکه شما هر روز لباس زیر خود را بعد از ترمیم بکارت تعویض کنید، امر بسیار مهم و ضروری می باشد و همچنین دقت داشته باشید که اگر در لگن بتادین بنشینید، بیشتر میکروب ها و قارچ هایی که در واژن شما وجود دارد هم از بین می رود.
  • اگر شما هر روز از میلن استفاده کنید، دفع مدفوع شما بسیار آسان تر می شود و از همین طریق فشاری به بخیه های عمل جراحی ترمیم بکارت شما وارد نمی شود.
  • دقت داشته باشید که اجسام سنگین را هرگز بلند نکنید، چرا که این اجسام می تواند به بخیه های شما فشار وارد کند.
  • از پریدن به بالا و پایین خودداری کنید تا آسیبی به بخیه های تان وارد نشود.

انواع پرده بكارت

از آنجایی که خداوند هر کدام از ما را به یک صورت آفریده است نگران این موضوع نباشید که شکل اندام جنسی شما با دیگری متفاوت است. اما بهتر است بدن خود را به خوبی بشناسید.پرده بکارت پوسته ای اطراف واژن است، پرده بکارت در مدل ها و شکل های مختلفی وجود دارد. در این بخش ما می خواهیم در شما را با انواع پرده بکارت آشنا کنیم:

انواع پرده بکارت

  • دندانه ای (Denticular): پوسته ی اطراف این نوع پرده به صورتی است که شکل دندانه دار دارد.
  • دو تکه (Bifenestratus): یک تیغه در طول واژن وجود دارد و ورودی واژن را به دو سوراخ کوچک تر تبدیل کرده است.
  • مسدود (Imperforate): این نوع پرده بکارت به طور کامل جلو واژن را گرفته است. به دلیل مسدود بودن سوراخ واژن خون دوران پریودی راه خروج ندارد. پرده مسدود در بیشتر مواقع در دوران نوزادی و یا بلوغ شناسایی خواهد شد. فردی که پرده ای مسدود دارد در دوران پریود خود خونی مشاهده نخواهد کرد و علائمی از قبیل دل درد و یا درد کمر نیز ندارد.
  • نیمه مسدود (Microperforate): در این نوع پرده بکارت سوراخ ورودی بسیار کوچک است. استفاده از تامپون در دوران پریودی برای این دسته از افراد پیشنهاد نمی شود چرا که پس از اینکه تامپون پر از خون شد خروج آن مشکل خواهد بود.
  • هلالی (Crescentic): پرده هلالی منعطف است در صورتی که فرد پرده هلالی داشته باشد احتمال خونریزی پس از رابطه جنسی نزدیک به صفر است. 
  • مشبک (Cribriform): این نوع پرده چندین سوراخ کوچک در خود دارد که حالت مشبک به آن می دهد. خون دوران پریود امکان عبور از این نوع پرده را دارد.
  • حلقوی (Anuular): در پرده بکارت حلقوی پوست دور تا دور ورودی واژن را پوشانده و یک ورودی کوچک ایجاد کرده است. کسانی که پرده حلقوی قابل اتساع دارند با نزدیکی جنسی خونریزی مشاهده نخواهند کرد.
  • دیوار دار (Septate): در پرده بکارت دیوار دار پوستی اضافه در اطراف سوراخ واژن وجود دارد که باعث بوجود آمدن دو سوراخ کوچک در قسمت ورودی واژن خواهد شد. استفاده از تمپان (tampon) در دوران قاعدگی برای این دسته دردسر ساز است چرا که ممکن است در واژن گیر کرده و برای خروج دچار مشکل بشوند. این دسته افراد در دوران پریودی خود خونریزی نرمالی را مشاهده خواهند کرد.

موارد بالا معروف ترین و شناخته شده ترین انواع پرده بکارت هستند.

شما می توانید برای ترمیم بکارت با شماره های مطب دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها  
+29
هزینه ترمیم و میشه بگیذ
سلام ببخشید این عمل و خانم دکتر انجام میده و اینک هزینه ش چقدره شماره تلفن های ک گذاشتید تماس میگیرم هیشکی جواب نمیده
هزینه ترمیم در 1402 چقدر هست و کی می تونم وقت بگیرم
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول ترميم بكارت

هزینه ترمیم بکارت در اصفهان چقدر است؟

هزینه ترمیم بکارت در اصفهان با توجه به نوع ترمیم و زمان جراحی برای هر شخصی متفاوت است.

آیا هزینه ترمیم بکارت در اصفهان یکسان است؟

از آنجا که ترمیم بکارت عوارض زیادی دارد و باید به گونه ای فرد عمل شود که قابل تشخیص نباشد، هزینه ترمیم آن بسیار بالا است و هر پزشکی با توجه به سختی کار هزینه متفاوتی را در اصفهان ارائه می دهد.

ترمیم بکارت در اصفهان با چه روش هایی انجام می شود؟

ترمیم بکارت در اصفهان با روش های مختلفی چون لیزر و جراحی انجام می شود که بستگی به میزان پاره شدن بکارت و نوع آن یک روش برای فرد انتخاب می شود.